عکس رامین پرچمی زندگینامه و اتفاق سیاسی این بازیگر قدیمی

عکس رامین پرچمی زندگینامه و اتفاق سیاسی این بازیگر

عکس رامین پرچمی و ماجرای فعالیت سیاسی در سال ۸۸,بیوگرافی و عکسهای شخصی رامین پرچمی , عکسها و بیوگرافی رامین پرچمی بازیگر , زندگینامه و عکسهای رامین پرچمی , تصاویر رامین پرچمی+بیوگرافی رامین پرچمی , عکسهای رامین پرچمی با همسرش , ماجرای زندان رفتن رامین پرچمی , فعالیت های سیاسی رامین پرچمی+عکس و بیوگرافی , بیوگرافی کامل و عکسهای رامین پرچمی با همسرش , فیلم شناسی و عکسهای رامین پرچمی , عکسها و معرفی کامل رامین پرچمی , عکسهای متفاوت از رامین پرچمی+بیوگرافی , ramin parchami ,

عکس رامین پرچمی

رامین پرچمی (زاده ۲۷ شهریور ۱۳۵۲) در لاهیجان بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

تحصیلات

رامین پرچمی کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

عکس رامین پرچمی


فعالیت‌ها

رامین پرچمی علاوه بر بازیگری، کارگردان فیلم کوتاهی با عنوان راه حل بوده‌است. پرچمی فعالیت خود را با بازی در سریال در پناه تو و فیلم سینمایی ضیافت آغاز کرد. وی برای مدتی سردبیر هفته‌نامه فرهنگی هنری نقش‌آفرینان بود.

شهرت او به خاطر بازی در سریالهایی چون در پناه تو، پس از باران، همسایه‌ها، زیر آسمان شهر ۳ و فیلمهایی چون ضیافت، اعتراض، تلفن، خاکستری، مهمان مامان، اخراجی‌های ۲ است.

عکس رامین پرچمی

فیلم‌شناسی

فیلم‌های سینمایی

ضیافت – (مسعود کیمیایی ۱۳۷۴)
تلفن (شفیع آقا محمدیان ۱۳۷۸)
اعتراض – (مسعود کیمیایی ۱۳۷۸)
خاکستری – (مهرداد میرفتاح ۱۳۷۹)
مهمان مامان – (داریوش مهرجویی ۱۳۸۲)
اخراجی‌ها ۲ – مسعود دهنمکی ۱۳۸۷)

مجموعه‌های تلویزیونی

در پناه تو – (حمید لبخنده ۱۳۷۴)
بازگشت پرستوها – (ابوالقاسم طالبی ۱۳۷۵/۷۶)
همسایه‌ها – (محمدحسین لطیفی ۱۳۷۹)
پس از باران – (سعید سلطانی ۱۳۷۹)
زیر آسمان شهر ۳ – (مهران غفوریان ۱۳۸۱)
عشق گمشده – (حسین سهیلی‌زاده ۱۳۸۳)

نمایشنامه خوانی
عاقبت عشاق سینه‌چاک ۱۳۹۲
عکس رامین پرچمی

فعالیت سیاسی

رامین پرچمی در اعتراضات جنبش سبز در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ در تهران دستگیر و به زندان اوین منتقل شد و پس از چندین ماه تحمل زندان، در ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ موقتاً آزاد شد و جهت انجام کارهای اداری به تهران آمد. این خبر دز آن زمان بنا به درخواست پرچمی رسانه‌ای نشد تا در مراحل اداری با مشکل مواجه نشود.
سرانجام در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۱ با موافقت رامین پرچمی این خبر به رسانه‌های عمومی اطلاع داده شد. در ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ اعلام شد که پرچمی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق شرکت در تجمع غیرقانونی، فیلمبرداری و اخلال در نظم عمومی از سوی شعبه ۱۳ دادگاه انقلاب اسلامی شهر تهران به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده‌است.

همچنین تاکنون او به دلیل خرید و فروش اموال مسروقه یا حمل مواد مخدر و شکایت مالی چندین بار زندانی شده است. وی هم‌اکنون در آزادی به سر می‌برد و چندی قبل در گفتگویی با مجله «تماشاگران امروز» گفت که دارای سابقه حمل مواد مخدر نمی‌باشد و بخاطر یک سوتفاهم روانه زندان شد و هم‌اکنون ممنوع الکار نیست و اگر پیشنهاد فیلم قلاده های طلا به او می‌شد حتماْ قبول می‌کرد.

عکس رامین پرچمی عکس رامین پرچمی عکس رامین پرچمی عکس رامین پرچمی عکس رامین پرچمی عکس رامین پرچمی


بیوگرافی و عکسهای شخصی رامین پرچمی , عکسها و بیوگرافی رامین پرچمی بازیگر , زندگینامه و عکسهای رامین پرچمی , تصاویر رامین پرچمی+بیوگرافی رامین پرچمی , عکسهای رامین پرچمی با همسرش , ماجرای زندان رفتن رامین پرچمی , فعالیت های سیاسی رامین پرچمی+عکس و بیوگرافی , بیوگرافی کامل و عکسهای رامین پرچمی با همسرش , فیلم شناسی و عکسهای رامین پرچمی , عکسها و معرفی کامل رامین پرچمی , عکسهای متفاوت از رامین پرچمی+بیوگرافی , ramin parchami ,

ارسال شده در تاریخ 18 سپتامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 4,987
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.