شیو و نرمی پوست اصلاح موهای پاها و حفظ نرمی با استفاده روغن بچه

شیو و نرمی پوست اصلاح موهای پاها و حفظ نرمی با استفاده روغن بچه

شیو و نرمی پوست , داشتن پاهای نرم ,استفاده از تیغ و نرمی پاها , پاهای نرم بعد از شیو ,اصلاح موهای پاهاو حفظ نرمی پا ,اصلاح و روغن بچه ,

اگر به جای کرم و کف اصلاح از روغن بچه استفاده کنید، پاهایتان مدت طولانی تری نرم باقی خواهد ماند، در عین حال تیغ دیرتر کند می شود

شیو و نرمی پوست , داشتن پاهای نرم ,استفاده از تیغ و نرمی پاها , پاهای نرم بعد از شیو ,اصلاح موهای پاهاو حفظ نرمی پا ,اصلاح و روغن بچه ,

شاید فکر کنید که پاهای شما نسبت به بقیه اعضای بدن رسیدگی کمتری می‌خواهند، خب در اشتباه هستید! با هر بار شیو کردن (یا هر روش دیگر برداشتن مو) پاهایتان خشک‌تر و خشک‌تر می‌شوند (در واقع کاملا بدون رطوبت و روغن) به علاوه دوباره ساخته شدن سلول‌ها نیز فرایند کندی بوده، در نتیجه سلول‌های مرده روی همدیگر سوار می‌شوند. حالا برای رفع این مشکل چه کاری باید انجام دهید؟! ترفندهای زیر را به دقت بخوانید تا دوباره در انتهای هفته پاهایی جذاب، نرم و فریبنده داشته باشید!

هیچوقت، هیچوقت، هیچوقت از صابون برای شیو (Shave) استفاده نکنید. استفاده از کرم اصلاح بسیار مهم است، زیرا باعث نرم شدن موها شده و اصلاح آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. از فرمولاسیونی استفاده کنید که حاوی ویتامین E، روغن زیتون، لانُلین و جو دوسر کلوئیدی (Colloidal Oatmeal) باشد.

به خودتان لطمه نزنید!

اولین قدم برای داشتن پاهایی زیبا و بی نقص، صدمه نزدن به خودتان است! بخاطر داشته باشید مراقبت از پوست پا، به اندازه مراقبت از پوست صورت مهم است و اگر پوست پایتان آسیب ببیند، درمان آن به مراتب سخت تر است. اگر قبلا پای شما صدمه‌ دیده  یا جای زخمی بر روی آن باقی مانده، می‌توانید از محصولات زیبایی پا استفاده کنید تا به مرور، جای این زخم‌ها التیام یابد.

پوست خود را مرطوب کنید.

این مورد نیز یکی از مهمترین راهکارهای بهبود وضعیت پوستی است.

مشکلات پوستی خود را برطرف کنید.

اگر پوست پای شما دارای آکنه، جوش و یا معضلات دیگر است، به دنبال راهی برای درمان این مشکلات باشید. شما می‌توانید با استفاده از محصولات مربوط به زیبایی پوست برای درمان این مشکلات استفاده کنید.

زانوهای تیره و سلول‌های مرده

زانوهای تیره رنگ، یکی از مشکلاتی است که اکثر بانوان از آن رنج می‌برند. زانوهای تیره می‌توانند به زیبایی پای شما لطمه وارد کنند. علت اصلی داشتن زانوهای تیره، سلول‌های ضخیم مرده است که در آن منطقه از پوست جمع شده‌اند. برای برطرف کردن این مشکل، باید از شر این سلول‌های مرده خلاص شوید.

ارسال شده در تاریخ 14 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 3,426
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.