طرز تهیه شیر عسلی و فواید بینظیر شیر عسلی در سلامتی

طرز تهیه شیر عسلی و فواید شیر و عسل در سلامتی

طرز تهیه شیر عسلی , فواید شیر و عسل در سلامتی , طرز تهیه شیر عسلی , فواید بینظیر شیر عسلی, شیر عسلی ,روش تهیه شیر عسلی ,طرز تهیه شیر عسلی , فواید شیروعسل در سلامتی , طرز تهیه شیر عسلی , فواید شیر عسلی, شیر عسلی ,روش تهیه شیر عسلی ,تهیه شیر عسلی , تاثیرشیر عسل در سلامتی ,

#شیر_عسلی ?

طرز تهیه شیر عسلی

شیر١/۵لیوان
شکر٣/۴ لیوان
کره ۱۵ گرم

طرز تهیه?
شیروشکر رو بگذارید بجوش بیاد
وقتی١/٢شیر تبخیر شد،کره رو اضافه کنین وهم بزنین تا غلیظ بشه.
در آخر در مخلوط کن بریزید
?

طرز تهیه شیر عسلی , فواید شیر و عسل در سلامتی , طرز تهیه شیر عسلی , فواید بینظیر شیر عسلی, شیر عسلی ,روش تهیه شیر عسلی

شیر و عسل معجون سحرآمیزی است که مزایای مختلفی برای سلامت و زیبایی دارد. عسل برای آنتی‌اکسیدان‌های‌اش، ضد قارچ و ضد باکتری بودن‌اش و خواص ضد التهابی و تسکین‌دهنده‌ای که دارد، شناخته شده‌است. از سوی دیگر، شیر یک منبع قوی کلسیم، پروتئین، ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسید لاکتیک است. در این نوشتار درباره فواید یا خواص شیر و عسل بحث می شود که شما را حقیقتا شگفت زده می کنند.

نوشیدن یک لیوان شیر همراه با دو قاشق غذاخوری عسل که در آن حل شده‌، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

 بنیه‌تان را بهبود می‌دهد

گفته می‌شود که نوشیدن شیر و عسل هنگام صبح بنیه را قوی‌تر می‌کند. این نوشیدنی همچنین نیروی بدن‌تان را افزایش می‌دهد و دوز لازم پروتئین و کربوهیدرات را به بدن‌تان می‌رساند.

سلامت استخوان‌ها را بهبود می‌دهد

شیر و عسل سلامت استخوان‌ها را بهبود می‌دهد. نوشیدن این دو در کنار هم موجب رسیدن کلسیم به بدن‌تان می‌شود. مصرف منظم این نوشیدنی از ابتلا به پوکی استخوان و التهاب مفاصل جلوگیری می‌کند.

 خواص ضد پیری دارد

مصرف یک لیوان شیر و عسل به طور منظم تاثیر مثبتی روی پوست و همین‌طور بدن‌تان دارد. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این نوشیدنی خوشمزه مانع تاثیرپذیری منفی ارگان‌ها می‌شود و در عین حال بروز چین و چروک و آسیب‌های پوستی را به تعویق می‌اندازد.

 سلامت دستگاه گوارش را بهبود می‌دهد

این نوشیدنی لذیذ و سالم با حفظ تعادل باکتری‌های موجود در دستگاه گوارش و در نتیجه جلوگیری از التهاب، گرفتگی و یبوست، به بهبود فرآیند هضم کمک می‌کند.

 باعث ایجاد آرامش می‌شود

اعتقاد بر این است که نوشیدنی شیر و عسل باعث آرامش در شخص می‌شود و همین به نوبه‌ی خود کمک می‌کند مشکل بی‌خوابی‌تان برطرف شود.

ارسال شده در تاریخ 28 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع شیرینی
بازدید : 1,988
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.