سالاد رنگارنگ روی نان تست به سبک ترکیه ای

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

سالاد رنگارنگ روی نان تست

سالاد رنگارنگ

سالاد رنگارنگ

سالاد رنگارنگ روی نان تست نوعی متفاوت از سالاد سبزیجات است که روی نان تست تهیه می شود که از رسپی های پرطرفدار کشور ترکیه است با هم می خوانیم:

نان تست به تعداد نفرات
کدو ۲ عدد
هویج بزرگ ۲ عدد
فلفل قرمز ۲ عدد
سس ماست:
ماست بدون آب
سیر له شده ۲ حبه
سس مایونز ۱ قاشق ( اختیاری است خود ماست چکیده جایگزین سالم تر و در عین حال خوش طعمی برای سس مایونز می باشد.)
نعناع و پاپریکا
طرز تهیه :
برای تهیه سالاد رنگارنگ روی نان تست به سبک ترکیه ای در ابتدای امر کدوها رو خورد کرده همچنین هویج ها و فلفل قرمز را در یک ظرف می ریزیم. همه مواد را با هم مخلوط می کنیم سبزیجات را دراز خرد می کنیم در تابه روغن مایع ریخته و سبزیجات را ر یخته  و گهگاه هم می زنیم  تا نرم شوند سپس در یک ظرف کشیده نمک می ریزیم و مخلوط می کنیم   در صورت تمایل جعفری وشوید می ریزیم  روی نان تست برای تهیه سس ماست کل مواد ذکر شده را با هم مخلوط میکنیم. روی نان تست سس ماست می ریزیم  و رویش مخلوط سبریجات را می ریزیم    دوباره  ماست می ریزیم  و نهایتا روی کل مواد می توانید ذرت هم بریزید بدین ترتیب هم سالاد شما شکیل تر و هم مقوی تر می شود.

همانطور که می دانید انواع سالاد سبزیجات برای رژیم لاغری و سلامتی و شادابی هرچه بیشتر احشام داخلی بدن و هم چنین پوست و مو بسیار مفید و همین طور مقرون به صرفه هستند.

این سالاد رنگارنگ روی نان تست قابل تهیه با کمک نان باگت هم می باشد که به صورت رولتی برش می خورد. یک انتخاب خوب برای کسانی که از تکرار خسته شده اند و دارای ذوق و سلیقه هستند و به تغذیه خود اهمیت می دهند.

رنگارنگ باگت

با ایران پاتوق همواره به روز بمانید.

ارسال شده در تاریخ 9 می 2016 توسط مدیریت با موضوع آشپزی
بازدید : 1,904
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.