عکس فرشید نوابی و دلیل طلاق او از الهام چرخنده در سال ۹۵

عکس فرشید نوابی و دلیل طلاق او از الهام چرخنده در سال ۹۵

عکس فرشید نوابی زمستان ۹۵ و ۲۰۱۷,بیوگرافی و عکسهای فرشید نوابی , فرشید نوابی بازیگر عکس و بیوگرافی , همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی با بیوگرافی و عکس , دلیل طلاق فرشید نوابی از الهام چرخنده , فیلم شناسی و عکسهای فرشید نوابی , زندگینامه فرشید نوابی با همسر سابق + بیوگرافی , ازدواج مجدد فرشید نوابی , عکس فرشید نوابی با همسر سابقش , عکسها و فعالیت های فرشید نوابی , عکسهای خانوادگی و بیوگرافی فرشید نوابی , بیوگرافی عکس و علت جدایی فرشید نوابی از الهام چرخنده , تصاویر فرشید نوابی + بیوگرافی و فیلم شناسی , farshid navabi ,

فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت: «من عاشق این موجودم…اگر قرار بود موجودی غیر از انسان باشم، دلم می خواست عقااااب بودم… شاهکار خلقت». همسر فرشید نوابی همسر الهام چرخنده بیوگرافی فرشید نوابی بیوگرافی الهام چرخنده اینستاگرام الهام چرخنده همسر فرشید نوابی همسر الهام چرخنده بیوگرافی فرشید نوابی بیوگرافی الهام چرخنده اینستاگرام الهام چرخنده

عکس فرشید نوابی و دلیل طلاق او از الهام چرخنده در سال 95

همسر فرشید نوابی همسر الهام چرخنده بیوگرافی فرشید نوابی بیوگرافی الهام چرخنده اینستاگرام الهام چرخنده

با توجه به گفته های چند روز گذشته الهام چرخنده و فرشید نوابی نسبت به اتفاقات اخیر ، فرشید نوابی در آخرین پست اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشت:

هموطنای عزیزم.مهربانان سرزمینم.خواستم عرض حقیر رو توجه بفرمایید که بیش از این ورود به زندگیه خصوصی و پرسشها و مخالفتها و موافقتها اسیب مستقیم اون به پسر من ارسطو و پسر خانم چرخنده خواهد بود و بس.حرمت حضور محضر شریف مردم.

حرمت زندگیه گذشته که به شکل یادگاری مشترک و زنده حاصل ان است و حرمت هر عملکرد که فقط خداوند قاضی عادل ان بوده و خواهد بود و نگاه منصفانه و نه داورانه به هر شکل ایجاب میکنه بحث ها وقضاوتها رو موکول به صاحب اصلی یعنی خداوند کنیم و بگذاریم بیش از این حریم و حرمتها اسیب نبینه.

باور مذهبی در همه ما هست و شکوفا شدن یا پر رنگ و کم رنگ شدنش یک مسیله کاملا شخصی و درونیه.پس حرمت حریم گذشته رو حفظ کنیم و غیرت رو ملاک همه چیز قرار بدیم..

مرد ایرانی زن ایرانی تفاوتش با تمام تمدنها وجود همین غیرت متمدنانه س.سایه حق بالای سرتون.کوچک شما.

فرشید نوابی

آخرین حرف های فرشید نوابی به همسر سابقش الهام چرخنده

در ادامه این توضیحات الهام چرخنده و پسرش شایان هم توضیحات دیگری نوشتند:

الهام چرخنده:

ممنون احسنت به شما ..پست بسیار خوب و درست و به جایی بود ..سایتون بر سر مادر و ارسطوی عزیزم مستدام ..

یا علی

درجواب فرشید نوابی:

منهم برای شما و هر چه شما رو متعالی کنه بهترینها رو ارزومندم .شما به عنوان مادر فرزندم و به عنوان کسی که بیش از یک دهه شریک زندگی من بودید حرمتتون واجبه.

و هر بی احترامی به شما شکستن حرمت یک فصل از زندگیه من همینجا ودر محضر مردم عرض میکنم باور مذهبی در شما همیشه بوده و عفت و پاکیه شما ستاره درخشان زندگیه گذشته منه.

پسر بزرگ الهام چرخنده :

سلام ..ممنونم برای درایت شما و اینکه به ارامش من و برادر لابه لای هجمه منفور دشمنان دین و اسلام فکر کردید …برای سالها مهربانی شما ممنون و دعا گو هستم. . شایان شعبانی

در جواب فرشید نوابی:

پسر خوب و دوست داشتنی..تو همیشه رفیق خوب من و لحظه های زیبای قد کشیدن و بزرگ شدنت در ذهن من و یادگار لحظات با هم بودن خواهد بود.مثل کوه کنار مادر باش و نگذار هیچکس خمی به ابرویش بیاورد که این بزرگترین وظیفه در مقام فرزند است.امیدوارم ارزوی مادر براورده و یک روز تابلوی دکتر شایان شعبانی را ببینیم.خدا پشت و پنهات.

حق یارتون

فرشید نوابی

فرشید نوابی بازیگر و ترانه‌سرا ،وی همسر سابق الهام چرخنده دیگر بازیگرایرانی میباشد،
این‌دو بعدها از یکدیگر جدا شدند.او از الهام چرخنده یک پسر به نام ارسطو دارد که هم اکنون با خود زندگی می کند.

فیلم‌ها و برنامه‌های فرشید نوابی

ذوب شدن پادشاه
دعوت به شام
این زن حرف نمی‌زند
موج مرده
فیلسوف‌های احمق
پروانه (مجموعه تلویزیونی)
سریال ششمین نفر
سریال ماه و پلنگ
برنامه تلویزیونی «سینما اکران»

فرشید نوابی با پسرش
فرشید نوابی با پسرش ارسطو
فرشید نوابی و همسر سابقش الهام چرخنده
فرشید نوابی با همسر سابقش الهام چرخنده

فرشید نوابی و همسر سابقش الهام چرخنده

فرشید نوابی

فرشید نوابی با پسرش

فرشید نوابی

فرشید نوابی

فرشید نوابی و حامد بهداد

بیوگرافی و عکسهای فرشید نوابی , فرشید نوابی بازیگر عکس و بیوگرافی , همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی با بیوگرافی و عکس , دلیل طلاق فرشید نوابی از الهام چرخنده , فیلم شناسی و عکسهای فرشید نوابی , زندگینامه فرشید نوابی با همسر سابق + بیوگرافی , ازدواج مجدد فرشید نوابی , عکس فرشید نوابی با همسر سابقش , عکسها و فعالیت های فرشید نوابی , عکسهای خانوادگی و بیوگرافی فرشید نوابی , بیوگرافی عکس و علت جدایی فرشید نوابی از الهام چرخنده , تصاویر فرشید نوابی + بیوگرافی و فیلم شناسی , farshid navabi ,

ارسال شده در تاریخ 9 نوامبر 2016 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 32,155
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.