عکس لختی حنانه شهشهانی و ماجرای کشف حجاب بازیگر جنجالی

حنانه شهشهانی با عکس لختی و تصاویر لو رفته از بدن عریان و برهنه اش در آمریکا و کشف حجاب خانم شهشهانی در اینستاگرام او به همراه بیوگرافی و زندگی خصوصی و ماجرای کشف حجاب حنانه را در این مطلب از ایران پاتوق می خوانید

حنانه شهشهانی با عکس های بی حجاب و نیمه لخت

حنانه شهشهانی بازیگر معروف سریال کلاه پهلوی بعد از مهاجرت از ایران، بصورت عجیب و باورنکردنی کشف حجاب کرد و عکس های جنجالی در طبیعت با بدن نیمه لخت و کاملا لختی از او در فضای مجازی منتشر شد که تحریک کننده و سکسی بود که متاسفانه اینکار زشت و مایه ی تاسف بود

عکس لختی حنانه شهشهانی

بیوگرافی حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی بازیگر جذاب و بی حجاب، مدلینگ نیمه لخت ایرانی در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۶۸ در شهر تهران متولد شده است.

او در رشته موسیقی در دانشگاه تحصیل کرده است.و ویولن ساز تخصصی اش می باشد.

اولین بار در ۴ سالگی در سریال ‘شلیک نهایی’ بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاپور قریب داشته است.

عکس لختی حنانه شهشهانی

عکس های کشف حجاب حنانه شهشهانی در اینستاگرام

چندی پیش خبرهایی مبنی بر کشف حجاب حنانه شهشهانی در فضای مجازی پخش شده بود که او تکذیب کرد. ولی خانم شهشهانی با انتشار این عکس های نیمه برهنه در اینستاگرامش ثابت کرد که تصاویر برهنه قبلی از خودش بوده است.

عکس لختی حنانه شهشهانی

عکس لختی حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی و کشف حجاب

مهاجرت شهشهانی از ایران

بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن ۱۶ سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود.

حنانه جان عکس های زیر را در صفحه شخص اش منتشر کرده و به نظر می رسد اینبار راه بازگشتی نخواهد داشت!

خانم شهشهانی در حال حاضر در آمریکا حضور دارد.

حنانه شهشهانی و ماجرای کشف حجاب

حنانه شهشهانی و ماجرای کشف حجاب حنانه شهشهانی لخت بی حجاب حنانه شهشهانی بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس لختی حنانه شهشهانی  

کشف حجاب بازیگر زن سریال کلاه پهلوی

چند سال پیش بود که عکس هایی از حنانه شهشهانی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از فعالیت او به عنوان یک مانکن بود اما او و خانواده اش خیلی زود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد و اعلام کرد که این عکس ها توسط عده ای سود جو منتشر شده است اما این بار قضیه کاملا فرق می کند

خانوم شهشهانی بازیگر جوان سینما ایران به طور رسمی کشف حجاب کرد وی در حال حاضر در آمریکا حضور دارد و به تازگی عکس های بی حجاب , کشف حجاب خود را منتشر کرده است حنانه شهشهانی، متولد 4 اسفند 1368 است

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

انتشار عکس های بی حجاب حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی و کشف حجاب شهشهانی در حالی صورت می گیرد که این روز ها توجه همه رسانه ها به ترکیه و شبکه جم تی وی می باشد.

در پی انتشار خبر های پی در پی کشف حجاب بازیگران زن سینمای ایران و پیوستن به شبکه جم تی وی کسی متوجه عکس های بی حجاب حنانه شهشهانی و کشف حجاب حنانه شهشهانی نشده است.

حنانه شهشهانی کست و الان کجاست؟

شهشانی در حال حاضر مدت 5 سال است که در لس آنجلس آمریکا زندگی می کند و درس بازیگری می خواند.

انتشار عکس های بی حجاب حنانه شهشهانی و کشف حجاب حنانه شهشانی این بار به دست خودش و در صفحه شخصی خودش صورت گرفته است.

«Salam doostan kheylia miporsan ke man raftam az iran ya na . Bale vali man 5 sale ke iran nistam va Los Angeles zendegi mikonam. Va dar hale hazer ham mashghoole daneshgah va classhaye foghe herfei bazigari ba asatide be nam dar daneshgahha va madarese khososi bazigari az jomle (Howard fine) va (Ted brunetti) dar Los Angeles dars mikhoonam . Ye matne kheyli Ziba baratoon kardam bekhoonid lotfan. »

«سلام دوستان خیلیا می پرسن که من رفتم از ایران یا نه.بله ولی کن 5 ساله که ایران نیستم و لس آنجلس زندگی می کنم.و در حال حاضر هم مشغول دانشگاه و کلاسای فوق حرفه ای بازیگری با اساتیده به من در دانشگاه و مدرسه خصوصی بازیگری از جمله (هاوارد فاین) و (تد برانتی)در لس آنجلس در در س می خونم.»

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

زندگی خصوصی حنانه

حنانه بازیگر جوان کشورمون تصمیم به حضور در سینما را بعد از اتمام کار کلاه پهلوی در سر داشت سینمایی که جنبه مادی و اقتصادیش براش مهم نبود و دوست داشت توسط سینمایی ها دیده بشود تا مردم عادی این علاقه به سینما تا حدی بود که حنانه شهشهانی را نگران ساخت تله فیلم ها کرده بود و او معتقد بود که تله فیلم ها به سینما ضربه میزند وباعث میشه خیلی از کارگردان ها به ساخت آنها رو بیارند که باعث میشه که سینما کوچک بشه و نزول کند . ولی این آرزوها و علایق با پخش عکس های لو رفته حنانه شهشهانی تا حدودی از بین رفت البته پخش تصاویر این بازیگر جوان سریال کلاه پهلوی انتقاد هایی رو به صدا وسیما متوجه کرد ولی کسی که در این بین بیشترین ضرر رو کرد خود حنانه بود.

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی ویکی پدیا

خانم شهشهانی، متولد 4 اسفند 1368 است. وی در رشته موسیقی تحصیل کرده است. ویولن ساز تخصصی اوست. اولین بار در 4 سالگی در سریال ”شلیک نهایی” بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاپور قریب داشته است.

بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن 16 سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود.

فیلم های سینمای

حرفه‌ای‌ها (1388)
میم مثل مادر (1385)
زاگرس (1384)

مجموعه تلویزیونی

جاودانگی (1390)
ترانه مادری (1387)
مثل هیچ‌کس (1387)
یک مشت پر عقاب (1386)
کلاه پهلوی (1383–1390)
شلیک نهایی (1373)

فیلم های

پروانه‌ها (1388)
بلند گریه کن (1384)

عکس های جدید بی حجاب خانم شهشهانی

 

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس های بی حجاب حنانه شهشهانی

 

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس های بی حجاب و لختی

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس های جدید بی حجاب

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس های جدید بی حجاب

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس های بی حجاب

عکس های جدید بی حجاب

عکس های جدید بی حجاب حنانه شهشهانی

عکس های بی حجاب

عکس های کشف حجاب و نیمه برهنه حنانه شهشهانی

ارسال شده در تاریخ 2 جولای 2020 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی بازیگران
بازدید : 78,113
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 4 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • این همه هزینه میشه طرف هم خودش زحمت میکشه هم از بودجه مملکت هزینه میشه یه بازیگر حرفه ای و کاربلد بوجود میاد . ولی این بازیگر تو کشور موقعیت پیشرفت و دیده شدن وجود نداره پس ساده ترین راه رفتن به خارج هست … این اولین بازیگر نیست و متاسفانه می دانیم اخرین هم نخواهد بود اگر هدف از بازی و بازیگری مشخص نباشه وقتی یه دختر توانایی نوازندگی داره ولی نمی تونه اجرا کنه وقتی توانایی رقص و خوانندگی داره و مجوز اجرا نداره خوب چرا بستر هزینه کردن رو به اینها می دیم درحالی که بستر کاسبی بهشون ندادیم . به نظر من ریشه رو باید درست کرد والا اینها بچه های دهه شصت و هفتادی هستند و به اصطلاح دست گل همین نظامند .

  • خوب وتمام

  • خاک تو سرت با اون قیافه عنترت نامسلمون

  • چرا بی حجابی پخش می کنید گناهه مردم به گناه می افتن او اشتباه کرد شما چرا پخش کنین

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.