درمان کم پشتی مو با آلوورا روشی برای داشتن موهایی سالم

درمان کم پشتی مو با آلوورا روشی برای داشتن موهایی سالم

درمان کم پشتی مو با آلوورا

✨درمان طبیعی موهای ریخته شده
✨مغذی پوست کف سر
✨افزایش رشد موها
✨ژل داخل آلوورا را کف سر مالیده
✨نیم ساعت تا یک ساعت بماند،سپس با شامپو بشویید.

عواملی مانند افزایش سن، ژنتیک، سوء تغذیه، استفاده بیش از حد از محصولات تجاری مو، حساسیت و آلرژی به شامپوهای شست‌وشودهنده و مواد شیمیایی و آرایشی، و همچنین برخی بیماریها در ایجاد حالت شکنندگی موها دخیلند. با این حال، عامل به وجودآورنده این حالت برای موها چندان مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که چگونه می توان این مشکل را درمان کرد یا کاهش داد.درمان کم پشتی مو

باید در نظر داشت شیوه‌های درمانی که در ادامه ذکر خواهد شد، نباید جای درمانهای پزشکی را در بیماریهای خاصی مانند کمبود مواد مغذی به دلیل سوء تغذیه یا آلوپسی (طاسی) بگیرد و برای درمان چنین مشکلاتی حتما باید به متخصصان پوست و مو مراجعه کرد.

درمان کم پشتی مو ,درمان طبیعی موهای ریخته شده,مغذی پوست کف سر,افزایش رشد موها,افزایش رویش موی سر ,رفع کم پشتی موی سر ,روش داشتن موهایی سالم ,پرپشت شدن موها

درمان کم پشتی مو

:ریزش موهای سر مشکلی شایع در بین افراد است. غیر از محصولات شیمیایی که برای رفع این مشکل وجود دارند، یک سری مواد طبیعی نیز در کاهش ریزش موها موثرند که یکی از این ها، گیاه آلوئه ورا می باشد.

بسیاری از مردم از محصولات گوناگونی که حاوی آلوئه ورا می‌باشد، برای ضخیم شدن مو و سلامت آن استفاده می‌کنند که یکی از روش ها استفاده از ژل (ماده لزج) گیاه آلوئه ورا می‌باشد.

ژل (ماده لزج) گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.

درمان کم پشتی مو  آلوئه ورا حاوی آنزیم هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می کنند. این آنزیم ها سرعت جریان خون را افزایش می دهند، بنابراین پاپیلای پوستی (زائده بافتی ریشه موی سر) را فعال نموده و سبب افزایش تغذیه فولیکول های مو می‌گردد. در واقع آلوئه ورا  به عنوان یک ماده جادویی در جهت افزایش و رشد موها شناخته شده است. همچنین به علت خواص ضد باکتری و قارچی که دارد مانع از ایجاد شوره سر می‌گردد. این گیاه برای کنترل عفونت های قارچی مثل بیماری کچلی نیز مفید است.
آلوئه ورا برای رشد و تقویت مو، ایجاد نرمی‌، براق شدن، کنترل ریزش مو و کنترل خشکی مو بسیار مناسب است.
از آلوئه ورا می‌توان در شامپوها و نرم کننده های موی سر استفاده کرد و تجربه نشان داده که استفاده از این گونه محصولات، سبب تسریع جریان خون و در نتیجه کاهش استرس و هیجانات روحی می‌گردد. آلوئه ورا دارای بویی مطبوع و آرامش بخش است و ژل این گیاه در بسیاری از صابون ها، شامپوها، نرم کننده های مو و انواع محصولات آرایشی – بهداشتی استفاده می شود.

درمان کم پشتی مو ,درمان طبیعی موهای ریخته شده,مغذی پوست کف سر,افزایش رشد موها,افزایش رویش موی سر ,رفع کم پشتی موی سر ,روش داشتن موهایی سالم ,پرپشت شدن موها

معمولا شامپوها و نرم کننده های حاوی آلوئه ورا حاوی مخلوطی از ویتامین های مناسب مو، عصاره های گیاهی و روغن های طبیعی می‌باشند و  محصولات حاوی آلوئه ورا برای انواع مختلف موها نظیر خشک ، نازک ، چرب و معمولی مناسب است.

برای به دست آوردن ژل گیاه آلوئه ورا، یک برگ گوشتی این گیاه را از وسط به دو نیم کنید تا ژل آن خارج شود.

استفاده از «آلوورا» برای داشتن موهایی سالم و زیبا مربوط به امروز و دیروز نیست. هزاران سال است که آلوورا یک ماسک طبیعی و موثر برای رشد مجدد موهایی سالم و زیبا و درمان کم‌پشتی موهاست. آلوورا علاوه بر تاثیری که بر نرمی و صاف شدن موها دارد، سبب کاهش شوره سر و اصلاح فولیکول‌هایی می‌شود که احتمالا به خاطر چربی پوست سر مسدود شده‌اند. می‌توانید هفته‌ای یک‌بار ژل موجود در برگ‌های آلوورا را با قاشق جدا کنید و مستقیما روی موها بمالید و به آرامی ماساژ دهید. علاوه بر این می‌توانید از شامپو و ماسک موهایی استفاده کنید که حاوی آلوورا هستند.

ارسال شده در تاریخ 20 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,346
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.