خواص شیر با دارچین فواید شیر و دارچین برای سلامتی و لاغری

خواص شیر با دارچین فواید شیر و دارچین برای سلامتی و لاغری

خواص شیر با دارچین

✅مفیدجهت افراد سالخورده و مبتلا به پوکی استخوان و آرتروز
✅دارچین سردی شیر را میگیرد و باعث افزایش جذب مواد مغذی شیر می شود.
✅بهبود طعم شیر

خواص شیر با دارچین ,فواید شیر و دارچین,شیر و دارچین برای سلامتی و لاغری,تاثیر شیر و دارچین در لاغری ,شیر و دارچین مفید برای استخوانها

واقعا شیر و دارچین لاغر میکند ؟!

طبق تجربه و تحقیقات علمی ، معجون شیر و دارچین واقعا در لاغری تاثیر مثبت دارد . این فرمول بیشترین تاثیر را در ناحیه شکم و باسن دارد و با کاهش اشتها ، بدون گرسنگی به لاغری شما کمک میکند .

تاثیر دارچین در لاغری چیست ؟خواص شیر با دارچین

مهمترین خاصیت دارچین افزایش انرژی و تعدیل قند خون است و به همین علت از مفید ترین ادویه ها محسوب میشود. از دیگر خواص آن کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه افزایش سوخت و ساز کالری و لاغری است .شیر به علت میزان بالای کلیسیم باعث سوخت چربی ها و استحکام استخوان ها است . شیر که بهترین نوع پروتئین حیوانی است با تقویت ماهیچه ها باعث از بین رفتن چربی ها میشود . از طرف دیگر لاکتوز موجود در شیر قند مورد نیاز بدن را تامین میکند.

 

فواید معجون شیر و دارچین

خواص شیر با دارچین همان طور که گفتیم دارچین و شیر به خودی خود هرکدام بر سلامت و لاغری بدن تاثیرات مثبتی دارند . حال با ترکیب آنها معجون شیر و دارچین به لاغری سریع و سالم شما کمک خواهد کرد . در صورت استفاده مداوم از این نوشیدنی بطور میانگین 3-4 کیلو در ماه میتوانید کم کنید .

طرز تهیه شیر دارچین:
برای تهیه این نوشیدنی نیاز به امکانات خاصی نیست فقط کافیه که یه فنجان شیر داشته باشین و اونو روی حرارت قرار بدین تا به حرارت پخت برسه و یک چوب دارچین رو داخلش قرار بدین و به مدت ۱۰ دقیقه روی حرارت باقی بمونه البته قابل ذکره که می‌تونین از دارچین ساییده شده هم استفاده کنید، اما این دارچین کاملا در شیر حل نمی‌شه و ممکنه باعث خراش گلوتون بشه. در آخر هم یه قاشق چایخوری عسل به این نوشیدنی اضافه کرده و اونو میل کنید.

شیر دارچین و تسکین بیخوابی
امروزه نه تنها افراد بزرگسال دچار بیخوابی‌های شبانه می‌شن بلکه بیخوابی امری شایع در بین کودکان نیز می‌باشد. بهتره که برای درمان و پیشگیری از این معضل از درمان‌های طبیعی استفاده کرد و نوشیدنی شیردارچین یکی از بهترین این گزینه هاست. خوردن یک لیوان شیردارچین گرم هرشب می‌تواند خوابی آرام رو برای شما تضمین کنه.

دفع سموم بدن با شیر دارچین
توانایی نوشیدنی شیردارچین در سم زدایی بدن شناخته شده است و شما با نوشیدن این نوشیدنی به طور منظم می‌تونین مطمئن بشین که تمام سموم از بدنتون دفع می‌شن؛ و این یه راه طبیعی و مطمئن برای سالم نگه داشتن بدن از بیماریهاست.خواص شیر با دارچین

جلوگیری و توقف رشد سرطان
با توجه به تحقیقات انجام شده دارچین دارای ترکیبات خاصیه که ممکنه در پیشگیری از سرطان کمک کنه. مشخص شده که این ادویه می‌تونه تکثیر سلول‌های لنفوم و سرطان خون رو کاهش بده.

درمان سرفه و گلودرد (سرماخوردگی)
یک محقق طب سنتی، به عوارض آمپول پنی‌سیلین برای تجویز یک گلو درد ساده اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی بیماران به طور ‏سرخود و بدون در نظر گرفتن عوارض چرک خشک کن‌های قوی از پزشک خود می‌خواهند که برای درمان گلو دردشان آمپول پنی‌سیلین تجویز کند در حالی که همین گلو درد ساده با یک معجون شیر و دارچین قابل درمان است. ‏

اگه شما از گلو درد یا سرفه رنج می‌برین نوشیدنی شیردارچین درمانی بسیار مناسب برای شماست. دارچین در درمان گلودرد بسیار مناسبه و شیر هم بهتون کمک می‌کنه تا خوابی خوب و بی‌دردسر داشته باشین بدون اینکه در اثر ناراحتی ناشی از گلو درد یا سرفه از خواب بیدار بشین.خواص شیر با دارچین

افزایش سلامت استخوان
همونطوری که می‌دونین شیر سرشار از کلسیمه و توانایی دارچین هم در افزایش تراکم استخوان شناخته شده است. پس شیر و دارچین می‌تونن به شما در حفظ و نگهداری استخوان‌های سالم و قوی کمک کنن.

هضم بهتر غذا
هنگامی که دارچین و عسل رو به شیر اضافه می‌کنین تا دو برابر بیشتر به هضم غذای خودتون کمک می‌کنین و باعث بهبود سلامت دستگاه گوارش خودتون می‌شین. به مدت یک هفته هر روز یک لیوان این نوشیدنی رو میل کنید و این قضیه رو امتحان کنید.

ارسال شده در تاریخ 26 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,531
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.