تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

خرید ست لباس پرسپولیس شماره 10 فرشاد احمدزاده

خرید ست پوشاک پرسپولیس شماره ۱۰ فرشاد احمدزاده

لباس پرسپولیس شماره 10,خرید اینترنتی ست شورت و تیشرت پرسپولیس شماره ۱۰, خرید پستی ست شورت و تیشرت پرسپولیس شماره ۱۰, خرید تی شرت, خرید شلوارک, خرید وسایل تیم پرسپولیس, فروش ست شورت و تیشرت پرسپولیس شماره ۱۰, قیمت ست شورت و تیشرت پرسپولیس شماره ۱۰, لباس فرشاد احمدزاده, مرکز فروش ست پیراهن و شورت تیم پرسپولیس ,نمایندگی خرید پیراهن و شورت تیم پرسپولیس

ست لباس پرسپولیس شماره ۱۰

ویژگی های کلیدی:

پیراهن پرسپولیس شماره ۱۰

شورت ورزشی پرسپولیس شماره ۱۰

نوع آستین پیراهن:کوتاه

سایز بندی: m, L,XL,XXL

کیفیت عالی

جنس:فلامنت-نخ صنعتی

قابل شستشو

نوع چاپ:لیزری

قیمت : ۳۶,۰۰۰ تومان

لباس پرسپولیس

معرفی اجمالی محصول:

ست لباس پرسپولیس شماره ۱۰ که متعلق به فرشاد احمدزاده می باشد هم اکنون برای هواداران تیم پرسپولیس و آنهایی که بازیکن محبوب خودشان یعنی فرشاد احمدزاده را دوست دارند آماده شده است.این ست محصول جدیدی می باشد که مخصوص طرفداران پر شور تیم پرسپولیس عرضه شده است.

خرید اینترنتی ست لباس پرسپولیس

این ست دارای پیراهن و شورت ورزشی می باشد که آستین پیراهن کوتاه می باشد. اگر شما طرفدار تیم محبوب پرسپولیس هستید هم اکنون می توانید این ست را با قیمتی استثنایی سفارش دهید و در درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.در اینجا پیراهن کاپیتان تیم پرسپولیس یعنی شماره ۱۰ فرشاد احمدزاده را در سایز های مدیوم ،لارج ،ایکس لارج و دوایکس لارج قرار داده ایم.

این ست دارای پیراهن و شورت ورزشی می باشد که آستین پیراهن کوتاه می باشد. اگر شما طرفدار تیم محبوب پرسپولیس هستید هم اکنون می توانید این ست را با قیمتی استثنایی سفارش دهید و در درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.در اینجا پیراهن کاپیتان تیم پرسپولیس یعنی شماره 27 رامین رضاییان را در سایز های مدیوم ،لارج ،ایکس لارج و دوایکس لارج قرار داده ایم.

قیمت : ۳۶,۰۰۰ تومان

لباس فرشاد احمدزاده, مرکز فروش ست پیراهن و شورت تیم پرسپولیس ,نمایندگی خرید پیراهن و شورت تیم پرسپولیس

ارسال شده در تاریخ 8 ژوئن 2016 توسط مدیریت با موضوع پوشاک
بازدید : 2,935
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.