سفید کردن بدن رفع تیرگی و سفید و پنبه کردن نواحی حساس بانوان

سفید کردن بدن سفید و پنبه کردن نواحی حساس بانوان

سفید کردن بدن ,  سفید و پنبه کردن نواحی حساس بانوان , پنبه کردن نواحی حساس بانوان ,سفید کردن بدن سفید و پنبه کردن نواحی حساس بانوان, سفید کردن بدن سفید و پنبه کردن زیر بغل , رفع تیرگی پوست ,رفع تیرگی بدن , رفع تیرگی زیر بغل

سفید_و_پنبه_کردن_نواحی_حساس_بانوان
✍️بهترین روش رفع_تیرگی واژن در خانه:
ماست،آردنخودچی،زردچوبه وشیررابا هم مخلوط کرده وآن راروی نواحی تیره‌ ی پوستتان بمالید15الی20دقیقه مکث کنید

سفید کردن بدن , سفید و پنبه کردن نواحی حساس بانوان , پنبه کردن نواحی حساس بانوان ,سفید کردن بدن سفید و پنبه کردن نواحی حساس بانوان, سفید کردن بدن سفید و پنبه کردن زیر بغل , رفع تیرگی پوست ,رفع تیرگی بدن , رفع تیرگی زیر بغل

جالب است بدانید برخی دلایل تیرگی ناحیه تناسلی در زنان عبارتند از:

  • اصطکاک بین پاها
  • استفاده از برخی داروها
  • استفاده از تیغ
  • روش های موزدایی
  • موهای در حال رشد

ناحیه تناسلی یکی از حساس ترین قسمت های بدن هر زن است. دانستن اینکه چگونه آن ناحیه روشن و تمیز نگه داری شود مهم است و بسیاری از زنان علاقمند هستند که با روش های طبیعی این مراقبت ها را انجام دهند.

علاوه بر این بیماری ها زیاد عرق کردن و اصلاح موهای این نواحی با تیغ هم باعث تیرگی زیر بغل، واژن، کشاله ران و ناحیه شرمگاهی می شود.

این به خاطر اصطکاکی است که بین ران ها اتفاق می افتد یا می تواند بخاطر عرق بیش از حد بین ران و پارچه باشد. همچنین بعضی از داروها می توانند باعث ایجاد تغییرات پوستی و تیرگی ناحیه تناسلی شوند.

داشتن اضافه وزن نیز موجب سایش بیشتر ران ها به همدیگر به هنگام راه رفتن می شود و این می تواند موجب تیرگی ناحیه تناسلی و خارش پوست آن ناحیه شود.

استفاده از تیغ و سایر روش های موزدایی نیز می تواند باعث تیرگی ناحیه تناسلی و ران شود. از طرفی موهای در حال رشد نیز گاهی باعث خارش و تغییر رنگ پوست می شوند.

نوعی عفونت باکتریایی به نام اریترازما هم ممکن است باعث تیرگی زیر بغل، واژن، کشاله ران و ناحیه شرمگاهی به ویژه در افراد مبتلا به دیابت شود.

یکی دیگر از علل تیرگی زیر بغل، واژن، کشاله ران و ناحیه شرمگاهی استفاده از محصولات ضد عرق و دئودورانت ها می باشد.

ارسال شده در تاریخ 6 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 3,148
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.