رفع پف صورت با چند راه طبیعی وساده و روش سریع و موثردر منزل

رفع پف صورت با چند راه طبیعی وساده و روش سریع و موثردر منزل

رفع پف صورت ,رفع پف صورت با چند راه طبیعی , درمان پف صورت , روش سریع و موثربرای از بین بردن پف صورت , راههای از بین بردن پف صورت , چگونه پف صورت را از بیین ببریم

? #رفع_پف_صورت

☘️ انگشت وسط خود را روی عمیق ترین قسمت چانه ،فضای بین استخوان چانه و فک،فشار دهید.
2- این ناحیه رابرای مدت سی ثانیه ماساژدهید
3- این ماساژراچندباردرروزتکرار کنید

رفع پف صورت ,رفع پف صورت با چند راه طبیعی , درمان پف صورت , روش سریع و موثربرای از بین بردن پف صورت , راههای از بین بردن پف صورت

? #رفع_پف_صورت
#ناشی_از_پر_خوابی

☘️ به آبی که در آن چند تکه یخ انداخته‌اید، چند قطره ای لیمو و روغن زیتون اضافه کنید. یک تکه از آن یخ را روی صورت خود حرکت دهید.

چگونه پف صورت را از بین ببریم

یخ

دو یا سه تکه یخ را در آب انداخته و سپس یک تکه پارچه را در آن فرو ببرید. پارچه را برای چند دقیقه روی صورت پف کرده قرار دهید. افرادی که صورت آنها زیاد دچار این نوع ورم می شود ، خصوصا بعد از خواب . بهتر است صبح به محض بیدار شدن صورت خود را با آب سرد شست و شو دهند.

ماساژ

صورت خود را با یک مرطوب کننده مثل روغن زیتون ویا هر روغن ماساژ دیگری چرب کنید. صورت خود را به آرامی با انگشتها ماساژ دهید. ماساژ را از پیشانی شروع کرده و به سمت پاین صورت ، از زیر چشم ها ،چانه ، خطوط فک و گردن ادامه دهید. ماساژ را بیست تا بیست و پنج بار تکرار کنید. این ماساژ ، در اثر هل دادن آب آضافی در سلول های پوست به غدد لنفاوی گردن و بالای سینه ، پف صورت را از بین می برد.

رفع پف صورت ,رفع پف صورت با چند راه طبیعی , درمان پف صورت , روش سریع و موثربرای از بین بردن پف صورت , راههای از بین بردن پف صورت , چگونه پف صورت را از بیین ببریم

ضربات آهسته به صورت

انگشت وسط خود را روی عمیق ترین قسمت چانه ، فضای بین استخوان چانه و فک ، فشار دهید. این ناحیه را برای مدت سی ثانیه ماساژ دهید. این ماساژ را چند بار در روز تکرار کنید.

خیار و آبلیمو

شش تا هشت قطعه خیار بردارید، خیار ها را در آبلیمو ( برای پوست چرب ) و یا در شیر (برای پوست خشک ) قرار دهید و برای مدت یک ساعت در یخچال بگذارید. این قطعه ها را به مدت پانزده تا بیست دقیقه روی صورت رها کرده و بعد با آب سرد ، پوست صورت را شست و شو دهید. این کاراز قرمزی و پف صورت کاسته و می توانید از قطعه های خیار هر روز روی پوست خود استفاده کنید. از خیار گاهی برای از بین بردن پف و سیاهی زیر چشم نیز استفاده می کنند.

قهوه آسیاب شده

دو قاشق سوپ خوری قهوه ی آسیاب شده را با دو قاشق سوپ خوری پودر کاکائو ، یک قاشق سوپ خوری عسل و سه قاشق سوپ خوری شیر و یا ماست ساده ترکیب کنید. این ترکیب را روی صورت خود مالیده و بعد از گذشت پانزده تا بیست دقیقه پوست را پاک کرده و با آب شست و شو دهید. ماسک قهوه در کم کردن پف صورت موثر بوده و همچنین خواص ضد سالخوردگی برای پوست دارد. اگر پودر کاکائو در دسترس ندارید فقط قهوه و عسل را با یکدیگر ترکیب نمایید. از این ماسک زیاد استفاده نکنید. یک یا دو بار در هفته کافی به نظر می رسد.

ارسال شده در تاریخ 18 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,867
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.