رفع موی زائد رهکارهای بینظیر طبیعی و خانگی جهت رفع موی زائد صورت وبدن

رفع موی زائد رهکارهای بینظیر طبیعی و خانگی جهت رفع موی زائد صورت وبدن

رفع موی زائد ,راهکارهای بینظیر  رفع موی زائد ,روش طبیعی و خانگی جهت رفع موی زائد صورت وبدن , از بین بردن موی زائد , روش خانگی از بین بردن موی زائد صورت ,

✅رفع موی زائد

?سفیده تخم مرغ را جدا کنید و به آن شکر و آرد ذرت بیافزایید تا خمیری شود سپس ۲مرحله روی پوست زده و پس از خشک شدن نهایی آنرا بِکَنید.
❤️۲بار درهفته انجام دهید.

رفع موی زائد ,راهکارهای بینظیر رفع موی زائد ,روش طبیعی و خانگی جهت رفع موی زائد صورت وبدن , از بین بردن موی زائد , روش خانگی از بین بردن موی زائد صورت ,

زردچوبه

زردچوبه معمولا به عنوان ادویه ای پرخاصیت و درمانگر برای بسیاری از بیماری های شناخته می شود، اما جالب است بدانید هندی ها با استفاده از زردچوبه، موهای زائد خد را از بین می برند. این روش گیاهی به شفافیت پوست نیز کمک می کند.برای تهیه خمیر زردچوبه، زردچوبه و شیر را به نسبت دو به یک با هم مخلوط کنید، روی حرارت قرار دهید و آنقدر مخلوط را هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند، سپس اجازه دهید سرد شود. در مرحله آخر، مقدار کمی نمک یا شکر و یک قاشق غذاخوری آرد به خمیر اضافه کنید.

برای استفاده از این خمیر، ابتدا مقداری ذرت به مناطقی که می خواهید پاکسازی کنید، بزنید و سپس لایه ای نازک از خمیر را در جهتت رویش مو روی قسمت مورد نظر پخش کنید و آن را با یک تکه پارچه تمیز بپوشانید. بعد از 15 دقیقه خمیر جذب پوست می شود، سپس پارچه را بردارید و پوست را با آب گرم بشویید. این روش را دو بار در هفته تکرار کنید تا زودتر به نتیجه برسید.مقدار قند موجود در این مخلوط می تواند به پاکسازی پوست کمک کند. شیر نیز باعث نرمی و صافی پوست می شود.

مخلوط شکر و لیمو برای صورت

مخلوط شکر با آب و آب لیمو در لایه‌برداری از پوست صورت استفاده می‌شود و به عنوان یک سفید‌کننده طبیعی عمل می‌کند. آب لیموی مورد استفاده در این مخلوط باعث روشن شدن رنگ موی صورت می‌شود. از ترکیب این سه ماده برای از بین بردن دائمی موهای زائد صورت و سایر نقاط بدن استفاده می‌شود. استفاده از این مخلوط در نواحی حساس بدن توصیه نمی‌شود.

مخلوط شکر، عسل و لیمو برای پا و بازوها

مخلوط شکر با آب، لیمو و عسل یک داروی خانگی بسیار موثر برای از بین بردن موهای زائد در نقاط مختلف بدن است. این مخلوط مانند موم عمل می‌کند و برای از بین بردن موهای زائد در نواحی پا و بازوها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش ممکن است کمی دردناک باشد، چون مشابه تکنیک‌های اپیلاسیون که در سالن‌های زیبایی انجام می‌گیرد، عمل می‌کند.

مخلوط ملاس و شکر

مخلوط شکر با ملاس یا شربت ذرت همان اثری را دارد که مخلوط شکر با عسل و لیمو ارائه می کند. منیزیم موجود در ملاس به تعادل هورمون ها کمک می کند. این مخلوط به صورت آهسته و تدریجی شما را از شر موهای زائد خلاص می کند. مخلوط کردن شکر با ملاس یا شربت ذرت باعث می شود ملاس به یک موم موبر تبدیل شود که می توانید از آن برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید.

ارسال شده در تاریخ 18 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,234
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.