دسر ژله چوبی هندوانه بهترین دسر برای میهمانی شب یلدا

دسر ژله چوبی هندوانه بهترین دسر برای میهمانی شب یلدا

دسر ژله چوبی هندوانه

دسرهای شب یلدا  و سفره آرایی همیشه برای ایرانیان و بخصوص کدبانوهای عزیز جذاب بوده است شب یلدا و برقراری جشن در این روز برای همه ما عزیز است در این رابطه آموزش یکدسر عالی و پرطرفدار داریم.

ژله_چوبی_هندوانه

طرز تهیه دسر ژله چوبی هندوانه

ژله یکی از بهترین دسرها برای میهمانی های شب یلدا است. این بار با سه طعم مختلف ژله می توانید ژله هایی به شکل هندوانه درست کنید.
ژله هندوانه را به صورت معمولی با یک لیوان آب جوش و سپس یک لیوان آب سرد مخلوط کنید. مایع را درون قالب ریخته و چوب مخصوص را درون آن قرار دهید. قالب را درون یخچال بگذارید تا ژله هندوانه کاملا ببندد. ژله آلوورا را با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان شیر مخلوط کرده و بعد از بستن کامل ژله هندوانه روی آن بریزید و مجدد در یخچال قرار دهید.

دسر ژله چوبی هندوانه,طرز تهیه ژله چوبی هندوانه ,مواد لازم ژله چوبی , ژله چوبی هندوانه ,تهیه ژله چوبی هندوانه ,دسر برای میهمانی شب یلدا,دسر برای شب یلدا

بعد از بسته شدن کامل ژله آلوورا و شیر، پودر ژله لیمو را با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان آب سرد مخلوط کرده و روی ژله شیر و آلوورا بریزید. قالب را برای آخرین بار درون یخچال بگذارید. بعد از بستن ژله مرحله آخر قالب را درون آب جوش قرار داده و ژله را از درون قالب جدا کنید. به جای دانه های هندوانه از شکلات های آب شده استفاده کنید”نوش جان”

تکرار :

طرز تهیه دسر ژله چوبی هندوانه

ژله یکی از بهترین دسرها برای میهمانی های شب یلدا است. این بار با سه طعم مختلف ژله می توانید ژله هایی به شکل هندوانه درست کنید.
ژله هندوانه را به صورت معمولی با یک لیوان آب جوش و سپس یک لیوان آب سرد مخلوط کنید. مایع را درون قالب ریخته و چوب مخصوص را درون آن قرار دهید. قالب را درون یخچال بگذارید تا ژله هندوانه کاملا ببندد. ژله آلوورا را با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان شیر مخلوط کرده و بعد از بستن کامل ژله هندوانه روی آن بریزید و مجدد در یخچال قرار دهید.بعد از بسته شدن کامل ژله آلوورا و شیر، پودر ژله لیمو را با یک لیوان آب جوش و سپس با یک لیوان آب سرد مخلوط کرده و روی ژله شیر و آلوورا بریزید. قالب را برای آخرین بار درون یخچال بگذارید. بعد از بستن ژله مرحله آخر قالب را درون آب جوش قرار داده و ژله را از درون قالب جدا کنید. به جای دانه های هندوانه از شکلات های آب شده استفاده کنید”نوش جان”

ارسال شده در تاریخ 4 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سفره آرایی
بازدید : 1,685
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.