دستگاه سیکس پک ساز و شبیه ساز ورزشی داینا ۲۰۱۹

​ این ماساژور شکمی دارای تکنولوژی تحریک الکتریکی عضله یا EMS می باشد.به این صورت که این فرکانس های ملایم به صورت ریتمیک و ملایم و با سیگنال های نزدیک به سیگنال مغز بطور مستقیم وارد ماهیچه شده و به آن قسمت از بدن که نصب کرده اید دستور چربی سوزی و فعالیت ماهیچه و عضله سازی را می دهد.بنابراین ماهیچه ابتدا چربی سوزی کرده و سپس شروع به ساخت عضله و تمرین بدن سازی میکند.ماساژور می تواند کاربردهای مختلفی از جمله برطرف کردن خستگی، کاهش درد عضلات و یا تقویت ماهیچه ها داشته باشد. شما با استفاده درست از ماساژ می توانید از مزایای بی شمار آن بهره مند شده و مشکلات و موارد آزاد دهنده ای که برای تان پیش می آید، رفع نمایید. ​ ​

داشتن قلبی سالم توصیه ها و راهکارهایی ساده برای سلامت قلب

داشتن قلبی سالم توصیه ها و راهکارهایی ساده برای سلامت قلب

داشتن قلبی سالم توصیه ها و راهکارهایی ساده برای سلامت قلب

راهکارهایی ساده برای داشتن قلبی سالم

✅چای سبز
✅مصرف روغن زیتون وروغن هسته انگور
✅مصرف غلات سبوس دار
✅8ساعت خواب شبانه
✅20دقیقه پیاده روی سریع
✅عدم مصرف سیگار والکل

چه مواد غذایی بر سلامت قلب اثر می گذارند؟
شکلات و کاکائو اگر از طریق قندهای مناسب تهیه شود، می‌توانند مقدار عمده‌ای از فلاونوئیدهای رژیمی را که برای قلب مفید هستند تامین کنند. این فلاونون‌ها به وسیله تأخیر در تشکیل لخته و بهبود عمل دیواره عروق و کمک به متعادل شدن التهاب به سلامت قلب کمک می‌کنند.
کاکائوی خام، حاوی میزان زیادی فلاونوئیدهاست که به میزان مختلف در میوه ها و سبزی ها وجود دارد و در چای و کاکائو و شکلات فراوان ترند.
کاکائو و شکلات از دانه‌های کاکائو تهیه می‌شوند. محققان دریافته‌اند کاکائو و شکلات، حاوی یک نوع فلاونوئید به نام پروسیانیدین هستند که به میزان کمتر در چای و بعضی از غذاهای گیاهی یافت می‌شود.

داشتن قلبی سالم , توصیه هایی برای سلامت قلب , راهکارهایی ساده برای سلامت قلب,احتیاجات قلبی,خطرناک‌ترین دشمن قلب , تغذیه‌ای برای داشتن قلب سالم ,دوستدار قلب

برای داشتن قلبی سـالـم چه راهکارهایی را پیشنهاد می‌کنید :
1- از پله های ساختمان، آهسته و مرتب بالا بروید و در هر پله کمی مکث کنید.
2- در موقع هضم غذا کار نکنید، راه نروید و بازی نکنید.
3- با دست چپ، بار سنگین حمل نکنید.
4- از بلند کردن اشیای سنگین به بالای سر خود اجتناب کنید.
5- طوری بخوابید که پاهای شما قدری‌ بالاتر از سطحی که سر قرار دارد، قرار بگیرد.
6- هوای اتاق خواب را موقع شب قبل از خوابیدن تازه کنید.
7- روی پهلوی راست بخوابید.
8- از ماندن در حمام خیلی داغ و طولانی مدت خودداری کنید.
9- از اتوبوس، قطار، پله ماشین و صندلی نپرید.
10- یک مرتبه و ناگهانی روی صندلی خیلی کوتاه ننشینید؛ مگر خیلی آهسته و با احتیاط.

داشتن قلبی سالم , توصیه هایی برای سلامت قلب , راهکارهایی ساده برای سلامت قلب,احتیاجات قلبی,خطرناک‌ترین دشمن قلب , تغذیه‌ای برای داشتن قلب سالم ,دوستدار قلب

و اما احتیاجات قلبی شما :
سکوت و آرامش، زندگی که در آن حرکات و سکنات ناگهانی و اضطراب وجود نداشته باشد، استراحت کامل، هوای آزاد وتمیز، غذای سبک، خنده و تفریح.
قلب شما، تمام صدماتی را که از امراض، ضایعات و اختلال سایر اعضا از قبیل امراض عفونی، امراض عصبی و مسمومیت ها به طور اعم و همچنین کلیه خطاهایی که در زندگی ایجاد می‌شود تحمل می‌کند و بر شماست که قدر این عضو گرانبها و لایق بدن را بدانید و با تصمیم جدی به کمک او برخیزید.

خطرناک‌ترین دشمن قلب از دیدگاه شما چیست؟
نیکوتین یک سم قوی است که مستقیما و به طور موثر روی سلسله اعصاب اثر می‌گذارد؛ بعضی بیماری های قلبی که اختلال و ضایعه در رشته اعصاب ایجاد می‌کند، بستگی کامل به دخانیات و سم نیکوتین دارد. علایم این سم در امراض قلبی عبارتند از ضربان تند قلب، تپش قلب، اضطراب و عدم اشتها به غذا. با آثار مزاحم دخانیات نمی‌توان مبارزه کرد؛ مگر اینکه سبب اصلی را از بین برد.

ارسال شده در تاریخ 15 آبان 1397 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 218

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و استفاده از مطالب سایت فقط با ذکر نام و لینک منبع مجاز است