درمان خط اخم روش هایی برای بهبود رفع خط اخم در پیشانی

درمان خط اخم روش هایی برای بهبود رفع خط اخم در پیشانی

درمان خط اخم

راه‌هایی برای درمان خط اخم
با افزایش سن معمولا بین ابروها خط اخم ایجاد می‌شود. برای درمان خط اخم ابرو این کارها رو انجام دهید.
مالیدن سفیده‌ تخم‌مرغ روی پوستِ بین ابروها
پوست‌تان را ۳ بار در روز مرطوب کنید.
ماساژ دادن خط اخم با چند قطره روغن نارگیل یا بادام شیرین هر شب قبل از خواب
خوردن یک ق.غ روغن تخم کتان ۲ تا ۴ بار در روز
بر روی پشت‌تان بخوابید.

درمان خط اخم,روش درمان خط اخم ,روش هایی برای بهبود خط اخم ,از بین بردن خط اخم بین ابروها ,روش هایی برای رفع خط اخم در پیشانی,رفع خط های اخم به روش خانگی

آرد برنج + شیر + گلاب

آیا می‌دانستید که زنان آسیایی قرص‌های آرد برنج را قرن‌ها پیش به عنوان یک درمان طبیعی استفاده می‌کردند؟ خب بله. خواص جذب‌کننده‌ی چربی پوست و ضد پیری که آرد برنج دارد سبب می‌شود که این ماده برای پوست‌های دارای آکنه، زبر و چرب مناسب باشد. این ماده همچنین، به عنوان یک عامل سفیدکننده‌ی پوست شما عمل می‌کند. از این رو، درمان با این ماده می‌تواند برای از بین بردن خط اخم بسیار مفید باشد.

– ۲ قاشق چایخوری پودر برنج را در یک کاسه کوچک بریزید.

– ۱ قاشق غذاخوری شیر و ۱ قاشق چایخوری گلاب به آن اضافه کنید.

– خوب آنها را مخلوط کنید.

– ماسک را روی صورت مرطوب پخش کنید.

– اجازه دهید به مدت حدود ۲۰ دقیقه بماند.

– در نهایت آن را با آب سرد شستشو دهید.

نکته: اگر پوست خشک دارید، این روش درمانی را انجام ندهید.

 سیب + عسل برای از بین بردن خط اخم

سیب علاوه بر عطر و طعم خوب و رنگ فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند روی پوست‌تان شگفتی بیافریند. این میوه که غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است، همچنین به کاهش وزن و بهبود جریان خون کمک می‌کند. مطابق با مطالعات انجام شده، سیب مواد شگفت‌انگیزی برای آبرسانی پوست و روشن کردن آن دارد. به طور خلاصه، این میوه بهترین دارو برای درمان علائم پیری است.

– یک سیب متوسط ​​را بردارید و به چند قطعه برش بزنید.

– آنها را در مخلوط میکس کنید.

– ۱ قاشق غذاخوری عسل را به سیب له‌شده اضافه کنید و خوب هم بزنید.

– ترکیب حاصل را روی صورت و گردن‌تان پخش کنید. تمرکزتان بیش‌تر روی چروک‌ها باشد.

– اجازه بدهید به مدت ۲۰ دقیقه بماند.

– در نهایت آن را با آب سرد را بشویید.

سیر برای از بین بردن خط اخم

ما از شما نمی‌خواهیم که یک ماسک صورت تهیه‌شده از سیر را روی صورت‌تان استعمال کنید. نه. تنها کاری که باید بکنید این است که سیر را به صورت روزانه مصرف کنید چرا که به کند شدن روند پیری کمک می‌کند. در واقع، پوست شما به طور طبیعی بدون چروک و عاری از آن لکه‌های تیره خواهد بود. بنابراین حتما این ماده‌ی خوراکی را به رژیم غذایی روزانه‌تان اضافه کنید.

ژله:

تقریبا در هر خانه ای یافت می شود، ژله می تواند از طریق آبرسانی پوست از خطوط اخم جلوگیری کند ؛ کمی از ژله را بر روی پیشانی و بین ابروهای خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید، با حرکات دایره ای به مدت 5 دقیقه ، می توانید تفاوت را در چند هفته ببینید با این حال، این دارو برای پوستی که مبتلا به آکنه نیست توصیه می شود، زیرا ژله می تواند تولید سلول های آکنه را افزایش دهد.

ماسک سفیده تخم مرغ:

کلاژن و پروتئین موجود در تخم مرغ می تواند باعث سفتی پوست و کاهش خطوط چین و چروک شود. سفیده را از یک تخم مرغ جدا کنید و لایه ای را روی پیشانی خود قرار دهید و پس از 10 خشک می شود و می توانید آن را با آب ولرم شستشو دهید. هر روز این کار را تکرار کنید تا نتایج سریعتری به دست آورید.

انجام تمرینات صورت

گرچه ماساژ پیشانی ماهیچه‌ها را ریلکس می‌کند و جریان خون را بهبود می‌بخشد، اما نمی‌تواند خط اخم را از بین ببرد. به این دلیل که اگر چند سال از حضور خط اخم بگذرد، طوری به نظر می‌رسد که انگار آنها در پوست ریشه دارند. از این رو، آنها را نمی‌توان به راحتی از بین برد. با این وجود، استفاده از داروهای موجود در این نوشتار به طور منظم، پیروی از یک سبک زندگی سالم و انجام تمرینات صورت، می‌تواند به از بین رفتن چین و چروک پیشانی و صورت به طوری موثری کمک کند.

 وازلین برای از بین بردن خط اخم

وازلین برای هر چیزی استفاده می‌شود. این پمادِ بر پایه روغن از پوست خشک و خشن محافظت می‌کند. از این رو، می‌تواند برای از بین بردن خط اخم شگفتی بیافریند.

* نکته: هرگز پس از استعمال وازلین روی صورت‌تان، بیرون از منزل نروید. فقط شب‌ها از این ماده استفاده کنید.

آبلیمو + روغن زیتون برای از بین بردن خط اخم

این ترکیب ممکن است برای شما عجیب و غریب به نظر برسد، اما واقعا تاثیر زیادی روی از بین بردن خط اخم دارد. روغن زیتون برای پوست فواید زیادی دارد. این روغن سرشار است از اسکوآلن هیدراته‌کننده و آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری که پوست شما را به طور عمقی آبرسانی می‌کنند.

از سوی دیگر، لیمو غنی از ویتامین C و خواص ضدباکتری طبیعی است و می‌تواند پوست شما را روشن و شفاف کند. از این رو، ترکیبی از این دو می‌تواند برای از بین بردن خط اخم شگفتی خلق کند. برای انجام این درمان خیلی ساده مراحل زیر را دنبال کنید:

– ۲ قاشق چایخوری روغن زیتون را در یک کاسه‌ی کوچک بریزید.

– ۱ قاشق چایخوری آبلیموی تازه را به آن اضافه کنید.

– خوب آنها را با هم مخلوط کنید.

– ترکیب حاصل را روی صورت‌تان قرار دهید

ارسال شده در تاریخ 9 مارس 2019 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,453
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.