طرز تهیه ذرت مکزیکی پرطرفدارترین میان وعده و غذای بسیار مقوی

طرز تهیه ذرت مکزیکی پرطرفدارترین میان وعده و غذای بسیار مقوی

طرز تهیه ذرت مکزیکی میان وعده خوشمزه,طرز پخت ذرت مکزیکی جدید,دستور پخت ذرت مکزیکی,مواد لازم برای تهیه ذرت مکزیکی,روش تهیه ذرت مکزیکی,ذرت مکزیکی برای نهار,ذرت مکزیکی برای صبحانه,ذرت و خاصیت این ماده غذایی

طرز تهیه ذرت مکزیکی پرطرفدارترین میان وعده و غذای بسیار مقوی

طرز تهیه ذرت مکزیکی پرطرفدارترین میان وعده و غذای بسیار مقوی

از روش تهیه ذرت مکزیکی اطلاع دارید؟این خوردنی خوشمزه و پرطرفدار را می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید ذرت مکزیکی با استفاده از مواد تازه بسیار مقوی است و برای کودکان یک میان وعده خوشمزه به شمار می رود و می تواند اشتهای آن ها را برانگیزد.

 

کنسرو ذرت : یک عدد

قارچ : ۱۰۰ گرم

کره : ۱۰۰ گرم

آویشن : دو قاشق چایخوری

پنیر پیتزا : ۱۰۰ گرم

کالباس : ۱۰۰ گرم

سس مایونز : ۴ قاشق غذاخوری

آبلیمو : یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل : به میزان لازم

  • برای: ۴ تا ۶ نفر
  • زمـان: ۳۰ تا ۴۵ دقیقه
  • روش: آسان

ابتدا قارچ ها را خرد کنید و در کمی روغن تفت دهید. در صورت تمایل می توانید قارچ ها را به مدت ۵ دقیقه در آب جوش قرار دهید تا پخته شوند.کالباس را خرد کنید و به همراه ذرت به قارچ اضافه کنید .در صورت تمایل می توانید با تهیه بلال و پختن آن ، خودتان در منزل ذرت را تهیه کنید.برای این منظور بسته به نوع بلال آن را به مدت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت داخل آب جوش بپزید و سپس دانه کنید. بهتر است در هنگام پخت به بلال ها نمک اضافه نکنید چرا که باعث سفت شدن آن می شود. حرارت را کم کنید و سس مایونز را به همراه کره و نمک و فلفل و آویشن به ذرت بیفزایید و خوب مخلوط کنید. در نهایت پنیر پیتزا به با ذرت مکزیکی مخلوط کنید و به مدت ۵ دقیقه درب ظرف را ببندید. سپس شعله را خاموش کنید و آبلیمو را اضافه کنید.ذرت مکزیکی را در ظرف های مناسب بریزید و با کمی کالباس خرد شده تزئین کنید.در صورت تمایل می توانید از کمی سس خردل هم استفاده کنید.

آشپزی

ارسال شده در تاریخ 19 سپتامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع آشپزی
بازدید : 2,025
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.