سالاد نودل با میگو یک غذای کامل پروتئین دار و رژیمی مناسب برای همه افراد

سالاد نودل با میگو یک غذای کامل پروتئین دار و رژیمی مناسب برای همه افراد

سالاد نودل با میگو , سالاد نودل با میگو یک غذای کامل پروتئین دار ,  سالاد نودل با میگو رژیمی مناسب برای همه افراد

#سالاد نودل با میگو

مواد لازم
۴۰۰ گرم میگوی پاک شده
۲ /۱ پیمانه دانه سویا بو داده
۲ /۱ پیمانه بادام‌زمینی خرد شده
۲ /۱ پیمانه گوجه‌فرنگی گیلاسی حلقه‌ای شده
۴ پیمانه کاهوی خرد شده
۱ پیمانه لوبیا سبز پخته
۲ بسته نودل
۲ /۱ پیمانه فلفل دلمه‌ای خرد شده
مقداری جعفری و نعنا برای تزیین
کمی روغن
مواد لازم برای سس
۶ ق س روغن زیتون
۳ ق س سس سویا
۱ ق س شکر قهوه‌ای
۳ ق س آب‌لیمو
۱ ق س فلفل دلمه‌ای قرمز رنده شده
به میزان لازم نمک و فلفل
به میزان لازم روغن مایع

طرز تهیه:
۱ در یک کاسه مناسب همه مواد برای تهیه سس را بریزید و خوب با هم مخلوط کنید، سپس آن را تا موقع سرو داخل یخچال قرار دهید.
۲ میگوها را به نمک و فلفل آغشته کنید، سپس آن‌ها را داخل تابه سرخ کنید. بعد از این که پخته شدند، آن‌ها را داخل ظرفی بریزید و کنار بگذارید.
۳ در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس نودل‌ها را داخل آن بریزید. بعد از این که نرم شدند، آن‌ها را داخل سبدی بریزید تا آب اضافی‌شان گرفته و خنک شوند.
۴ حالا سالاد را آماده کنید. برگ‌های کاهو، لوبیاها، گوجه‌های خرد شده، تکه‌های فلفل، بادام‌زمینی و دانه‌های سویا را داخل ظرفی با هم مخلوط کنید. نودل سرد شده را هم اضافه کرده و مواد را به ‌آرامی با هم مخلوط کنید.
۵ سالاد را داخل ۲ یا ۳ عدد کاسه بریزید، میگوهای سرخ شده را روی مواد قرار دهید. کاسه‌ها را با برگ جعفری و نعنا تزیین کرده و همراه با سس سرو کنید

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از ما شارژ رایگان موبایل جایزه بگیرید
لینک کوتاه این مطلب: http://bit.ly/2GFqJjK
نوشته شده توسط در تاریخ 16 اسفند 1396 با موضوع آشپزی دسته‌بندی نشده | بازدید : 355
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *