رنگ سبز لباس بررسی تاثیر رنگ سبز در روحیه افراد ذهن آرام با رنگ سبز

رنگ سبز لباس بررسی تاثیر رنگ سبز در روحیه افراد ذهن آرام با رنگ سبز

رنگ سبز لباس, بررسی تاثیر رنگ سبز, اثر رنگ سبز در روحیه افراد,  ذهن آرام با رنگ سبز ,ست لباس رنگ سبز ,رنگ سبز و کودکان , روانشناختی رنگ سبز, تاثیر رنگ لباس در روحیه , رنگ لباس و روحیه افراد

#رنگ_سبز_لباس

سبز رنگ ارامش و درختان است.
سبز بهار و طراوت را در ذهن تداعی میکند و استفاده از این رنگ ذهن را ارام میکند و شما را فردی مهربان جلوه میدهد

رنگ سبز لباس, بررسی تاثیر رنگ سبز, اثر رنگ سبز در روحیه افراد, ذهن آرام با رنگ سبز ,ست لباس رنگ سبز ,رنگ سبز و کودکان , روانشناختی رنگ سبز, تاثیر رنگ لباس در روحیه , رنگ لباس و روحیه افراد

رنگ‌های روشن شادی‌آورند

به‌طورکلی رنگ‌های روشنی که نوعی شادی و سرزندگی را با خود به همراه دارند، باعث شادابی و نشاط افراد می‌شوند. وقتی شما لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و نزدیک به رنگ‌های طبیعت به تن می‌کنید، هم برای خودتان نشاط روحی به همراه می‌آورید و هم برای اطرافیانتان. از سوی دیگر، پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های تیره و خنثی مانند مشکی یا خاکستری مشکلاتی مانند حس اندوه، غم و کرختی را در خود فرد و نزدیکان او ایجاد می‌کند. نگاه کردن به رنگ‌های شاد، باعث افزایش سلامت روانی جامعه می‌شود.

اصلا به دلیل همین لطافت روحیه بچه‌هاست که معمولا در دبستان‌ها و مهدهای کودک از رنگ‌های روشن و شاد برای رنگ‌آمیزی در و دیوار استفاده می‌شود. بچه‌ها در چنین فضایی سلامت روانی و آرامش بیشتری دارند و قادر به تحمل محیطی غیر از محیط خانه برای چند ساعت متمادی خواهند بود. بچه‌ها با چنین فضایی می‌توانند ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند.

پوشیدن لباس‌هایی با رنگ شاد به مادران و پدرانی که فرزند کوچکی در خانه دارند نیز توصیه می‌شود.

مکانیسم شاد شدن در اثر مشاهده رنگ‌های زیبا و روشن در بدن هم به این صورت است که ذهن افراد به محض دیدن این رنگ‌ها، زیبایی خاصی از محیط برداشت می‌کند و به نشاط می‌رسد. رنگ‌های شاد و روشن پیام‌های خوشی را از خود متصاعد می‌کنند و باعث رضایت‌خاطر افراد می‌شوند.

سبز رنگ ارامش و درختان است.
سبز بهار و طراوت را در ذهن تداعی میکند و استفاده از این رنگ ذهن را ارام میکند و شما را فردی مهربان جلوه میدهد

ارسال شده در تاریخ 3 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,821
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.