روشن کردن لباس ها برای سفید تر شدن لباس های سفید را با سرکه بشویید

روشن کردن لباس ها , سفید تر شدن لباس های سفید ,براق شدن لباس ها سفید ,شستشوی لباس ها با سرکه ,روش روشن کردن لباس ها ,راه و روش های شستشوی آسان لباس ها

روشن کردن لباس ها با استفاده از سرکه

قبل از شستشو به لباس ½ پیمانه سرکه بزنید. با این کار نه به رنگ لباس ها آسیبی می رسد و نه اثر پودر لباس شویی روی لباس ها میماند

روشن کردن لباس ها

شستشوی لباس های سفیدی که رنگ گرفته اند

شستشو و حفظ سفیدی لباس های سفید رنگ گاهی برای تان کار مشکلی است .احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که به طور اتفاقی پیرهن سفیدت آنرا با لباس های دیگر داخل ماشین لباسشویی انداخته باشید و بعد از پایان شستشو متوجه شوید که لباس سفید شما رنگ لباس های دیگر را به خود گرفته است ، راه حلی برای رفع این مشکل وجود دارد که به شما معرفی خواهیم کرد.

برای سفید تر شدن لباس های سفید لباس ها را با سرکه بشویید

به گزارش دیلی میل اگر چنین مشکلی برایتان پیش آمد به سراغ سرکه و جوش شیرین بروید.

مرکزی در لندن که روی ترکیبات بدون ضرر برای تهیه شوینده ها تحقیق می کنند با استفاده از مقداری سرکه موفق به سفید و درخشان شدن لباس شود که در شستشو رنگ رفته بود.

 

پیش از خشک شدن لباس ها دست به کار شوید.

رنگی که به خورد بافت پارچه رفته است پس از خشک شدن تقریبا به طور کامل تثبیت می شود و از بین بردنش آسان نخواهد بود.

 

لباس ها را از هم جدا کنید.

لباس های رنگی را از لباس های سفید یا رنگ روشن جدا کنید. انجام این کار از رنگ گرفتن بیشتر لباس های سفید (یا رنگ روشن) از لباس های رنگی جلوگیری می کند.

 

برچسب لباس ها را برای نحوه صحیح شستشو بخوانید.

برای جلوگیری از آسیب های بیشتر احتمالی برچسب لباس ها را برای آگاهی از دمای مناسب شستشو و امکان استفاده از مایع سفید کننده مطالعه کنید.

مایع سفید کننده برای لباس هایی با پارچه های پشمی و ابریشمی  و همچنین لباس های چرم و لاستیکی به هیچ وجه نباید استفاده شود.

 

لباس های رنگ گرفته را در محلول آب و مایع سفید کننده یا سرکه غوطه ور کنید.

در صورتی که برچسب لباس استفاده از سفید کننده را منع کرده است یا اگر سفید کننده به سرعت در دسترس نیست، لباس ها را در یک تشت با مقداری محلول سرکه سفید و آب بخیسانید. در صورت امکان به جای سرکه از مایع سفید کننده (وایتکس) استفاده کنید.

ارسال شده در تاریخ 23 سپتامبر 2020 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 2,527
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.