علت و درمان سینوزیت دمنوش و معجون شگفت انگیز برای سینوزیت

علت و درمان سینوزیت دمنوش و معجون شگفت انگیز برای سینوزیت

علت و درمان سینوزیت دمنوش و معجون شگفت انگیز برای سینوزیت

معجون سینوزیت

✅زوفا
✅بابونه
✅مرزنجوش
✅پرسیاوشان
✅اسطوخودوس

?ترکیب مساوی ازهرکدام،۱ق.غ در ۳لیوان، صبح دمکرده،۱لیوان بعدازصبحانه،۱لیوان بعداز نهار،۱لیوان بعداز شام میل شود.

علت و درمان سینوزیت , دمنوش برای سینوزیت, درمان با روش های خانگی سینوزیت ,معجون شگفت انگیز سینوزیت,سینوزیت , معجون سینوزیت,علت بروز سینوزیت , علائم سینوزیت

سینوزیت از علائم و نشانه ها تا راههای درمان

سینوزیت، معمولا پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی مانند سرماخوردگی رخ می دهد ، اگر سرماخوردگی داشته باشید و علائمی که در ادامه این بخش از سلامت مطرح خواهیم کرد را تجربه کنید، احتمالا سینوزیت دارید.

علائم و نشانه های سینوزیت علت و درمان سینوزیت

  • ترشحات سبز یا زرد بینی
  • بینی گرفته
  • درد و حساسیت در اطراف گونه ها، چشم یا پیشانی
  • سردرد سینوسی
  • دمای بالای بدن (تب) 38 C (100.4 F) یا بیشتر
  • دندان درد
  • احساس بوی نامطبوع
  • نفس بد (هالیتوز)

علت و درمان سینوزیت

به گفته محققان آلمانی،روزانه یک استکان آب ترب به مدت 10 روز ،جریان خون به حفره های سینوزیت ها را تقویت می کند، سینوزیت های گرفته را باز می کند و عفونت های سینوزیت را نسبت به اسپری های رفع احتقان سریع تر درمان می کند. در ضمن مصرف ترب به همراه غذا به سیگاری ها بسیار توصیه میشود…

*انبه

ویتامین A برای درمان سینوزیت ماده‌ای ضروری است. مانگو(انبه) نیز سرشار از ویتامین A است، بنابراین درمان مؤثری برای سینوزیت است.

*گیاه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان به کاهش التهاب کمک کرده و دستگاه ایمنی را تحریک می‌کند تا با عفونت‌ها به مقابله بپردازد. کپسول‌های گیاهی شیرین بیان نیز دستگاه ایمنی را تقویت کرده و سینوزیت را درمان می‌کنند.

*زیره سیاه

زیره سیاه درمان مؤثری برای سینوزیت است. سینوزیت در ‌‌نهایت به گرفتگی بینی و دردِ آن منجر می‌شود. و بهترین درمان برای گرفتگی بینی و درد در مسیر تنفسی، به درون کشیدنِ رایحه خوش زیره سیاه است. شما می‌توانید یک قاشق چایخوری زیره سیاه را داخلِ یک پارچه نازک نخی بپیچید و هر چند وقت یکبار آن را بو کنید. موقعِ خواب نیز آن را در بالای سرتان بگذارید. این باعث می‌شود، بدون گرفتگی و آزادانه نفس بکشید.

*سیر و پیاز

سیر و پیاز دارای عطر و طعم تندی هستند و گیاهانی که این عطر و طعمِ تند را دارند، بهترین درمان برای سینوزیت هستند. مؤثر‌ترین راه برای درمان سینوزیتتان این است که این گیاهان را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

*زنجبیل

زنجبیل در درمان سرماخوردگی و سردرد سابقه‌ای طولانی دارد. این گیاه داری خواص ضد التهاب بوده و حاوی موادی است که از درد می‌کاهند. شما می‌توانید کپسول‌های این گیاه را مصرف کرده و یا چند قطره از آب آن را با عسل، لیمو و چای گرم مخلوط کرده و بنوشید. خوردن چای زنجبیل (دو بار در روز- صبح و عصر) تا یکماه ، بیماری سینوزیتتان را به سرعت درمان می‌ کند..

*درمان فوری سینوزیتت با سیاهدانه

مقداری سیاهدانه را آسیاب کرده و به سرعت با سه برابر عسل مخلوط کنید، چون سیاهدانه پودر شده زود فاسد می شود این مخلوط تا یک هفته در شیشه در دار قابل نگهداری است ،از این مخلوط هر 12 ساعت یکبار یک قاشق مربا خوری بخورید حدود یکماه، این مخلوط را مصرف کنید هرگاه احساس کردید که خشکی به مخاط بینی شما غلبه کرد یعنی سینوسهای شما کاملا عفونتش خشک شده و مصرف ان را قطع میکنید،همچنین روغن سیاه دانه را شبها قبل از خواب فقط یک قطره داخل یکی از سوراخهای بینی بریزید و شب بعدی داخل سوراخ بینی دیگر .و نیز روغن سیاهدانه را هر 8 ساعت یکبار سه قطره آن را به پیشانی بمالید و ماساژ بدهید ،.سیاهدانه بیماری سینوزیتتان را به سرعت درمان می‌ کند

ارسال شده در تاریخ 2 نوامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,423
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.