خوردن زیاد قند و کربوهیدرات و تاثیر بد خوردن زیاد قند و کربوهیدرات

خوردن زیاد قند و کربوهیدرات و تاثیر بد خوردن زیاد قند و کربوهیدرات

خوردن زیاد قند و کربوهیدرات, تاثیر بد خوردن زیاد قند و کربوهیدرات ,خوردن قند و کربوهیدرات, خوردن زیاد برنج و پاستا, عوارض خوردن زیاد قند و کربوهیدرات  ,

خوردن زیاد قند و کربوهیدرات (مثل برنج و پاستا) باعث

خوردن زیاد قند و کربوهیدرات, تاثیر بد خوردن زیاد قند و کربوهیدرات ,خوردن قند و کربوهیدرات, خوردن زیاد برنج و پاستا, عوارض خوردن زیاد قند و کربوهیدرات ,

چروک روی پیشانی، گود افتادگی زیر چشم، زدن جوش‌های چرکی، نازک شدن پوست، ایجاد لایه‌ای خاکستری و کدر روی پوست می شود

دلایل علمی زیادی وجود دارد که اثرات مضر مصرف زیاد قند را بر سلامت انسان نشان می دهد. محققان می گویند قندها می تواند بسیار مضرتر از چربی ها باشد.

عوارض مصرف زیاد قند:

به طور کلی در مواد غذایی دو نوع قند وجود دارد که شامل قندهای ساده و قندهای پیچیده هستند. قند پیچیده مدت طولانی تری طول می کشد تا در داخل بدن تجزیه شود و برای بدن سالم تر است. این نوع قند در کربوهیدرات های طبیعی مثل غلات سبوس دار و میوه ها یافت می شود.

کاشت مودیر زمانی است که زنگ هشدار خطرات مصرف بیش از اندازه قند برای انسان به صدا در آمده است. در سال 1957، جان یادکین، استاد تغذیه در کالج کوئین الیزابت در لندن، این استدلال را مطرح کرد که در بیماری قلبی و دیگر بیماری های مزمن، قند و نه چربی مقر اصلی است.

اما دهه ها پیش و پس از مطالعه ای که توسط تیمی از دانشمندان دانشگاه هاروراد صورت گرفت، چربی به عنوان نخستین عامل خطر آفرین در رژیم غذایی برای بیماری قلبی معرفی شد و فرضیه یادکین رد شد.

خوردن زیاد قند و کربوهیدرات, تاثیر بد خوردن زیاد قند و کربوهیدرات ,خوردن قند و کربوهیدرات, خوردن زیاد برنج و پاستا, عوارض خوردن زیاد قند و کربوهیدرات ,

قند دشمن بزرگ سلامتی

اما با تجریه و تحلیل اسناد تاریخی اکنون مشخص شده است که صنعت قند آن مطالعه پیشگامانه را به عمد مهندسی کرده و پاداش دانشمندان برای تلاش های صورت گرفته در زمینه خطر آفرینی کمتر قند را پرداخت کرده است. حتی بدون در نظر گرفتن این گزارش، شواهد مستند از آثار مضر مصرف بیش از اندازه قند رو به افزایش است.

بنابر گزارش سازمان غذا و داروی آمریکا، مردم باید روزانه 50 گرم قند – حدود چهار قاشق غذاخوری مصرف کنند. این در شرایطی است که سازمان جهانی بهداشت نصف این میزان را برای کسب نتایج خوب پیشنهاد می دهد. اما به عنوان مثال، هر آمریکایی به طور میانگین تا 22 قاشق چایخوری شکر در روز مصرف می کند. در ادامه با پی آمدهای بالقوه مصرف بیش از اندازه قند بنابر جدیدترین پژوهش های علمی بیشتر آشنا می شویم.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از ما شارژ رایگان موبایل جایزه بگیرید
لینک کوتاه این مطلب: http://bit.ly/2GEK2tf
نوشته شده توسط در تاریخ 18 فروردین 1397 با موضوع دسته‌بندی نشده مطلب علمی | بازدید : 438
مطالب مرتبط
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *