تماس با فروشگاه یا در ایتا یا واتساپ پیام دهید 09100298006 - صادقی

ضربه گیر فانتزی مخصوص درب ماشین و پشت موبایل شکل باسن

ضربه گیر فانتزی بهترین وسیله جذاب که حالت کشسانی داشته و روی دستگیره در، پشت قاب موبایل و کنار درب ماشین نصب می شود و از ضربه خوردن و صدمه دیدن لوازم جلوگیری می کند و با قیمت مناسب در فروشگاه ایران پاتوق به فروش می رسد

خرید ضربه گیر فانتزی مارک shin chan جذاب

در این بخش از فروشگاه فانتزی ترین و جذاب ترین محصولی که در عمر خود دیده اید را می خواهیم به شما معرفی کنیم و می دانیم دارای محبوبیت بسیار بالایی برای شما خواهد داشت

این محصول استیکر ضربه گیر فانتزی شکل باسن آدمک است که ضمن سرگرم کردن شما نقش ضربه گیر بر روی درب ماشین، پشت درب ها خانه، پشت در توالت فرنگی و … همچنین به منظور فانتزی ساختن کیس موبایل بر روی کیس موبایل هم کاربرد دارد.

ضربه گیر فانتزی مخصوص درب ماشین

ضربه گیر فانتزی

جنس ضربه گیر فانتزی چیست؟

مشخصات ضربه گیر فانتزی مدل باسن نرم

جنس: سیلیکون

ابعاد: ۷.۵x۳.۷

جنس ضربه گیر فانتزی چیست؟

با خرید این محصول می توانید علاوه بر استفاده از کاربرد ضربه گیری آن از حالت کشسان و فانتزی آن لذت ببرید.

این ضربه گیر از ویژگی کشسانی و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

می توانید پشت درب منزل برای جلوگیری از ضربه، روی قاب های موبایل به عنوان تزئین قراردهید و از این ضربه گیر استفاده کنید.

از این استیکر جالب و نرم میتوانید روی چمدان نیز استفاذه کنید تا جلوی ضربه را بگیرد و باعث سالم ماندن وسایل شود.

همچنین به عنوان ابزاری برای بازی و سرگرمی استفاده می شود.

قیمت : 30,000  تومان


خرید اینترنتی ضربه گیر درب و آویز چندکاره 6عددی

برای جلوگیری از بسته شدن ناگهانی درب که باعث ایجاد صدای محکم و آسیب دیدن درب می شود ضربه گیر هایی تولید شده اند. اما اکثر این ضربه گیر ها با چسب به دیوار می چسبند و یا جنسی که دارند پس از مدتی که درب به آن برخورد کند دچار فرسایش می شوند و مجبور می شوید آن را عوض کنید. بنابراین کارایی و کیفیت بسیار کمی دارند.

جدیدترین ضربه گیر درب حمام و دستشویی

اما ضربه گیری اختراع شده است که دارای انواع کاربردها می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. جنس این ضربه گیر سیلیکونی است و با ژل سیلیکا ساخته شده است که با محیط زیست سازگار است. قسمتی از این ضربه گیر که به دیوار می چسبد، ویژگی مکشی قوی دارد و باعث بی نیازی به استفاده از چسب و جلوگیری ازخراب شدن دیوار شده است.

کافیست بخش بزرگ آن را وارد دستگیره کنید و سپس درب را نزدیک دیوار ببرید تا در آنجا ثابت قرارگیرد و حتی با وزش باد نیز بسته نشود. همچنین از آسیب دیدن دیوار حین بازشدن ناگهانی درب جلوگیری می کند. ابعاد این محصول 2.5X4 سانتی متر و وزن آن 30 گرم می باشد.

کاربردهای ضربه گیر مکشی در و پنجره

این محصول به عنوان نگهدارنده و هولدر موبایل نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ کافیست بخش مکشی آنرا به پشت موبایل متصل کنید و سپس با کمک قسمت دایره ای موبایل نگه داشته می شود و می توانید به راحتی فیلم و کارتون را تماشا کنید.

از بخش دایره ای ضربه گیر می توانید برای قرار دادن مسواک ، سیم ، شارژر، هندزفری و… استفاده کنید و باعث خلاقانه و متفاوت شدن دکور فضاهای مختلف شوید. درصورتی که پریزی را از برق می شید کافیست درون محفظه این ضربه گیر قراردهید تا سیم ها باهم قاطی نشوند. بخش مکشی آن به هرنوع سطحی وصل می شود.

همچنین به عنوان دستگیره برای کمد ،کشوها و حتی درب توالت فرنگی که دستگیره ندارند و باز کردن آنها سخت است؛ استفاده می شود. این وسیله را برای انواع دستگیره های در، با هر اندازه و شکلی که دارند می توانید به کار ببرید زیرا جنس سیلیکونی و انعظاف پذیر آن این امر را ممکن ساخته است

اگر دنبال ضربه گیری چندکاره ، منعطف ، با طراحی زیبا ، رنگ بندی متنوع ، قابل شستشو و مقاوم می گردید؛ این ضربه گیر بهترین انتخاب است.

قیمت : 35,000  تومان

ارسال شده در تاریخ 16 دسامبر 2021 توسط مدیریت با موضوع فروشگاه
بازدید : 1,562
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.