ماجرای کشف حجاب سحر قریشی بغل امیر تتلو با عکس و فیلم

کشف حجاب سحر قریشی (بازیگر ) و امیر تتلو (خواننده) که عکس ها و ویدیو هایی از خود در فضای مجازی منتشر شده است، ماجرای بی حجابی سحر قریشی ، ماجرای لغو شدن خواستگاری امیر تتلو از سحر قریشی ، و … را در این مطلب از سایت ایران پاتوق مشاهده می فرمائید.

کشف حجاب سحر قریشی در کنار تتلو

در این روزها اخبار داغ فضای مجازی به سمت و سوی امیر تتلو (خواننده ) و سحر قریشی ( بازیگر) سوق داده شده است و در این بین طرح صیانت (محدود سازی اینترنت) هم به تصویب رسید.

بتازگی اما در فضای مجازی تصاویری از سحر قریشی ( بازیگر) دست به دست می شود که واقعیت را با فتوشاپ ترکیب کرده و به خرد مخاطب می دهند.

ماجرای کشف حجاب سحر قریشی بغل امیر تتلو

شروع یک جنجال با انتشار ویدیو در فضای مجازی

بعد از پایان ضبط فیلمبرداری سریال نیسان آبی ، سحر قریشی (بازیگر) در کشور ترکیه ماند و رابطه عاشقانه جدی با امیر تتلو (خواننده) آغاز کرد.

این دو در نهایت با انتشار ویدیو هایی ماجرا را تایید کرده و حالا سحر قریشی در ویلای اختصاصی امیر تتلو در ترکیه زندگی می کند و این خواننده هم از او به عنوان همسرش یاد میکند.

ماجرای لغو شدن خواستگاری امیر تتلو از سحر قریشی

ابتدا گفته میشد که امیر تتلو در کنسرت ۱ فروردین ۱۴۰۲ خود در ترکیه به صورت رسمی روی صحنه اجرا از سحر قریشی خواستگاری خواهد کرد.

با این حال از ۳ هزار بلیط فقط ۵۰۰ نفر بلیط بیشتر نخریدند ، و حتی این جنجال رابطه هم چندان تاثیرگذار نبود تا امیر تتلو به بهانه عدم حمایت کنسرت گذار ، این کنسرت را لغو کرد.

خواستگاری امیر تتلو از سحر قریشی

انتشار عکس های کشف حجاب سحر قریشی با ترکیب فتوشاپ

حالا در روزهای منتهی به عید نوروز عکس ها و ویدیوهای جنجالی از سحر قریشی با عنوان کشف حجاب منتشر می شود که واقعیت با فتوشاپ ترکیب شده است.

به طور مثال تمام تصاویر بدون حجاب سحر قریشی با امیر تتلو کاملا فتوشاپ و ساختگی بوده است.

((ولی ویدیو غذا خوردن وی در یک رستوران تورک ، واقعی می باشد.))

سحر قریشی در منزل تتلو با آتش

فیلم لاک زدن سحر قریشی به ناخن های پای تتلو

همچنین فیلم لاک زدن سحر قریشی به ناخن های انگشت پای امیر تتلو هم واقعی بنظر نمیاد که در این ویدیو تتلو خود را به عنوان شوهر سحر قریشی خطاب می کند.

فیلم لاک زدن سحر قریشی به ناخن های پای تتلو

سحر قریشی برای ازدواج از ایران رفته است

محمدحسین فرح بخش کارگردان در گفتگوی رادیویی اعلام کرد که سحر قریشی دو سه ماه قبل به من گفته بودند که می خواهند ازدواج کنند و من گفتم این کار را انجام ندهند اما این اعتقاد و سلیقه شخصی است و به خودشان مربوط است.

تا جایی که من میدانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته و مهاجرتی در کار نیست.

سحر قریشی کشورش را دوست دارد و به ایران بر خواهد گشت اما اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد ، الله علم !

به او پیغام دادم که کشور و نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند.

سحر قریشی لخت با تتلو

فتوشاپی بودن عکس های منتشر شده سحر قریشی و امیر تتلو

ظاهر فعلی امیر تتلو با چهره هایی دونفره که با سحر قریشی منتشر شده بسیار فرق کرده است ، به حدی که دیگر جایی در صورت او برای خالکوبی باقی نمانده است.

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر
ارسال شده در تاریخ 27 فوریه 2022 توسط زهرا شیرازی با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 29,667
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 5 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • سحر قریشی داره فرهنگ بدآموزی را ترویج میده.خودشبا تتلو کثیف هستند.مقصر رسانه های جمهوری اسلامی ایران است که به آن افراد بها داد روز اول

  • البته سحر قریشی افغانی تبار هستش.ایشون ایرانی اصل نیست و توقع زیادی ازش نیست ایشون داخل ایران کسی خاطر خواهش نبود مجبور شد کسی مثل تتلو که تو ایران جایی نداشته و رفته ترکیه انتخاب کنه.چون‌تتلو‌مثل خود سحر قریشی هست.هردو فاسد هستند

  • عالیییییییییییییییییییی

  • هردو تاشون کثیفن

  • عن هستن

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.