زردچوبه و پوست روشی برای از بین بردن سلول های مرده و تیرگی بدن

زردچوبه و پوست روشی برای از بین بردن سلول های مرده و تیرگی بدن

زردچوبه و پوست

زانو و آرنجتون تیره شده؟

راه حلش زردچوبه است ?

« زردچـــــوبه » مؤثرترین روش طبیعی برای از بین بردن آلودگی ها و سلول های مرده از پوست زانو و آرنج بدون هیچگونه عوارض جانبی است

مقداری زردچوبه را با یک قاشق چایخوری شیر مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را به زانو و آرنج خود بمالید، چند دقیقه ای پوست خود را ماساژ دهید و اجازه دهید تا به طور طبیعی خشک شود، سپس پوست خود را با آب گرم بشویید ?
(اضافه کردن کمی عسل به این ترکیب میتواند تأثیر آن را بیشتر کند)

زردچوبه و پوست, روشی برای از بین بردن سلول های مرده,موثرترین روش رفع تیرگی پوست,رفع تیرگی زانو و آرنج ,پوست, زردچوبه برای رفع سلول های مرده زانو

زردچوبه گزینه فوق العاده دیگری برای بهره‌مندی از پوستی روشن به صورت طبیعی است. زردچوبه حاوی کورکومین است که آنتی اکسیدانی قوی بوده و به کاهش تولید ملانین در پوست کمک می کند و رنگ اصلی پوست را احیا می کند. این ماده به حفظ رنگ پوست نیز کمک می کند.

یکی از راه‌ای آسان برای رفع تیرگی زیر بغل ، استفاده از زردچوبه است.

این ماده نه تنها رنگ پوست را روشن می‌کند بلکه لکه‌ها را نیز از بین می‌برد. استفاده منظم از زردچوبه برای زیر بغل، تیرگی پوست را از بین می‌برد.

۱ قاشق چایخوری پودر زردچوبه را با همین مقدار شیر و عسل (اختیاری) مخلوط کنید.

این خمیر را روی زیر بغل خود بگذارید. بگذارید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه بماند تا خشک شود

آن را با آب بشویید و برای کسب نتایج بهتر، این کار را ۲ بار در هفته انجام دهید.

روش دوم:

دو قاشق چایخوری پودر زردچوبه را با مقدار کافی شیر ترکیب کنید تا یک خمیر شکل بگیرد. این خمیر را روی بخش های تیره پوست خود قرار دهید و پیش از شست و شو با آب ولرم 20 دقیقه صبر کنید. این کار را یک یا دو بار در روز انجام دهید.

روش دیگر، ترکیب دو قاشق چایخوری از پودر زردچوبه و دو قاشق چایخوری از روغن زیتون است تا یک خمیر شکل بگیرد. لایه ای نازک از این خمیر را روی پوست خود قرار دهید. پس از 10 دقیقه پوست خود را شست و شو دهید. این کار را سه بار در هفته انجام دهید.

توجه: پس از استفاده از درمان های زردچوبه ای روی پوست خود از مواجهه با نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.

روش سوم :

پودر برنج سلول های مرده پوست را از بین می برد. اسید لاکتیک در ماست پوست را روشن می کند. طبیعت اسیدی لیمو به عنوان یک سفید کننده طبیعی عمل می کند و همچنین بو را از بین می برد. آنتی اکسیدان های غنی موجود در زردچوبه باعث تحریک جریان خون می شوند و باعث بهبود پوست می شوند.

مواد لازم

  • ۱ قاشق غذاخوری زردچوبه
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر برنج
  • ۱ قاشق غذاخوری ماست
  • ½ قاشق چای خوری لیمو

روش تهیه
تمام مواد تشکیل را در یک کاسه مخلوط کنید. هم بزنید تا زمانی که یک کرم درست شود. برای رسیدن به ماده مطلوب گلاب نیز به آن بیفزایید. مخلوط را روی ناحیه تناسلی قرار دهید. بگذارید ۲۰ دقیقه بماند. آن را در جهت حرکت دایره مالش دهید. سپس شستشو کنید و خشک نمایید.

ارسال شده در تاریخ 1 جولای 2019 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,349
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.