درمان بیماری‌های سرطانی چگونه و به چه صورت خواهد بود

درمان بیماری‌های سرطانی چگونه و به چه صورت خواهد بود ؟

درمان بیماری‌های سرطانی دغدغه ای که اکثر افراد این روزها دگیر این مسئله هستند اما چگونگی و علت شیوع سرطان در جامعه ناشناخته است با این حال دانشمندان و متخصصان به دنبال روش های خاص برای درمان هستند.

دانشمندان به زودی درمان بیماری‌های سرطانی را پیدا خواهند کرد

متخصصان امروزی به دنبال روشی برای حذف کلمه «سرطان» هستند.
به زودی درمان سرطان مثل درمان سرماخوردگی ساده میشود.
یک ازمایش پیشرفته برای درمان سرطان رحم انجام شده که اسپرم را با یک داروی خاص به مناطق لازم فرستادند و وقتی به محل ‌رسید دارو را رها کرد. در نتیجه بیش از ۹۰ درصد از سلول‌های سرطانی از بین رفتند این روش به بیماران اجازه میدهد دیگر شیمی درمانی نکنند?

درمان بیماری‌های سرطانی , روشهای پیشگیری بیماری‌های سرطانی ,علت بیماری‌های سرطانی ,دانشمندان و درمان سرطان ,تغذیه مناسب بیماری‌های سرطانی , لیموترش و سرطان

لیموترش_وسرطان

لطفا” به عزیزانی که دوستشان دارید بگید یعنی به همه بگید شاید هزاران نفر نجات یابند(به خصوص کودکان) و در این دنیا که هر کی به فکر خودش است و بس …. شما میتوانید به وظیفه انسانی خود عمل کنید.

لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی است ، و 10000 بار قویتر از شیمی درمانی عمل می کند. چرا ما چیزی درباره آن نمیدانیم؟
اینک شما میتوانید به دوست نیازمند خود کمک کنید ، از طریق اینکه به او بگوئید که آب لیمو ترش در جلوگیری از سرطان سودمند است.
طعم آن بسیار خوشایند است و عوارض جانبی شیمی درمانی را ندارد.
اگر میتوانید یک درخت لیمو در حیاط یا پاسیوی خود بکارید. بسیاری از مردم دراثر سرطان میمیرند درحالیکه این راز همچنان حفظ می شود تا منافع شرکت های داروسازی به خطرنیافتد.

لیمو ترش را میتوان به صورت های متفاوت مصرف نمود. قسمت گوشتی آن را خورد یا آب آن را مصرف نمود ،به صورت شربت و یا صور دیگر. جالب ترین خاصیت آن اثرش برروی کیست ها و تومورهاست. ثابت شده است که این گیاه درمان گر همه انواع سرطان است.
همچنین بعنوان یک ضد قارچ و عفونت ها و کرم ها محسوب میشود. فشار خون بالا را تنظیم میکند و ضد افسردگی است و با استرس و اختلالات عصبی مبارزه میکند

درمان بیماری‌های سرطانی , روشهای پیشگیری بیماری‌های سرطانی ,علت بیماری‌های سرطانی ,دانشمندان و درمان سرطان ,تغذیه مناسب بیماری‌های سرطانی , لیموترش و سرطان

منبع چنین اطلاعاتی بسیارجالب است ،یکی از بزرگترین تولید کننده های دارو در دنیا این کارخانه بزرگ دارویی فاش ساخته است که آزمایشات آزمایشگاهی که ازسال 1970 انجام شده است نشان می دهد که لیمو ترش سلول های سرطانی را در 12 نوع سرطان ازجمله سرطان روده ،سینه ،پروستات ،ریه و پانکراس نابود میکند.

ارسال شده در تاریخ 26 اکتبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,319
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.