درمان ریزش مو مردان بررسی دلایل ریزش مو و درمان آن

درمان ریزش مو مردان بررسی دلایل ریزش مو و درمان آن

درمان ریزش مو مردان

رژیم غذایی ضعیف:

اینکه رژیم غذایی ضعیف، می تواند باعث مشکلات سلامتی مختلف و از جمله موی ضعیف شود، اصلا پنهان نیست هم چنان که روزنامه دیلی میل انگلستان اشاره کرده است، مو از پروتئین ساخته شده است ، پس اگر هیچ پروتئینی در رژیم غذاییتان نیست، این خبر بدی است ریزش مو ،همچنین می تواند نشانه کمبود آهن یا ویتامینC باشد.

 درمان ریزش مو مردان,مهم‌ترین علل ریزش موی مردان, موثرترین راهکار‌های رفع ریزش مو مردان, بهبود عارضه ریزش مو مردان,دلایل ریزش مو در مردان,پیشگیری از ریزش مو

شایع‌ترین ریزش مو در آقایان

 ریزش موی آندروژنیک (فرم ارثی ریزش مو) شایع‌ترین نوع ریزش مو در آقایان است که معمولاً از والدین به فرزندان به ارث می‌رسد، بر اساس الگوی ژنتیکی و شدت ژن موثر در ریزش مو، این عارضه ممکن است از دوران جوانی آغاز شود و علائم آن می‌تواند به شکل نازک، بد فرم، بی‌حالت و کدر شدن مو‌ها بروز پیدا کند.

دوره رشد مو, دوره رشد مو حدود ۱۰۰ روز است، رشد مو به عوامل متعددی بستگی دارد، بنابراین علل زیادی هم در ریزش مو دخیل هستند.

چه چیزی باعث ریزش مو در  مردان می شود؟ روش ها درمان و پیشگیری چیست؟

تصورات زیادی در مورد عواملی که باعث ریزش مو در مردان می شود، وجود دارد این تصورات اغلب می تواند برای افرادی که از مشکل ریزش مو رنج می برند، گیج کننده باشد و این خیلی اهمیت دارد که هر مردی قبل از گشتن به دنبال راه علاج، دلیل ریزش موهایش را پیدا کند. برای کمک به مردانی که مشکل ریزش مو دارند ، در این بخش از سلامت دلایل اصلی ریزش مو را توضیح داده ایم و برخی شایعات در مورد اینکه چرا مردان مشکل ریزش مو دارند را نیز، برطرف کرده همچنین روش های درمان این مشکل آزاردهنده مردان رانیز بیان کرده ایم
موهای شما چه حرف‌هایی در مورد سلامتی تان می‌گویند؟

درمان ریزش مو مردان,مهم‌ترین علل ریزش موی مردان, موثرترین راهکار‌های رفع ریزش مو مردان, بهبود عارضه ریزش مو مردان,دلایل ریزش مو در مردان,پیشگیری از ریزش مو

ریزش مو یا آلوپسی همیشه نشان دهنده یک مشکل پزشکی نیست. این گزینه به سلامتی بدن شما آسیبی وارد نمی‌کند اما نگرانی در مورد تاثیر ریزش مو بر ظاهر فرد، می‌تواند طبیعی باشد.
چه چیزی باعث ریزش مو می‌شود؟

معمولا بیشتر ریزش موها در مردان به خاطر الگوی طاسی مردانه است. این طاسی یک صفت ژنتیکی است که از والدین به ارث می‌رسد. سایر دلایل شامل مصرف داروهای خاص، مصرف بیش از حد ویتامین A یا مصرف کم پروتئین است. بیماری و استرس نیز می‌تواند به ریزش موی شدید و ناگهانی منجر شود که معمولا تلوژن افلوویوم نامیده می‌شود.

مراقب موهایی که دارید باشید:

نگهداری موهای موجود بسیار راحت تر از جایگزین کردن آن‌هاست. باید مراقب محصولات جادویی که ادعا می‌کنند در حفظ و نگهداری موها مفید هستند باشید. اگر شک داشتید با یک پزشک متخصص مشورت نمایید.

داروهای ریزش مو: ماینوکسیدیل

هیچ درمانی برای الگوی طاسی مردانه وجود ندارد اما برخی از داروها می‌توانند آن را کندتر کنند. ماینوکسیدیل نیز دارویی است که بر روی سر خود اعمال می‌کنید. این دارو برای برخی از افراد مفید بوده است و می‌تواند فرآیند ریزش مو را کندتر کند. اما بعد از توقف مصرف این دارو، ریزش مو به حالت اولیه بر می‌گردد.

ارسال شده در تاریخ 13 مارس 2019 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,166
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.