بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر زیر خاکی بی حجاب با همسرش

ساناز سعیدی بازیگر زن دوست داشتنی به همراه عکس هایش

ساناز سعیدی بازیگر سریال زیر خاکی متولد تهران است که نقش فرشته در این سریال بازی می کرد عکس های ساناز سعیدی زن زیبای ایرانی و همچنین بیوگرافی یا زندگی نامه ایشان را در این مقاله از سایت ایران پاتوق مشاهده نمایید

ما در این مقاله به این سوالات شما در رابطه با ساناز سعیدی پاسخ داده ایم :

  • ساناز سعیدی چند سال سن دارد و محل سکونت او کجاست؟
  • ماجرای بازیگری ساناز سعیدی در سریال زیر خاکی چه بوده است؟

ساناز سعیدی بازیگر سریال زیر خاکی

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون که در تاریخ 24 آبان 1368 در تهران به دنیا آمد در مطلب زیر با بیوگرافی ایشان بیشتر آشنا می شوید

ساناز سعیدی بازیگر بی حجاب

تحصیلات و قد ساناز سعیدی و آغاز بازیگری اش

این هنرمند اکنون 31 سال سن دارد و مجرد است. این بازیگر در رشته ی مهندسی معماری درس خواند و فارغ التحصیل این رشته می باشد. ساناز سعیدی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۹۵ با تئاتر آغاز کرد و با بازی در سریال بچه مهندس به شهرت و محبوبیت رسید.

ساناز سعیدی بازیگر

ساناز سعیدی بازیگر

ازدواج و همسر ساناز سعیدی کیست؟

ساناز سعیدی بنظر میاد هنوز ازدواج نکرده و هیچ خبری در این رابطه از وی منتشر نشده است ، بنابراین احتمال زیاد ایشان مجرد می باشد و هیچ همسری ندارد .

ساناز سعیدی بازیگر

سابقه فعالیت هنری ساناز سعیدی

ساناز سعیدی بازیگر زن ایرانی به دلیل علاقه اش به بازیگری دوره های آموزشی زیر نظر استاد امین تارخ را گذراند و این حرفه را دنبال کرد . وی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ با بازی در چند سکانس سریال پریا اثر حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت پس از آن به عنوان نقش اصلی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان ایفای نقش نمود و توانست در میان مردم شناخته و دیده شود. این سریال در ماه مبارک ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما پخش شد و وی در این سریال نقش نازی را بازی می کرد. پس از آن با نقش صدیقه در فصل اول  سریال بچه مهندس از قاب تلویزیون دیده شد. فصل دوم سریال بچه مهندس در حال پخش از شبکه دو سیما می باشد.

ساناز سعیدی برای ایفای نقش در سریال نفس برای درک و شناخت نقش در دوره های آموزشی نقاشی، پرستاری شرکت کرد. وی حتی قبل از تولید سریال به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کرد تا از نزدیک با نقش خود آشنا شود.

ساناز سعیدی بازیگر

ساناز سعیدی بازیگر ساناز سعیدی بازیگر ساناز سعیدی بازیگر

ساناز سعیدی در کدام سریال ها بازیگری کرده است؟

  1. پریا به کارگردانی حسین سهیلی زاده (۱۳۹۵)
  2. نفس به کارگردانی جلیل سامان (۱۳۹۶)
  3. سارق روح به کارگردانی احمد معظمی (۱۳۹۶)
  4. بچه مهندس  به کارگردانی علی غفاری (۱۳۹۷)
  5. بوی باران  به کارگردانی محمود معظمی (1398)

ساناز سعیدی بازیگر ساناز سعیدی بازیگر ساناز سعیدی بازیگر

بازیگری در سریال بوی باران

سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان از شبکه یک سیما پخش می‌شد. خلاطه داستان این فیلم از این قرار است که: زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

ساناز سعیدی بازیگر

بازیگری ساناز سعیدی در سریال زیر خاکی

ساناز در سال 99 و در ماه رمضان توانست در سریال زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان بعنوان بازیگر حضور پیدا کند که از شبکه 1 سیما پخش شد و در این سریال در کنار بازیگرانی همچون هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش ، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و رایان سرلک به بازیگری پرداخت.

قصه ی سریال زیر خاکی اینگونه است که با زبانی طنز روایتی جالب از تلاش یک مرد برای یافتن زیرخاکی را به تصویر می کشد و ماجراهای این سریال در دوران معاصر و انقلاب می گذرد و با لحنی کمدی به نقد دوران پهلوی هم اشاراتی دارد.

ساناز سعیدی بازیگر

پیج اینستاگرام ساناز سعیدی :

ساناز سعیدی بیش از 28 هزار فالوور در صفحه اینستاگرام خود با آیدی sanazsaeedi_official دارد که متن ها عکس های شخصی خود با دوست و آشنایان و کارهای هنری اش را در این صفحه منتشر می کند.

ساناز سعیدی بازیگر

ایران پاتوق برای خانم ساناز سعیدی بازیگر زن ایرانی آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون در عرصه هنر و دنیای بازیگری و زندگی شخصی را دارد.

ارسال شده در تاریخ 26 مارس 2020 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 6,633
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.