سرد بودن دست و پا اگر دستها وپاهای شما همواره سردهستندبخوانید

سرد بودن دست و پا اگر دستها وپاهای شما همواره سردهستندبخوانید

سرد بودن دست و پا ,علت سرد بودن دست و پا ,دستها وپاهایتان سردهستند, دستها وپاهای شما همواره سردهستند,سرد بودن همیشگی دست ها و پاها, سرد بودن دست و پا و کم خونی ,کمبود آهن و سرد شدن دست وپا

☑️اگر دست ها وپاهای شما همواره سردهستند ممکن است با مشکل سطح پایین آهن دربدنتان مواجه باشید!

?? گوشت قرمز،ماهی ،تخم مرغ،سبزیجات برگدار،غلات،شیرو مکمل‌ های آهن استفاده کنید

آهن بدن بسیار مهم است، زیرا کمبود آن می تواند منجر به کم کاری تیروئید شود که باعث می شود که شما احساس سرمای بیشتری داشته باشید. مکمل های آهن می تواند به شما کمک کند، اما بهترین راه برای افزایش مصرف آهن، از طریق مصرف غذای سالم است: گوشت، ماهی، تخم مرغ، سبزیجات برگ پهن مانند اسفناج و غذاهای دریایی بهترین گزینه هستند.

سرد بودن دست و پا ,عات سرد بودن دست و پا ,دستها وپاهایتان سردهستند, دستها وپاهای شما همواره سردهستند,سرد بودن همیشگی دست ها و پاها, سرد بودن دست و پا و کم خونی ,کمبود آهن و سرد شدن دست وپا

 اگر شما همیشه احساس لرز دارید یا دستها و پاهای شما مانند بلوک های یخ احساس می شود، در حالی که افراد دیگری در نزدیکی شما می گویند که درجه حرارت گرما را احساس می کنند، زمان آن است که دلیل این سردی بررسی شود. شایع است که زنان احساس سرما را بیشتر گزارش می کنند، که این احساس ناشی از فیزیولوژی و همچنین حساسیت بیشتر به شرایطی است که می تواند باعث سردرد شود. این لیست دلایل افت دمای داخلی بدن شما را می تواند به شما ارائه دهد و در دستیابی به علت این امر به طور فزاینده ای کمک کند.

سطوح پایین آهن یکی از رایج ترین دلایل سردرد مزمن است. به همین دلیل است که آهن یکی از مواد معدنی کلیدی است که به گلبول های قرمز شما کمک می کند تا اکسیژن را در همه جای بدن شما حمل کند، به طوری که گرما و سایر مواد مغذی به هر سلول در سیستم بدن شما برسد. بدون آهن کافی، سلول های قرمز خون نمی توانند به طور موثر کار خود را انجام دهند، و شما رفتار تند و تیزی خواهید داشت.

ارسال شده در تاریخ 26 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,948
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • از مطالب خوبتون مچکرم

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.