عکس حامد معدنچی و کیمیا علیزاده که با هم ازدواج کردند

عکس حامد معدنچی و کیمیا علیزاده که با هم ازدواج کردند

عکس حامد معدنچی با همسرش,عکسهای حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده,حامد معدنچی والیبالیست,تصاویر حامد معدنچی والیبال,کیمیا علیزاده در خندوانه,حضور کیمیا علیزاده و دوست پسرش,کیمیا علیزاده مدلینگ , حامد معدنچی و دوست دخترش,یمیا علیزاده Instagram,کیمیا علیزاده و فرزان عاشورزاده,کیمیا علیزاده عکس,کیمیا علیزاده خندوانه,کیمیا علیزاده مدل,رابطه کیمیا علیزاده و فرزان عاشورزاده,عکس کیمیا علیزاده و فرزان عاشورزاده

کیمیا علیزاده ” ، تکواندوکار ، و ” حامد معدنچی ” ، والیبالیست ، به جرگه متاهلین پیوستند.

عکس حامد معدنچی و کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده شب گذشته اعلام کرد به جرگه متاهلین پیوسته است. همسر کیمیا علیزاده «حامد معدنچی» است و سال ها در تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان و پیکان تهران حضور داشت. او ۲ سال پیش به دلیل مصدومیت شدید، تصمیم به کناره گیری از دوران حرفه ای خود کرد.

اما او به طور کلی والیبال را کنار نگذاشت و به عنوان یک مربی در مدرسه والیبال ستارگان البرز به فعالیت خود ادامه داد.

کیمیا علیزاده و حامد معدنچی

کیمیا علیزاده با انتشار عکسی در استوری اینستاگرامش خبر ازدواجش را تایید کرد. خانم کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز المپیک که به دلیل مصدومیت بازی های آسیایی را از دست داده با حامد معدنچی ملی پوش والیبال ایران ازدواج کرده تا آن ها هم به جمع زوج های ورزشکار ایرانی بپیوندند.

حامد معدنچی

حامد معدنچیکیمیا، علیزاده (زاده ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج)، تکواندوکار ایرانی است. او در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد. وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌است. کیمیا، با هیجده سال سن جوان‌ترین مدال‌آور تاریخ ایران در ادوار المپیک است.

حامد معدنچی

حامد معـدنچی در کنار همشهری و اسطوره والیبال کشورمان بهنام محمودی

حامد معدنچی

حامد مـعدنچی و سید محمد موسوی والیبالیست ارزنده تیم ملی کشورمان در کنار دوستانشان

حامد معدنچی

حامد معـدنچی در کنار مادرش

حامد معدنچی

حامد معـدنچی ، سید محمد موسوی و حامد حدادی در کنسرت محسن ابراهیم زاده

ارسال شده در تاریخ 2 سپتامبر 2018 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 5,363
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.