طب سنتی و درمان زودانزالی گیاه ها و مواد غذایی مفید در درمان انزال زودرس

طب سنتی و درمان زودانزالی گیاه ها و مواد غذایی مفید در درمان انزال زودرس

طب سنتی و درمان زودانزالی

درمان زود انزالی

✅ترکیب سیاه دانه و عسل می‌تواند برای درمان زود انزالی معجزه کند. سیاه دانه مزاجی گرم و خشک دارد و عسل همراه آن باعث پخش سیاه دانه به اعضای مختلف بدن می‌شود. افرادی که داری مزاج بلغمی (سرد و تر) می‌توانند از این معجون استفاده کنند.

طب سنتی و درمان زودانزالی,درمان زود انزالی,علل زودانزالی,راههای درمان زود انزالی, مواد غذایی درمان زودانزالی ,گیاه درمانی زود انزالی مردان,درمان انزال زودرس

خرما **طب سنتی و درمان زودانزالی

خرما ما را به یاد کشورهای عربی می‌اندازد چرا که از هزاران سال پیش، خرما در کشورهای عربی محبوب بود و روی سکه‌ها و نقاشی‌های دیواری به تصویر کشیده شده‌است. این ماده‌ی خوراکی می‌تواند به رفع مشکلات مختلف مربوط به سلامتی مانند مشکلات قلبی، یبوست، کم‌خونی، اسهال خفیف و سرطان معده کمک کند. خرما همچنین می‌تواند برای اضافه کردن وزن استفاده شود. بعضی از متخصصان تغذیه معتقدند که خوردن دو عدد خرما در روز می تواند به یک رژیم غذایی سالم و متعادل منجر شود.

قبل از رفتن به خواب یا برای صبحانه خرما همراه با شیر مصرف کنید.

خرما چگونه چنین تاثیری دارد؟

این میوه غنی از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است، که اختلالاتی مانند اسهال، یبوست، اختلال در عملکرد جنسی ( زود انزالی ) و مشکلات معده را درمان می‌کنند. ترکیبات دارویی که به درمان زود انزالی کمک می‌کنند، عبارتند از فلاونوئیدها و استرادیول که می‌توانند کیفیت اسپرم را بهبود دهند، و سبب بیش‌تر شدن وزن تخمک‌ها و تحرک اسپرم شوند. یکی از ترکیبات موجود در خرما، قند است که برای مدت طولانی در طول رابطه‌ی جنسی به انرژی فیزیکی تبدیل می‌شود.

طب سنتی و درمان زودانزالی,درمان زود انزالی,علل زودانزالی,راههای درمان زود انزالی, مواد غذایی درمان زودانزالی ,گیاه درمانی زود انزالی مردان,درمان انزال زودرس

با توجه به سنت‌های باستانی، نوشیدنی تهیه شده از خرما، شیر، عسل، و هل می‌تواند استقامت جنسی را افزایش دهد. قند موجود در همتاهای خرما عبارت است از: ساکارز، فروکتوز و گلوکز. خوردن خرما می‌تواند منجر به بالا رفتن سریع انرژی شود. برای جلوگیری از انزال زودرس، عملکرد مناسب عصب‌ها نیز ضرورت دارد، که با استفاده از مواد مغذی موجود در خرما این مورد هم قابل دستیابی است. پتاسیم، این ماده‌ی معدنی، باعث بهبود عملکرد سیستم عصبی و همچنین هوشیاری مغز انسان می‌شود.طب سنتی و درمان زودانزالی

زعفران، بادام، زنجبیل و هل

زعفران یک تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است و از این رو می‌تواند برای درمان زودانزالی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای امتحان کردن یک روش درمانی با استفاده از این گیاه دارویی فوق‌العاده، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله‌ی ۱: ۱۰ مغز بادام را شب تا صبح داخل آب خیس بگذارید.
مرحله‌ی ۲: صبح روز بعد پوست بادام‌ها را جدا کنید و آن‌ها را با یک فنجان شیر گاو توسط میکسر مخلوط کنید.
مرحله‌ی ۳: کمی زعفران، زنجبیل و هل را به ترکیب بالا اضافه کنید. ترکیب حاصل را هر روز صبح بنوشید.

بذر پیازچه

بذر پیازچه برای کاهش دادن علائم زود انزالی به کار رفته‌است. مزیت پیازچه این است که می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی رشد کند. این گیاه را می‌توان به عنوان مرحله‌ی زودهنگام در چرخه‌ی زندگی یک پیاز به حساب آورد. بنابراین، دارای بهترین خواص تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی برای درمان زود انزالی است.طب سنتی و درمان زودانزالی

برای استفاده از این ماده باید مطابق با روش زیر عمل کنید:

مرحله‌ی ۱: برگ‌های خارجی را تمیز کنید و قسمت‌های سبز را که کم‌کم پلاسیده شدن را شروع کرده‌اند، جدا کنید.

مرحله‌ی ۲: سطح بیرونی باید پوست کنده شود تا قسمت تازه و ترد پیاز را به دست بیاورید.

مرحله‌ی ۳: شما می‌توانید آن‌ها را خرد کنید و در رسپی‌ها مورد استفاده قرار بدهید یا به عنوان مخلفات کنار غذا آن‌ها استفاده کنید.

روش دوم

مرحله‌ی ۱: بذر را له کنید و پنج قاشق چایخوری آب آماده کنید.

مرحله‌ی ۲: اجازه بدهید پودر به مدت ۳ ساعت در آب خیس بخورد.

مرحله‌ی ۳: قبل از غذا این ترکیب را مصرف کنید تا مشکل زود انزالی‌تان را از بین برود.

پیازچه و بذر پیازچه چگونه چنین تاثیری دارند؟

مانند پیاز معمولی، پیازچه و بذر پیازچه نیز مزایای متعددی برای سلامتی دارد. کوئرستین آنتی‌اکسیدانی است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی‌هیستامین است. کروم موجود در پیاز سبز به بدن کمک می‌کند که مواد مغذی را ذخیره کند و گلوکز و فرایند متابولیسم بدن را نیز مدیریت کند.

ویتامین C موجود در این گیاه خوراکی با مشکلات چشم مبارزه می‌کند و چین و چروک پوست را کاهش می‌دهد. دیگر مواد معدنی حیاتی موجود در پیازچه عبارتند از پتاسیم، مس، منگنز و فیبر. پتاسیم به تنظیم قلب کمک می‌کند در حالی که ویتامین C باعث افزایش تعداد اسپرم‌ها می‌شود، فشار خون را حفظ می‌کند، و گردش خون را برای نزدیکی جنسی درست و سالم بهبود می‌دهد. و به این ترتیب، به رفع مشکل زود انزالی کمک می‌کند.

طب سنتی و درمان زودانزالی

طب سنتی و درمان زودانزالی,درمان زود انزالی,علل زودانزالی,راههای درمان زود انزالی, مواد غذایی درمان زودانزالی ,گیاه درمانی زود انزالی مردان,درمان انزال زودرس

هل

حاوی منابع ارزشمندی از مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم و پتاسیم است. پتاسیم برای کنترل ضربان قلب، فشار خون و مس برای ارتقای گلبول های قرمز ضروری است. مواد معدنی مانند آهن، منگنز، روی، فسفر، منیزیم و غیره نیز در هل وجود دارد.

آووکادو

آووکادو دارای خواص دارویی زیادی است. آووکادو برای غلبه بر مشکل زود انزالی بسیار مفید است.

تمام کاری که باید انجام دهید این است که آن را به صورت خام مصرف کنید یا رسپی زیر را برای رسیدن به بهترین نتیجه امتحان کنید:

مرحله‌ی ۱: با مقداری میوه‌ی تازه سالاد میوه آماده کنید.

مرحله‌ی ۲: یک کاسه گوجه‌فرنگی خرد شده، پیاز، آووکادو، آب لیمو و غیره آماده کنید.

مرحله‌ی ۳: آب پرتقال، نعناع تازه و تخم رازیانه را با هم مخلوط کنید.

مرحله‌ی ۴: خوب مواد را هم بزنید و ترکیب حاصل را مصرف کنید.

آووکادو چگونه چنین تاثیری دارد؟

این میوه مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان (گلوتاتیون) و مواد معدنی دارد. ویتامین E موجود در آن به مردان کمک می‌کند که رابطه‌ی جنسی بهتری داشته باشند. مواد معدنی موجود در آووکادو عبارتند از روی، ویتامین A، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، آهن، فسفر و غیره. یکی از از مهم‌ترین ماده‌ی معدنی پتاسیم است که به حفظ الکترولیت‌ها در عملکردهای حیاتی بدن کمک می‌کند. لوتئین و زآگزانتین، آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که از بروز دژنراسیون ماکولا و همچنین آب مروارید جلوگیری می‌کنند.

اگر آووکادو را در یک سالاد  مصرف می‌کنید، دقت کنید که تمام مواد مغذی محلول در چربی جذب می‌شود. این میوه‌ی مغذی همچنین حاوی چربی تک غیراشباع (چربی خوب) است. خواص ضد التهابی آووکادو به کاتچین‌ها، پروسیانیدین‌ها (فلاونوئیدها) و غیره مرتبط است. ویتامین E موجود در آووکادو باعث شدت ارگاسم در طول رابطه می‌شود.طب سنتی و درمان زودانزالی

تاثیر ورزش بر زود انزالی

حرکات ورزشی روزانه علاوه منافع دیگر برای پیشگیری و درمان زود انزالی مؤثر هستند. تمرکز اصلی در نرمشها و ورزشهای روزانه تحت فشار قرار دادن عضلات بخش تحتانی است. از آنجایی که اندام شکمی نقش بسیار مهمی در رابطه جنسی بازی می‌کند، نرمشهای تقویت عضلات شکمی را بیشتر متخصصان توصیه می­کنند.

ارسال شده در تاریخ 29 دسامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع درگوشی با زن و شوهر
بازدید : 2,542
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.