عمو پورنگ داریوش فرضیایی و دلیل ازدواج نکردن او + عکس

عمو پورنگ داریوش فرضیایی و دلیل ازدواج نکردن او + عکس

عمو پورنگ ازدواج کرد؟!,علت ازدواج نکردن عمو پورنگ, علت ازدواج نکردن داریوش فرضیایی, دلیل ازدواج نکردن عمو پورنگ, دلیل ازدواج نکردن داریوش فرضیایی, آیا عمو پورنگ ازدواج کرده است؟, ازدواج داریوش فرضیایی. داریوش فرضیایی | دلیل ازدواج نکردن “داریوش فرضیایی”,دلیل ازدواج نکردن عمو پورنگ از زبان “داریوش فرضیایی”, علت ازدواج نکردن عمو پورنگ از زبان خودش +عکس, علت ازدواج نکردن عمو پورنگ داریوش فرضیایی از زبان خودش+عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از راوی پرس : داریوش فرضیایی ضمن انتقاد از برخی سرک کشیدن های بی مبنا به حریم خصوصی هنرمندان در فضای مجازی، از پاسخ به سوال ازدواج نکردنش استفاده کرده است و گفت مردم باید یاد بگیرند که در فضای مجازی، اخلاق را رعایت کنند.

داریوش فرضیایی که در برنامه «صفر صفر» با اجرای رشیدپور در شبکه سه حاضر شده بود از فضولی های مردم در شبکه های اجتماعی به شدت انتقاد کرده است و از این بابت ابراز ناراحتی کرده است.

علت ازدواج نکردن عمو پورنگ از زبان خودش +عکس

چرا عمو پورنگ ازدواج نمی کند؟

در بخشی از این برنامه وقتی رضا رشید پور از او پرسید که سوال بینندگان این است که چرا عمو پورنگ ازدواج نمی کند؟ فرضیایی گفته است: می توان به این سوال جواب ندهم؟ رشید پور گفت: حتما. و عمو پورنگ ادامه داده است: مردم ما باید این را بدانند و یاد بگیرند که حریم خصوصی افراد متعلق به خودشان است. اینکه چرا تا امروز ازدواج نکرده ام مطمئنا دلایل شخصی دارد که نیاز نمی بینم به دیگران توضیح بدهم.

او در همین زمینه از برخوردهای بد برخی کاربران صفحات شخصی اش نیز انتقاد کرده و گفت: لطفا مردم قضاوت نکنند، اگر من مطلبی درباره اعتقادات شخصی و مذهبی می نویسم نباید بگویند داری ریا می کنی! قرار نیست که برخی سرک کشیدن ها به عنوان دغدغه مطرح شود و متوقع باشیم که من جواب هم بدهم! من می توانم مطلبی بنویسم، دیگران انتقاد کنند اما توهین نکنند! ما در فضای مجازی اگر نتوانیم اخلاق را رواج بدهیم در فضای واقعی که هیچ!

امیر محمد نیز که در نیمه این برنامه به استدیو آمده است، از این برخوردهای توهین آمیز در فضای مجازی به شدت انتقاد کرد.

بنابراین گزارش، داریوش فرضیایی در خبش دیگری از این برنامه به خاطره دیدار با منوچهر نوذری برای حضور در صداوسیما اشاره کرد و گفت: برای اجرا، پیش منوچهر نوذری تست دادم، زمانی که نوذری از من تست گرفت به من گفت تو نمی توانی در کارت موفق شوی و مرا از اتاق خود بیرون کرد اما من همان زمان برگشتم و گفتم که من حرفی برای گفتن در کار خود دارم. او ۱۰ سال بعد مرا برای برنامه «صندلی داغ» دعوت کرد و من آخرین مهمان بودم و انجا از این گفت که کار مرا دوست دارد.

ارسال شده در تاریخ 6 سپتامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 2,581
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 5 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • دکتر رزیتا دغلاوی نژاد بهترین و برترین مجری کودک کشوره از وقتی خاله رزیتا اومده عمو پورنگ سیخی چند. دکتر رزیتا دغلاوی نژاد کل مجریان کودک رو به تنهایی گذاشته جیبش عمو پورنگ پیش خاله رزیتا درس پس میده

  • خاله رزیتا یهو اومد کل مجریان کودک رو شکست داد گذاشت جیبش حتی این عمو پورنگم جرات رقابت با خاله رزیتا فرشته مهربون رو تو هنر مجریگری کودک نداره

  • عمو یکم برو پیش خاله رزیتا آموزش ببین تا بتونی بهتر و قوی تر اجرا کنی و قوی بشی تو کارت

  • عمو که اصلا هنرمند نیست و مجری گری بلد نیست بکنه در مقایسه با اجرا و برنامه های قشنگی که خاله رزیتا برای ما میسازه
    خاله رزیتا اسطوره مجریگری کودک هست عمو پورنگ باید بره چند دوره پیش خاله رزیتا آموزش ببینه

  • کسی در مورد ازدواج ایشان صحبت نکرده الکی خودتو نگیر عمو پورنگ به ما ربطی ندارد شما متاهلی یا مجرد چرا فکر می‌کنی خیلی محبوبی یا مردم بیکارند که بیام راجع به یه مجری درجه سه کودک تلویزیون کنجکاوی کنند ؟؟؟

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.