طرز تهیه جامبوی گوشت قلقلی به همراه آموزش سس ریکوتای

طرز تهیه جامبوی گوشت قلقلی به همراه آموزش سس ریکوتای

طرز تهیه جامبوی گوشت قلقلی

غذای با روش پخت  آسان خوشمزه و لذیذ البته به عنوان فینگر فود هم میشه ازش استفاده کرد .از پرطرفدارترین غذا ها که میشه به شکل زیبا هم ون رو تزیین کرد.

بری بچه هایی که سخت غذا میخورن بهترین غذا محسوب میشه از لحاظ پروتئینی کاملا غنی است و شکل ظاهری آن اشتهای کودکان را تحریک می کند و از همه مهم تر غذای سالم و پر انرژی برای کودکان شماست.

موادلازم جامبوی گوشت قلقلی

۸۰۰ گرم گوشت گوساله چرخ شده
آرد یک دوم پیمانه
پیاز رنده شده یک دوم پیمانه
پارمسان یک چهارم پیمانه
سیر دو‌حبه
جعفری خرد شده یک دوم پیمانه
دو عدد تخم مرغ
ریحان خرد شده یک دوم پیمانه
پنیر ریکوتا ۴۰۰ گرم
نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه جامبوی گوشت قلقلی, آموزش سس ریکوتا ,یطرز تهیه سس ریکوتای,آموزش جامبوی گوشت قلقلی,دستور پخت جامبوی گوشت قلقلی, سس ریکوتای ,مواد لازم جامبوی گوشت

طرزتهیه:

روش کار و طرز تهیه بسیار آسان و ساده است

ابتدا گوشت چرخ کرده، آرد ، پیاز ، سیر ، پارمسان ، دو عدد تخم مرغ ، نصفی از جعفری های خرد شده و نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و خوب ورز می دهیم و به شکل توپ های گوشتی درست می کنیم در سینی فر چیده و به مدت ده دقیقه با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهید. تا توپک ها گوشتی به خوبی پخته شوند .

طرز تهیه سس ریکوتای

در ظرفی جدا پنیر ریکوتا، جعفری و ریحان و نمک و فلفل و پارمسان را مخلوط می کنیم و در پاستاهای جامبو که از قبل در آب جوشانده ایم می ریزیم و سپس توپ های کوشتی پخته شده را به جامبوها اضافه نموده و در سینی دیگری به مدت ده دقیقه با حرارت ۲۲۰ درجه سانتی گراد در فر قرار می دهید.

اینم از غذای خوشمزه توپک های گوشتی همراه با سبزیجات مفید و در دسترس .امیدوارم مواد توجه شما عزیزان قرار رفته باشه . نوش جان

 

ارسال شده در تاریخ 2 اکتبر 2019 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 811
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.