ربات قابل دسترسی برای خرید زندگی در آینده و تکنولوژی روز

ربات قابل دسترسی برای خرید_زندگی در آینده

ربات قابل دسترسی برای خرید_زندگی در آینده. دراینجا سیزده ربات قابل دسترسی برای خرید و تجربه زندگی در آینده را معرفی می کنیم.

شش ربات دیگر در پست قبلی ذکر و توضیح داده شده اند.

7. گارد ضربت شخصی خودتان که از فرامین شما پیروی می کند.

The Stormtrooper Robot

اگرکه به شخصیتهای اکشین و اسباب بازی های پر زرق و برقی که برای طرفداران “جنگ ستارگان” بسنده نمی کنید، می توانید گروه ضربت خودِ خودتان را بخرید که آماده نبرد می باشد. گروه ضربت شما می تواند از طریق فرامینی با صدای شما کنترل شود، خانه شما را پاسداری کند بدون اینکه به دیوارها برخوردکندو چهره هایی که شما به عنوان متحدان خود یا دشمنان خود به شمار می آورید را شناسایی نماید.

این ربات در سایت آمازون با قیمت 300دلار قابل خریداری می باشد.

6. رباتی که به آمازون الکسا جان می دهد.

ربات-قابل-دسترسی-برای-خرید-زندگی-آینده

لینکس رباتی است که قابلیتهای همواره در حال تکامل آمازون الکسا را دارد، به این معنی که این ربات می تواند پیش بینی وضع هوا را به شما ارائه دهد، برای شما موسیقی اجرا کند، و لیست کارها و برنامه های ضروری که باید انجام شوند را تهیه کند. اگر واقعاً دوست دارید، لینکس Lynx می تواند به شما آموزش یوگا داده و حرکات رقص به شما نشان دهد، یعنی اگر واقعاً می خواهید که به نصایح یک ربات در زمینه فرم و حرکات رقص گوش بدهید. این ربات همچنین دارای ویژگی های امنیتی می باشد: این ربات می تواند هنگام شناسایی حرکتی در منزل زمانی که شما بیرون هستید یک ویدئوی سی ثانیه ای بگیرد و فیلم وقایع منزل را به اپلیکیشن گوشی هوشمند شما ارسال نماید.

لینکس با قیمت 800دلار قابل تهیه در سایت آمازون می باشد.

5. یک گارد امنیتی رباتیک برای خانه شما

The Appbot Riley 2.0

این ربات راه حلی برای سیستم زنگ هشدارهای غیرمتحرک و نیز دوربینهای امنیتی منازل که قادر به تهیه تصویری کامل از منزلتان نیستند دارد. این ربات با نام رایلی با اتصال به وای فای اطراف خانه شما حرکت می کند و باکمک یک دوربین دید درشب و موجیاب های حرکت دنبال فعالیتهای مشکوک می گردد و می تواند به تلفن همراه شما زنگ خطر بفرستد. این ربات همچنین یک میکروفون داخلی دارد و به شما این امکان را می دهد تا به هرچه که دور و برِ خانه تان رخ می دهد گوش دهید ، یا هر کسی را که در منزل شماست چک کنید.

قیمت خرید این ربات در سایت آمازون 170دلار می باشد.

4. کوزمو، ربات همدم کودک شما

Cozmo

حالا دیگر فرزند شما برای همیشه یک دوست خواهد داشت، حتی اگر یک ربات کوچک باشد! ربات کوزمو همچنین مجهز به یک اَل (لیست دسترسی) است که به آن یک شخصیت منحصر به فرد می دهد، شخصیتی که هرچه بیشتر این ربات با صاحب خود وقت بگذراند، متحول و تکامل یافته تر میشود.

چشمان این ربات مانند یک دوربین فیلمبرداری عمل می کنند بنابراین شما می توانید از دوربین تلفن همراه خود استفاده کنید تا زندگی را از دید کوزمو ببینید. کوزمو همچنین به عنوان یک ابزار آموزشی طراحی شده است که به کودک شما در امریادگیری کدگزاری و انجام بازیهای سخت ذهنی کمک می کند.

کوزمو با قیمت 150دلار در سایت آمازون دردسترس می باشد.

3. پسر استخری رباتیک شما (ربات تمیزکننده استخر)

ربات قابل دسترسی برای خرید

The Dolphin Nautilus Plus

این ربات به نسبت کوچک دربردارنده عناصر پاکسازی و شستشوی گوناگون می باشد که در اینصورت دیگر نیازی به دستکاری شما نیست_ دولفین [نام این ربات] خودش به تنهایی همه کارها را انجام می دهد.کابلهای گردانِ ویژه این ربات مانع از گره خوردگی آنها شده، و جی پی اِس به کاررفته در آن خیال شما را ازینکه کل استخر کامل پاک و تمیز شده است راحت می کند.

این ربات را به قیمت 750دلار در سایت آمازون می توانید خریداری کنید.

2. رباتی که می خواهد جایگزین سگ شما شود.

CHiP

در حالیکه ممکن است قادر به آموزش سگتان در خانه نباشید، احتمالاً شانس بیشتری برای تعلیم چیپ در کلک سوارکردن، رفتن و آوردن اشیائی که پرتاب می کنید، و یا نشستن داشته باشید. این ربات ظاهراً می تواند احساسات نشان داده، بینی و پوزه اش را به شما بمالد، وبهترین دوست جدید شما باشد. اما بگذارید واقع بین باشیم: چیپ ممکن است بخواهد جای سگ شما را بگیرد، ولی کدام ربات می تواند به اندازه یک سگ واقعی شادی بخش و اصیل باشد و برای شما پارس کند و بوسه های آبدار به شما هدیه بدهد؟!

قیمت این ربات در سایت آمازون برای فروش 100دلار اعلام شده است.

1. دستیار شخصی رباتیک شما

 

MiP

 

نه، از روی کاناپه ای که چهار ساعت است روی آن نشسته ای بلند نشو! به جای اینکه دوستتان را صدابزنید یا پیامک به مادرتان که در اتاقی دیگر نشسته است تا برای شما از یخچال چیزی برای خوردن بیاورد، می توانید از میپ بخواهید تا برای شما بیاورد. حتی لازم نیست با او صحبت کنید_این ربات به حرکات دست شما و دستوراتی که از طریق اَپ تلفن هوشمندتان می فرستید پاسخ می دهد. این ربات حتی با بلوتوث هم کارمی کند، پس نیازی به وای فای ندارید. این ربات حتی می توانید اشیاء را از طریق سینی تعبیه شده در آن جابجا و حمل کند.

می توانید میپ را باقیمت 50دلار از سایت آمازون تهیه کنید.

ربات قابل دسترسی برای خرید،

ربات قابل دسترسی برای خرید

منبع: https://www.inverse.com

ارسال شده در تاریخ 23 آوریل 2018 توسط مدیریت با موضوع تکنولوژی , مطلب علمی
بازدید : 2,271
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.