دستور تهیه رولت مرغ فینگر فود مناسب برای مهمانی ها و تولد

دستور تهیه رولت مرغ فینگر فود مناسب برای مهمانی ها و تولد

دستور تهیه رولت مرغ

دستور تهیه رولت مرغ ,فینگر فود مناسب برای مهمانی ها و تولد ,تهیه رولت مرغ ,فینگر فود رولت مرغ ,طرز تهیه رولت مرغ ,مولد لازم رولت مرغ , رولت مرغ ,

مواد لازم برای رولت مرغ:

 

?سینه مرغ 1بسته
?فلفل دلمه 1عدد
?پیاز 2عدد
?قارچ 200گرم
?سوسیس 4عدد یا گوشت چرخ کرده نصف بسته
?زعفران و آبغور و رب گوجه و نمک برای سس داخلش به میزان لازم

طرز تهیه رولت مرغ:

ابتدا مواد داخل رولت رو درست میکنیم یک عدد پیاز رو تف داد بعد سوسیس نگینی شده (اگه گوشت چرخ کرده داشتین بجای سوسیس استفاده کنید ) رو سرخ کرده و برمیدارم و بعد فلفل دلمه رو تف داده و اون رو هم برمیدارم و بعد قارچ رو یک سر تف داده و بعد فلفل و سوسیس رو اضافه کرده و نمک و فلفل و زرد چوبه رب میزنیم و کمی آب ریخته و اجازه میدهیم تا بپزه و وقتی پخت کنار گذاشته.
گوشت سینه ی مرغ رو جدا کرده و داخل غذا ساز یا چرخ گوشت یک عدد پیاز رو چرخ کرده و بعد گوشت رو اضافه میکنیم تا با هم فیکس و مخلوط شود .
یک نایلون فریزر برداشته و کف سینی پهن کرده کمی بهش روغن زده و مقداری گوشت برداشته و پهن میکنیم به طوری کل سینی رو در بر بگیره و بعد از مواد داخلش وسط رولت ریخته و با استفاده از نایلون رول میکنیم و درون ماهیتابه روغن ریخته و رولت رو با نایلون برداشته رو داخل ماهیتابه گذاشته و میزاریم تا خودش رو بگیره و اونایی دیگه رو به همین صورت درست میکنیم .
که حدودا با این مقدار 3تا رولت بزرگ و 4تا کوچیک میشه .
حالا میریم سراغ سس داخلش
مقدرای رپ رو با نصف لیوان آبغوره و نمک و زعفران و 1لیوان آب مخلوط کرده و بعد از بستن رولت داخل ماهیتابه ریخته و روی رولت هم ریخته وسر ماهیتابه رو گذاشته و اجازه میدیم بپزه .
و بعد از پخت برش میزنیم
به همین راحتی

ارسال شده در تاریخ 8 سپتامبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 916
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.