خوش بینی و تاثیر آن در زن ها و زندگی زنان * خوش بینی = عمر طولانی

خوش بینی و تاثیر آن در زن ها و زندگی زنان * خوش بینی = عمر طولانی

خوش بینی و تاثیر آن در زن ها, خوش بینی  و زندگی زنان , خوش بینی = عمر طولانی ,تاثیر خوش بینی در افراد , خوش بینی و تاثیر آن در زندگی زنان, خوش بینی و  عمر طولانی ,زنان خوش بین , خوش بینی چیست , چطور خوش بین باشم

زنان خوش بین عمر طولانی تری نسبت به دیگران دارند.

در واقع خوش بینی با قرار گرفتن وضعیت چربی خون در سطح سالم و کاهش خطر مرگ بر اثر سرطان و بیماری های قلبی در زنان مرتبط است

خوش بینی و تاثیر آن در زن ها, خوش بینی و زندگی زنان , خوش بینی = عمر طولانی ,تاثیر خوش بینی در افراد , خوش بینی و تاثیر آن در زندگی زنان, خوش بینی و عمر طولانی ,زنان خوش بین , خوش بینی چیست , چطور خوش بین باشم

سـابق بـر ایـن مردم اعتقاد داشتند که آدم های خوب عمر کوتاهی دارند. این باور در قرن های ابتدایی رشد پیدا کرده بود. در آن زمان کودکان بسیاری به کام مرگ فرو می رفتند و انسان ها به راحتی با یک عفونت ساده جان میسپردند. امـا آیا به راستی رابطه ای میان شخصیت و سلامت وجود دارد؟ بـر پایه مطالعات علمی، اثبات این امر که افکار مثبت و یـا منفی می تواند بر روی سلامت فرد تاثیر گذار باشد با دشـواری هـایــی همراه است. اما هنوز دانشنمدان در پی اثبات این قضیه هستند.

هـمــچنین شواهد بسیار زیادی وجود دارد که انسان های مـنظم، دارای ثبات اجتماعی، و خوش بین، خیلی کمتر از افـراد تـنـهـا، بـدبیـن و نـاراضی از زندگی، در معرض ابتلا به بیماری های مختلف و در نهایت مرگ قرار می گیرند. تحقیقات گویای این مطلب هستند که خوش بینی، در نهایت زندگی طولانی مدت را برای شما به ارمغان می آورد، هر چند آنرا تضمین نمی کند.

تغییر ساختار اولیه شخصیت افراد دشوار است با این حال جنبه‌های شخصیتی بسیاری وجود دارد که چنانچه انگیزه آن وجود داشته باشد تاحدودی قابل اصلاح است.

بطور مثال کسانی که عصبانی مزاج هستند و این ویژگی شخصیتی را که با بیماری قلبی و زودرس مرتبط است دارند، می‌توانند با کمک درمانهایی در زمینه مهار خشم، خود را اصلاح کنند.

در آن سوی دیگر این طیف افراد می‌کوشند خوشبینی را وارد زندگی خود کنند. بطور مثال مدیتیشن عواطف مثبت را تقویت می‌کند.

عصبانیت و ناامیدی های مزمن منجر به مصرف دخانیات، مشروبات الکلی و یا استفاده از سایر غذاهای ناسالم می شوند. یک فرد خوش بین با اراده محکم تری قدم در راه ترک عادات ناشایست می گذارد و یا سعی می کند به هیچ وجه به آنها معتاد نشود. این خوش بینی است که باعث می شود فرد در جستجوی مشاوره پزشکی و پیروی از آنها باشد. او راهی را بر می گزیند که از آن طریق خود را حتی الامکان از دچار شدن به بیماری های مختلف دور نگه دارد.

ارسال شده در تاریخ 2 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,853
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.