راهنمایی جنسی عالی برای مردان در رابطه با س.ک.س

راهنمایی جنسی ویژه مردان که هنگام سکس کردن با همسرشان اعتماد به نفس زناشویی این آقایان بالا می رود و می توانند به تقاضای خود را در رابطه جنسی از همسر زیبای خود بکنند و این باعث زیباتر و محکمتر شدن رابطه این دو در زندگیشان شود.

راه هایی برای افزایش اعتماد به نفس جنسی

– نداشتن اعتماد به نفس، دلیل به اجتناب از رابطه جنسی نیست

حتی اگر اعتماد به نفس خوبی ندارید، باز هم از برقراری رابطه جنسی اجتناب کنید. گاهی لازم است کمی تظاهر کنید. سعی کنید تمام این تظاهر کردن ها را به واقعیت تبدیل کنید.

جرات خواستن پیدا کنید

یاد بگیرید در یک رابطه جنسی آنچه دوست دارید، از همسر خود تقاضا کنید. با دادن اطلاعات درست و راهنمایی به جا، هم شما اعتماد به نفس پیدا می‌کنید هم همسرتان.

راهنمایی جنسی عالی برای مردان

کمک کردن زن به شوهر خود در رابطه جنسی

اگر شوهرتان روابط جنسی را که شما به آن فکر می‌کنید آشنایی ندارد و محجوب است او را راهنمایی کنید.

او را چنان به وجد و شور و هیجان بیاورید که دیگر شما را ول نکند، روحیه خستگی مفرط او را کمی خسته و کسل کرده، یکنواختی را از زندگی خارج سازید و با منطق او را متقاعد کنید که توسط توقع زیادی ندارید و همه چیزی که خواهان آن هستید عادی است.

راه هایی برای افزایش اعتماد به نفس جنسی

پیش قدم نشدن زن برای سکس

برای او فانتزی را تعریف کنید که او سکس را شروع کرده است و جزئیات تحریک خودتان توسط او را برایش شرح دهید. اگر بازهم موثر واقع نشد به او بگویید » من از این که همیشه شروع کننده هستم ناراحتم ، اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت می برم. یادتان باشد که هر بار که او این کار را انجام می دهد عکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.

فانتزی های جنسی

حرکات رابطه اورال را روی انگشتان و دست های همسرتان تمرین کنید و از او بخواهید شما را راهنمایی کند که چه حرکتی را و به چه شکل بیشتر می پسندد.همین کار یک نوع پیشنوازی است.

پیش قدم نشدن زن برای سکس

شرم از اندام و بدن یکدیگر حین رابطه جنسی

← وقتی شریک و همسرتان شما را به خاطر وزن، شکل اندام و موارد مشابه شرمنده می‌کند این کار نه تنها خشن، نادرست و اشتباه است، بلکه یک نوع رفتار کنترل گرایانه به حساب می آید.

← شرم از بدن این احساس را ایجاد می‌کند که شما هرگز از نظر هیچ کس به اندازه کافی خوب نیستید، بنابراین هرگز نمی‌توانید از این رابطه فعلی بیرون بروید چون هیچ کس دیگری هم به خاطر اندامتان دوستتان نخواهد داشت.

← این یک رفتار بیمارگونه برای کنترل و سلطه بر رابطه است، ایجاد شرم برای ظاهر و بدن و متقاعد کردن شما برای اینکه زیبا نیستید یک خشونت آشکار است.‏

پوزیشن رابطه زناشویی در دوران بارداری
ارسال شده در تاریخ 9 ژوئن 2020 توسط مدیریت با موضوع درگوشی با زن و شوهر
بازدید : 20,900
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.