طرز تهیه چیلی فرایز یکی از اسنک های مناسب برای عصرونه یا شام

طرز تهیه چیلی فرایز یکی از اسنک های خفن و باحاله

طرز تهیه چیلی فرایز

اگه هنوز برای عصرونه یا شام فکری نکردین
چیلی _فرایز از اون اسنک های خفن و باحاله❤️
کلی کشته مرده داره?
سریع و سه سوته آماده می شه?
و از همه مهمتر شما با صرف اندکی وقت می تونید یکی از محبوب ترین پیش غذاهای رستورانی رو با هزینه بسیار کمتر و البته سالم تر و با کیفیتی به مراتب بهتر در منزل درست کنید و حالش رو ببرین?

طرز تهیه چیلی فرایز, چیلی فرایز یکی از اسنک های خفن و باحاله, مواد لازم تهیه چیلی فرایز,غذای مناسب عصرونه و شام ,دستور پخت فینگر فود , دستور چیلی فرایز

دستور چیلی  فرایز? ?

لوبیا پخته یا کنسرو نصف پیمانه
گوشت گوساله چرخ شده

سیر ریز شده :٢حبه
پیاز خرد شده :٢پیمانه
جعفری خرد شده :یک قاشق سوپخوری
گوجه فرنگی ٢٠٠گرم
روغن زیتون
فلفل قرمز یا سبز تند خرد شده :یک عدد
نمک :به مقدار لازم
شکر :یک قاشق چایخوری
برگ گشنیز
پودر فلفل چیلی :١تا٢قاشق
در تابه ای بزرگ روی شعله متوسط، پیاز و سیر را در 2 قاشق سوپ خوری روغن زیتون سرخ می کنیم تا شفاف شوند. پیاز ها را به یک سمت تابه انتقال می دهیم، شعله را زیاد می کنیم و گوشت را در سمت دیگر تابه می پزیم تا قهوه ای شود (اگر ماهیتابه تان به قدر کافی بزرگ نیست، از دو تابه کوچک برای سرخ کردن گوشت و پیاز استفاده کنید).
پودر چیلی را در موقع پخت گوشت به آن اضافه می کنیم. با یک قاشق سوپخوری شروع می کنیم و اگر نیاز است مقدار تندی غذا را با چیلی بیشتر می کنیم.
پیاز و سیر را هم می ریزیم. جعفری خرد شده را اضافه کرده. گوجه را اضافه می کنیم. سپس فلفل قرمز یا سبز تند را می ریزیم. ١ قاشق چایخوری نمک را اضافه می کنیم. 1 قاشق چایخوری شکر را هم اصافه کنید تا ترشی گوجه ها را خنثی کند.
لوبیا رو اضافه کرده
از اون طرف سیب زمینی ها رو کاملا سرخ کرده با نمک و پودر سیر مزه دار کنید و این خوراک جیلی رو روی سیب زمینی ها بریزید و نوش جان کنید?

پ ن: می تونید از پنیر چدار یا دیپ سالسا یا سس پنیر ناچو برای تکمیل مزه این خوراک استفاده کنید که بی نظیره من از سس پنیر ناچو استفاده کردم ?

پ ن: خوراک چیلی جزو غذای ملل و مکزیکی است ?
پ ن: می تونید از فلفل های گوگولی هالوپینو برای داشتن تیست تندی بیشتر استفاده کنید خیلی باحالش می کنه☺️
.

ارسال شده در تاریخ 15 جولای 2019 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 2,803
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.