راههای جذب مردان توسط زنان جدیدترین روشهای مجذوب کردن آقایان

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

راههای جذب مردان توسط زنان جدیدترین روشهای مجذوب کردن آقایان

راههای جذب مردان به وسیله دختران,بهترین راز جذب مردان,طریقه عاشق کردن مردان,راه های مجذوب کردن مردها,جذب کردن آقایان در یک نگاه,راه جذب دوست پسر خوشگل

راه های جذب مردان چیست؟ یا چه روش هایی برای جذب مردان نیاز است؟ آیا تصور دارید که زندگی شما تماما نگرانی در مورد مسایل همسرتان هست؟ آیا نگرانید توجه مرد خود را ازدست بدهید؟

برای آشنایی بیشتر با راه های جذب مردان و همسران خود ، به صفحه چگونه یک زن جذاب باشم مراجعه کنید. با ما همراه باشید تا با برخی راههای جذب مردان آشنا شوید.

به نظر شما مرد جذاب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اولین قدم برای رسیدن به راههای جذب مردان بررسی ویژگی‌ها و صفاتی است که شما همواره در مرد جذاب خود جستجو می کنید. برای جذب مردان مطمئن شدن از آنها به عنوان فردی که دوستش دارید و می‌خواهید باقی عمر را با او باشید ، بسیار مهم است. شناخت شما از میزان تعهد همسرتان ، شما را به جذب او نزدیک می کند.

راههای جذب مردان توسط زنان

برای جذب مردان ، به دنبال منافع مالی نباشید

دختری که همیشه در کنار همسر خود باشد، بدون در نظر گرفتن موقعیت و اوضاع مرد خود، چگونه می‌تواند او را همیشه دوست بدارد؟ شما برای زن جذاب بودن ، باید به زندگی مرد علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی که او در زندگی دارد. برای رسیدن به راه های جذب مردان، درباره شغل آنها صحبت کنید اما بیشتر به جنبه‌های پیشرفت آنان توجه کنید و نه به درآمد و منافع مالی آن.

“به ویژگی های شخصیتی و اخلاقی مثبت مردان توجه کنید و در موردش صحبت کنید.”

برای مردان هیچگاه نقش بازی نکنید.

مردان از بازی‌هایی که زنان برای مردان دارند تا توجه مردان را جلب خود کنند آگاهند. حتی ممکن است مردان برای پیروزی در بازی‌هایی که شما باعث و بانی آن می شوید به هر عملی دست بزنند. اما هیچ‌گاه متعهد به شما نخواهند شد. اما او چگونه می‌توانید اعتماد او را جلب کنید. هنگامی یک مرد که کوچکترین شک و تردیدی در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از تعهدات خود به شما هراس خواهد داشت.

نگران کاهش ور و هیجان رابطه نباشید

در ابتدای هر رابطه، عشق و هیجان در بالاترین میزان است و این باعث می شود همیشه دنبال شما باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

تمام توجه‌ شما فقط مال مردان نیست.

برای جذب مردان، بگذارید آنها برای شما سخت تلاش کنند. حتی اگر او را خیلی می‌خواهید، بگذارید برای شما سخت تلاش کند. بیش از حد سعی نکنید مردتان را خشنود کنید، چون در این‌صورت شما را مسلما برای خودش می‌داند. با او وقت بگذرانید و قبل از این‌که به او ابراز عشق کنید مطمئن شوید او هم دارد به شما علاقه‌مند می‌شود. دانستن اینکه چگونه توجه یک مرد را به خود جذب می کنید ، به نفع‌تان خواهدبود.

راههای جذب مردان توسط زنان

اشتیاق به چیزی دارید؟

برای رسیدن به راههای جذب مردان داشتن یک سرگرمی و اشتیاق زیاد لازم است. دخترانی که سرگرمی‌هایی مانند ورزش و رانندگی دارند واقعا مردان را عاشق خودشان می‌کنند.

به دنبال تغییر مردان نباشید.

این لازمه یک زن جذاب است که سعی در تغییر اخلاق و ویژگی های شخصیتی طرف مقابل نداشته نباشد.

هر گاه یک مرد احساس کند که تعهد به یک دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبک زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن از خود مقاومت نشان خواهد داد. حتی اگر عاشق آن دختر باشد.

“برای جذب مردان خود حقیقی را نشان دهید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان کردن شماست.”

همواره همان شخصیتی داشته باشید که واقعیت شما را نشان می دهد و از بیان آن بیم نداشته باشید.

مردان در جستجوی زنانی هستند که خود واقعی را نشان یدهند.بیش از ۸۰ در صد علت جدایی و طلاق از نظر مردان ، به خاطر این است که زنان شخصیت‌شان را پس از ازدواج تغییر می دهند و خود واقعی را نشان نمی دهند.

استقلال داشتن، یکی از راههای جذب مردان

تکیه شما به گذشته و منتظر مانند باعث می شود از جذب مردان دور شوید . مردان بیزارند از اینکه زنان منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد.نشان دهید با آن که شما از ایده‌های او استقبال می‌کنید، بدون او نیز توانایی به انجام کارهای خود را دارید.

“اگر شخصیت مهربان و دوست داشتنی هستید می توانید شانس خود را برای جذب مردان افزایش دهید.”

دوست داشتن برای جذب مردان مهم است

یک مرد به دختری نیاز دارد که او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان که استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز نداشتن توانایی شما در سازش ، مردان را دلسرد می‌کند.

بنابراین همان طور که زن جذاب نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نشان دهند باید مشخص کنند که میل شدیدی به تقسیم عشق خود با مرد زندگی‌ اش دارد. اگر به او علاقه مند باشید ، هر آنچه بخواهید برای شما فراهم است.

راههای جذب مردان توسط زنان

به نظر شما در پیش از ازدواج چه چیزی برای مردان مخصوصا مرد جذاب مهم است؟ بشنوید پاسخ مردان را:

“می خواهیم مطمئن شویم زنان شخصیت واقعی ما را دوست بدارند و ما را وسیله ای برای رسیدن به ابزارشان ندانند.”

هیچ مردی دوست ندارد احساس کند که دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده‌ که او یک تأمین‌‌کننده معیشت مناسب، یک شهروند نمونه و یا حتی یک پدر خوب بالقوه است. تمام این مسائل برای مردان اهمیت دارد اما یک مرد زمانی که متوجه می‌شود یک دختر به این علت او را برگزیده که او بهترین دوست او بوده است بسیار خوشحال می‌شود.

قدرت کنار آمدن با او را نشان دهید.

نشان دهید از آن که او بدون حضور شما پیش دوستان خود می رود ، اعتراضی ندارید، کاری نکنید که احساس کند اکنون باید از وقت خود کمال استفاده را ببرد و شما می خواهید او را اسیر کنید.

نیازی نیست حتما مثل یک شخصیت مدل ، لباس بپوشید یا قدم بردارید. اتفاقا مردان، تعهدشان به زنان بی شیله و پیله کمتر است. اما تا حدودی به ظاهر خود توجه داشته باشید.لباسی به تن کنید که بیانگر بهترین صفات شما و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حرکت کرده و رفتار کنید.

جذب مردان به عنوان همسر آینده

در مقابل مرد هایی که طوری وانمود نکنید که برای ازدواج شتاب زده‌اید، ممکن است شما تصور کنید او تاکنون وقت زیادی را برای تصمیم‌گیری در مورد شما سپری کرده است. اما آرامش خود را حفظ کنید. این ممکن است خبر خوبی باشد. ممکن است او می‌خواهد مطمئن شود که یک تصمیم معقول و صحیح گرفته است. خود را شتابزده و عجول نشان ندهید. با خیال آسوده به زندگی روزمره و عادی خود ادامه دهید.

مردها با چشم عاشق می شوند و زنان با گوش

آقایان، خانم هایی را دوست دارند که به زیبایى و سلامت خود بها مى دهند. شما به عنوان یک زن جذاب باید سعى کنید فعالیت هاى جسمانی ر افزایش دهید تا بر سلامت و زیبایى طبیعى و خدادادى شما افزوده شود. اگر شما، حس خوبى نسبت به خود نداشته باشید، همسرتان هم نمى تواند حس خوبى نسبت به خود داشته باشد. پس برای جذب مردان باید زیبایى را از درون خود بجویید.

فراموش نکنید که که زیبایى یک زن جذاب ، از خصلت های دورنش نشات می گیرد. هنگامى که ازشخصیت خود، احساس خوبى داشته باشید، خوب از خودتان مواظبت کرده، عزت نفس را بیشتر مى کنید. شما قطعا این عزت نفس را به دیگران نشان می دهید.

“زنان شاد، خرسند و سرزنده طورتر به راههای جذب مردان می رسند.”

با خودتان عهد داشته باشید که در هر شرایطی که هستید ، فرد قابل احترام و مهمى هستید. اگر عزت نفس ندارید، به احتمال زیاد هیچ مردی هم به شما احترام نمى گذارد.

صادق بودن با خود باعث عزت نفس می شود. ممکن است در ابتداى رابطه، ویژگى هاى جسمانى مهمتر باشند؛ اما پس از مدتى، این اهمیت رنگ مى بازد و آن چه مهم و ضرورى است، ویژگى هاى شخصیتى زن است.

گله مند بودن و همواره از همه چیز شکایت کردن، مرد را خسته می کند، شور و نشاط زندگى را از او مى گیرد. یکى از راه هاى عشق به مرد ، این است که زن ، دست از شکایت همیشگی بردارد.

راههای جذب مردان توسط زنان

اسم همسرتان را به بهترین نحو بیان کنید.

فراموش نکنید که اسم یک مرد براى او، شیرین ترین و مهم ترین کلمات است. مردان به قدرى به اسم خود علاقه دارند که مى کوشند به هر قیمت که شده، در خاطره ها بمانند.

یکى از راههای جلب محبت و جذب مردان، نام بردن انها به طور احترام آمیز و نام هایی که دوست دارند. بعضى زنان به اشتباه فکر مى کنند از آن جا که با همسر خود صمیمى هستند، لازم نیست اسم او را به احترام صدا بزنند؛ در حالى که باید به خصوص در بین افراد دیگر، اسم همسرتان را به خوبی و زیبا ببرید.

در دین اسلام پیامبر گرامى فرموده اند: یکى از راه هاى جذب محبت افراد، صدا کردن و خواندن آنها به محبوب ترین نام هایى که دوست دارند، است.

برای رسیدن به راههای جذب مردان ، آیا حاضرید به طور کامل از مردتان حمایت کنید؟

آقایان در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند. اگر شما زنان برای یک مرد نقش پشتیبان را بازی کنید، برایش خیلی خوشحال کننده است و حس خوبی را به او منتقل می‌کنید. باید در برابر یک مرد بی تفاوت نباشید و از هرگونه کمکی کوتاهی نکنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید و در عین حال از او کمک بخواهید.

احساس موفقیت آنها را افزایش بدهید.

از یک مرد بخواهید برایتان کاری انجام دهد مثلا چیزی را تعمیر کند. با این کار، احساس موفقیت او افزایش می‌یابد. حتی اگر به انتخاب و سلیقه خودتان می‌خواهید کاری را انجام دهید، از او نظر سنجی کنید و نظر او را هم بپرسید.

محدودیت برای آنها ایجاد نکنید.

با این کار او احساس بهتری نسبت به شما دارد. مردها را در احساسات خود شریک کنید؛ اگر عصبانی بودید اجازه دهید او هم احساس شما را بفهمد. او در این مواقع به شما قوت قلب می‌دهد. برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید. فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است.

اگر خانه دار هستید بهتر است کمی سر خود را شلوغ کنید. هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید و دست به سیاه و سفید نمی زنید. حتی اگر واقعاً اینطور باشد. حتماً همسر شما از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی سپاسگزار باشد.

اذیت شدن خود را نشان ندهید

بدترین اشتباهی که بیشتر زنان مرتکب می شوند این است که دائم گله می کنند که مثلا چرا دیروز به من خبر ندادی؟ اینطور سوال ها باعث می شود بیشتر دور شوید و کمتر دوستتان بدارد.

“زن جذاب به این نکته توجه دارد که مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.”

سرسخت بودن را کنار بگذارید

خیلی وقت ها خودتان پیش قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید. پس برایش پیام بگذارید و از او بخواهید که در فلان روز همدیگر را ملاقات کنید.

تحسین کردن

این کاملاً روشن است. با تحسین او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی ، احساساتش را تحریک می کنید.

برخی مواقع مرد خود را تنها بگذارید

ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی آرامش و خلوت نیاز دارد و اینکه بخواهد بدون اینکه به همسرش فکر کند، زمانی را با خود و دوستان هم جنس خودبگذراند. اما بدانید این موضوع همیشه صادق نیست. می توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.

ارسال شده در تاریخ 23 مارس 2019 توسط مدیریت با موضوع درگوشی با زن و شوهر , گوناگون
بازدید : 2,875
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.