عایشه گل جوشکن بازیگر زیبای مطرب نقش نازان و بیوگرافی

بیوگرافی عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده ترکیه ای خوشگل فیلم مطرب در نقش نازان و عکس های اینستاگرام به همراه زندگی خصوصی و همسرش را در این مطلب از سایت ایران پاتوق مطالعه فرمایید

بیوگرافی عایشه گل جوشکن

عایشه بازیگر و خواننده زن ترکیه ای زیبا و دوست داشتنی در تاریخ 17 ژوئن سال 1985 میلادی و 1364 شمسی در شهر استانبول کشور ترکیه به دنیا آمده است.

عایشه گل جوشکن بازیگر زیبای مطرب

مدرک تحصیلی عایشه

عایشه گل جوشکن در رشته مدیریت تجارت از دانشگاه ترکیه ای فارغ التحصیل شده است و اصلا بازیگری و یا موسیقی مدرک تحصیلی ندارد.

عایشه گل جوشکن بازیگر

زندگینامه عایشه اعم از کودکی و خانواده

عایشه کودکی خود را در کنار پدر با آموزش موسیقی گذراند و توانست خوانندگی و چندین ساز یاد بگیرد ، پدر عایشه یک موسیقی دان و نوازنده بود.
او در بزرگسالی حدود یک سال کارمند بانک بود ولی به خاطر علاقه شدید به موسیقی و خوانندگی کار در بانک را رها کرد.
عایشه گل ترانه های زیبایی را خوانندگی می کند که به زبانهای ترک، یونانی، اسپانیایی و فارسی است.

اینستاگرام عایشه گل جوشکن بازیگر

عایشه گل و بازیگری در فیلم ایرانی مطرب

عایشه گل بازیگر ترکیه ای در فیلم سینمایی ایرانی مطرب به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی که در 15 آبان سال 98 اکران شده است که نقش نازان را در این فیلم بازیگری می کند.
او در فیلم مطرب در جوار بازیگران معروفی مانند پرویز پرستویی (در نقش ابراهیم خوش لحن)، الناز شاکردوست (در نقش زیبا)، مهران احمدی (در نقش مارشال پنجه طلا)، محسن کیایی (در نقش فواد)، امین مقدم، حسین امیدی به بازیگری پرداخته است.

عایشه گل جوشکن بازیگر فیلم مطرب

فیلمبرداری فیلم مطرب

فیلم مطرب هم در شهر تهران و هم در شهر استانبول ترکیه فیلم برداری شده است. عایشه گل در این فیلم به زبان فارسی صحبت می کند و در نقش یک خواننده ترک به نام نازان نقش آفرینی می کند.

عایشه گل جوشکن بازیگر نقش نازان

آدرس پیج اینستاگرام عایشه گل جوشکن چیست؟

او بیش از 65 هزار دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد که آدرس اینستاگرامش است : aysegulcoskun@

عکس های اینستاگرام عایشه گل جوشکن

عایشه گل جوشکن بازیگر عایشه گل جوشکن بازیگر بی حجاب عایشه گل جوشکن خواننده عایشه گل جوشکن بازیگر عایشه گل جوشکن بازیگر عایشه گل جوشکن بازیگر عایشه گل جوشکن بازیگر عایشه گل جوشکن بازیگر

ارسال شده در تاریخ 15 نوامبر 2019 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 4,425
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.