شربت بید مشک تقویت کننده قلب خواص شگفت انگیز شربت بیدمشک

شربت بید مشک تقویت کننده قلب خواص شگفت انگیز شربت بیدمشک

 شربت بید مشک و مهم‌ترین خواص بیدمشک را در مقاله زیر بخوانید

بید مشک

✅برای آرام شدن اعصاب روزی ۲فنجان از دمکرده گل بیدمشک میل شود
✅شربت بید مشک تقویت کننده قلب است

شربت بید مشک حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۶ ، اسید چرب امگا ۳، کربوهیدرات، فسفر، آهن، آنتی اکسیدان مانند فلاونوئیدها، سدیم، پتاسیم، پروتئین، منیزیم، کلسیم، روی، سلنیوم، آسید آمنه تریپتوفان، مس، اسید فولیک و سیتریک است.

برای بررسی خواص شربت بیدمشک و اینکه مصرف این شربت برای چه افرادی مفید است، با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت‌وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

شربت بید مشک , بیدمشک تقویت کننده قلب ,خواص شگفت انگیز شربت بیدمشک ,بیدمشک ,خواص شگفت انگیز بیدمشک,مهم‌ترین خواص بیدمشک ,بیدمشک و بهبود بیماری‌های تنفسی

مهم‌ترین خواص شربت بید مشک

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم‌ترین خواص شربت بیدمشک اظهار کرد: این شربت به علت داشتن اسید آمینه تریپتوفان نقشی مؤثر در ساخت هورمون سروتونین در خون و دستگاه گوارش دارد بنابراین شربت بیدمشک شادی و نشاط را ایجاد و افسردگی را برطرف می‌کند. وی درباره خواص دیگر شربت بیدمشک بیان کرد: این شربت آرام‌بخش قلب Heart و اعصاب است بنابراین اضطراب، استرس، دلشوره، تنش‌های عصبی و تپش غیر طبیعی قلب را رفع می‌کند.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: شربت بیدمشک تأثیری چشمگیر در رفع کم خونی و افزایش اشتها دارد، بنابراین مصرف این شربت برای افراد لاغر و کم خون بسیار مفید است. عظمایی تأکید کرد: شربت بیدمشک درد‌های عصبی و روماتیسمی را تسکین می‌دهد؛ این شربت نقشی مؤثر در تقویت حافظه و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و پارکینسون دارد. وی تصریح کرد: شربت بیدمشک خستگی ناشی از انجام فعالیت‌های روزانه را برطرف می‌کند؛ این شربت تأثیری چشمگیر در تقویت دستگاه گوارش و بینایی دارد.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: شربت بیدمشک اختلالات قاعدگی را رفع و به بهبود بیماری‌های تنفسی مانند آسم و سرفه کمک می‌کند؛ شربت بیدمشک تب‌بُر است و کبد و کیسه صفرا را هم پاکسازی می‌کند. عظمایی اظهار کرد: شربت بیدمشک قند، فشار و چربی خون را کنترل می‌کند؛ این شربت به علت وجود ویتامین‌های A ، C ، E و فلاونوئید‌ها خاصیت آنتی اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند. وی یادآوری کرد: شربت بیدمشک خاصیت آنتی بیوتیکی دارد بنابراین عفونت‌های مجاری ادراری را برطرف می‌کند؛ این شربت نقشی مؤثر در طراوت و شادابی پوست و مو دارد.

ارسال شده در تاریخ 6 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,297
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.