خرید ربات اسباب بازی تبدیل شونده به ساعت شگفت انگیز

خرید ربات اسباب بازی بهترین ربات تبدیل شونده به ساعت که به راحتی از یک آدمک روبات به ساعت مچی تغییر شکل می دهد، با این ساعت مچی رباتیک فانتزی به کودکان خود آموزش داده و خلاقیت فکری آنها را بصورت خارق العاده ای افزایش دهید

خرید اینترنتی ربات اسباب بازی تغییر شکل به ساعت

ربات تبدیل شونده به ساعت مچی اسباب بازی جدید روباتیک با امکان حرکت دادن تمامی قطعات بدن می باشد، این روبات فانتزی محکم و بی خطر برای بچه ها بوده که نمایشگر زمان این ساعت مچی دیجیتال است.

ساعت مچی رباتیک بهترین هدیه برای کودکان است و جدیدترین اسباب بازی فانتزی و سرگرم کننده برای فرزندتان بوده که ساعتها می تواند آنها را مشغول و مجذوب کند و یک ربات تبدیل شده که دارای قابلیت نمایش ساعت را نیز دارد.

خرید ربات اسباب بازی تبدیل شونده به ساعت

فروش بهترین ربات تبدیل شونده به ساعت

ساعت مچی می تواند هدیه ای خارق العاده برای کودکان باشد تا در آنها احساس بزرگ و مهم شدن را تداعی کند. اما یاد دادن زمان به بچه ها کمی زمان بر و مشکل می باشد و گاهی از حوصله بچه ها خارج است، اما تحقیقات نشان داده که سخت ترین موارد آموزشی را می توان با بازی و تفریح گونه به کودکان آموزش داد، بدون اینکه آنها احساس خستگی بکنند و آموزش برای آنها کسالت بار باشد.

بهترین ربات تبدیل شونده به ساعت

خرید هدیه اسباب بازی ربات ساعت مچی

ربات تبدیل شونده به ساعت، محصولی با تلفیقی بسیار زیبا و ظریف از یک ساعت مچی و یک ربات اسباب بازی می باشد. ربات تبدیل شونده به ساعت دارای قابلیت تغییرحالت مختلف می باشد و کودک شما هرگز از داشتن آن خسته نخواهد شد.

خرید هدیه اسباب بازی ربات ساعت مچی

جدیدترین ساعت رباتیک دیجیتال کودکان

نمایش زمان در این ساعت الکترونیکی LED به صورت دیجیتال می باشد. این محصول می تواند هدیه ای خارق العاده برای کودکان شما باشد که علاوه بر قابلیت بسته شدن بر روی دست، با تغییر حالت به صورت یک ربات می تواند یک اسباب بازی دوست داشتنی و مورد پسند کودک شما باشد که ساعت ها او را مشغول بازی کردن و افزایش خلاقیت و مهارت می کند.

این دستگاه ربات ساعت مچی را می توان در زوایای مختلف چرخانده ، تغییر شکل داده و  به چندین موقعیت تبدیل کنید. کودکان همچنین می توانند زمان و تاریخ خود را تنظیم کنند. از این پس مفهوم زمان کودکان  پرورش می یابد!

خرید اصل ربات تبدیل شونده به ساعت

طرز کار ربات تبدیل شونده به ساعت

این ساعت مچی زیبا و فانتزی در قسمت صفحه ساعت دارای یک کاور می باشد که علاوه بر زیبایی بیشتر محصول حالت محافظ داشته و مانع از آسیب هاب احتمالی می شود، هر چند ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که خود ساعت ضد آب نمی باشد،

بنابراین از استخر رفتن یا دوش گرفتن با ساعت جدا خود داری کنید. نحوه نمایش زمان در این ساعت مچی بچه گانه مدل ربات به صورت دیجیتال می باشد و براحتی می توانید زمان این ساعت را تنظیم کنید. این محصول در واقع یک اسباب بازی های تعاملی می باشد که کمک بسزایی در توسعه فکری، افزایش مهارت دست، آموزش بینایی و رشد علاقه کودک به همکاری و یاد گیری دارد.

ربات تبدیل شونده به ساعت

ویژگی های ربات اسباب بازی تبدیل شونده به ساعت

– دارای امکان تغییر حالت به ساعت و ربات
– امکان حرکت دادن تمامی قطعات بدن
– رده سنی خردسال , کودک , نوجوان
– کیفیت بالا و اندازه قابل تنظیم
– دارای جعبه و بسته بندی شیک
– محکم و بی خطر برای بچه ها
– جنس بدنه: پلاستیک ABS
– نمایشگر زمان: دیجیتال
– دارای رنگ بندی متنوع
– بسیار انعطاف پذیر
مناسب برای کودکان بالای 4 سال

ساعت رباتیک کودکان

طرز خرید و قیمت ربات تبدیل شونده به ساعت

نحوه خرید این محصول اینگونه است که : پس از کلیک روی دکمه خرید پستی و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل می گیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست می پردازید
ارسال شده در تاریخ 3 سپتامبر 2020 توسط مدیریت با موضوع اسباب بازی
بازدید : 2,114
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.