روش های رفع چروک پشت پلک در منزل با ماسک های خانگی

روش های رفع چروک پشت پلک در منزل با ماسک های خانگی

روش های رفع چروک پشت پلک

هر شب قبل از خواب مقداری ژل آلوئه ورا به پشت پلک خود بمالید !

با مالیدن ژل آلوئه ورا به پشت پلک هم میتوانید مژه ها را ضخیم کنید و هم چروک های پشت پلک و زیر ابرو را از بین ببرید

روش های رفع چروک پشت پلک , رفع چروک پشت پلک, در منزل با ماسک های خانگی,ماسک قوی خانگی درمان افتادگی پلک, ازبین بردن چین و چروک دور چشم
یکی از توصیه های متخصصان پوست و زیبایی استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و استراحت کافی است اما این فاکتورها به تنهایی کارساز نیستند و برای همین منظور استفاده از ماسک و اسکراب های قوی نیاز است. به گزارش وب سایت positivemed یک نسخه موثر برای رفع سریع افتادگی پلک وجود دارد که در این بخش  به شما معرفی خواهیم کرد.

ماسک قوی خانگی برای درمان افتادگی پلک:

با استفاده از یک سفیده تخم مرغ و یک گوش پاک کن افتادگی پلک را در کمتر از چند دقیقه درمان کنید.برای این کار کافیست بعد از پاکسازی کامل پوست پلک از آرایش سفیده تخم مرغ را با کمک یک گوش پاک کن به روی پلک کاملا پخش کنید . بعد از آنکه به طور کامل سفید تخم مرغ را به روی پلک پخش کردید چشمانتان را بسته و منتظر بمانید تا سفیده کاملا خشک شود.

استفاده از زردچوبه و جوش شیرین برای رفع افتادگی پلک پایین چشم:

 با ترکیب 1 قاشق چایخوری جوش شیرین

 1/2 قاشق چایخوری زردچوبه

آب آناناس تازه

آب لیموی تازه

ماسک چای بابونه

بابونه دارای خواص ضد التهابی است که می تواند پلک چشم را تقویت کرده و برای درمان افتادگی پلک چشم مفید می باشد.

دو عدد چای کیسه ای بابونه را در آب جوش بیندازید و بگذارید تا عصاره آن در بیاید، پس از خنک شدن کیسه ها را به مدت 15-20 دقیقه بر روی پلک چشم بگذارید.

سفیده تخم مرغ برای سفت شدن پوست و رفع افتادگی پلک چشم مفید می باشد.

پلک چشم ها را تمیز کنید و مقداری سفیده تخم مرغ را بر روی آن ها بمالید و بگذارید تا خشک شود سپس چشم ها را با آب سرد بشویید.

 یخ

یخ عروق خونی را کاهش داده و برای رفع افتادگی پلک ها مفید می باشد. کافی است قطعات یخ را بر روی پلک چشم بمالید و به زودی اثر آن را ببینید.

از اخم کردن و عادت‌های نادرست پرهیز کنید

عادت‌های بد زندگی‌تان را ترک کنید. اخم کردن یکی از میمیک‌های رایج صورت است که علت چروک زیر چشم در جوانی شناخته می‌شود. سعی کنید بیشتر لبخند بزنید و سعی کنید هرگز اخم نکنید. یکی دیگر از عادات بد زندگی سیگار کشیدن است. سیگار، رادیکال آزاد تولید می‌کند و باعث آسیب به سلول‌های پوستی می‌شود. خوابیدن روی یک طرف صورت بر روی بالشت هم می‌تواند ایجاد چروک صورت و دور چشم را تشدید کند.

استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید

شاید هنوز هم دیر نشده باشد و بتوانید ایجاد چین و چروک صورت را به تعویق بیندازید. با وجود اینکه آفتاب احساس شادی و سلامت را به شما هدیه می‌کند، ولی به همان اندازه می‌تواند باعث آسیب‌های جدی به پوست شما نیز بشود. از سوختگی پوست گرفته تا سرطان پوست و پیری زودرس عواقب جبران‌ناپذیر اشعه ماورای بنفش خورشید هستند. پس با استفاده کردن از کرم ضد آفتاب، خصوصاً زمانی که آفتاب به طور مستقیم به پوست شما می‌تابد، تا حدی عواقب آسیب‌زای خورشید را از خود دور کنید. بر اساس مطالعات انجام شده، افرادی که برای مدت ۴-۵ سال از کرم ضد آفتاب استفاده کرده‌اند، ۲۴ %جوان‌تر از افرادی هستند که هر وقت دلشان بخواهد از کم ضد آفتاب استفاده می‌کنند! به نظر می‌رسد که همین یک دلیل برای تشویق شما در استفاده از کرم ضد آفتاب کافی است. استفاده از عینک آفتابی را هم فراموش نکنید.

پوست خود را به صورت روزانه مرطوب کنید

با بالا رفتن سن، پوست خشک و نازک می‌شود و به همین دلیل انعطاف‌پذیری و کشسان بودن خود را از دست می‌دهد. شاید همه کرم‌های درون مغازه و فروشگاه‌ها نتوانند به طور حتم چروک‌های دور چشم و صورت را از بین ببرند، ولی به آب‌رسانی و مرطوب کردن پوست کمک می‌کنند. اگر کرم پوست را به درستی و با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید، رطوبت کافی به سلول‌های پوستی می‌رسد و شدت چین و چروک پوست کمتر می‌شود. این کار باعث می‌شود پوست شما روشن‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

ارسال شده در تاریخ 9 ژوئن 2019 توسط امید ازادمرد با موضوع پوست و مو
بازدید : 8,123
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.