عکس های بهناز شفیعی بی حجاب زیباترین دختر موتور سوار ایرانی

عکس های بهناز شفیعی موتور سوار زن ایرانی

عکس های بهناز شفیعی با تیپی متفاوت که تنها زن موتور سوار ایرانی می باشد . در این مقاله بیوگرافی بهناز شفیعی اولین موتورسوار دختر ایران را میخوانید.اینستاگرم بهناز شفیعی را در سایت ایران پاتوق در زیر ببینید

بیوگرافی بهناز شفیعی

بهناز شفیعی در سال 1369 در استان البرز به دنیا آمد.بهناز فارغ التحصیل کارشناسی رشته حسابداری است.

خانواده بهناز

بهناز شفیعی دو خواهر و دو برادر دارد که او بچه آخر خانواده است و موتور سوار و ماشین باز خفنی است.

عکس های بهناز شفیعی بی حجاب

آغاز موتورسواری بهناز

همه چیز از سیزده بدر سال 83 شروع شد وقتی به واسطه یکی از همسایگانشان به روستایی به نام قیدار در نزدیکی زنجان دعوت شدند.بهناز در آنجا با خانمی آشنا شد که 15 سال موتورسواری می کرد.

بهناز می گوید : “من با دیدن موتورسواری این خانم ها هم بسیار تعجب کردم و هم انگیزه ای شد برای من که به موتور سواری روی بیاورم و یاد بگیرم و همان روز از آن خانم موتورسواری یاد گرفتم و دیگر به موتورسواری ادامه دادم.

آنجا شبها را با موتور سر می کردم تا اینکه در سال 87  یک موتور 125 سی سی خریدم و سال 1390 یک موتور آپاچی، آن زمان نزدیک محل زندگی ما یک شهرک بود که به آنجا می رفتم و موتورسواری می کردم”

حداکثر سرعت

بیشترین سرعتی که بناز شفیعی رانندگی کرده  190 کیلومتر بر ساعت در اتوبان بابایی بود.

بهناز شفیعی بی حجاب

عکس های بهناز شفیعی موتور سوار ایرانی

عکس های بهناز شفیعی بی حجاب زیباترین دختر موتور سوار ایرانی

دیپلم ریاضی – فیزیک و فارغ التجصیل رشته حسابداری در مقطع لیسانس است،دو خواهر و دو برادر دارد که او بچه آخر خانواده است و موتور سوار و ماشین باز خفنی است

عکسهای بهناز شفیعی

عکس های بهناز شفیعی دختر موتور سوار ایرانی

شروع فعالیت بهناز شفیعی

سیزده بدر سال 1383 توسط یکی از همسایگانمان دعوت شدیم به روستایی نزدیک زنجان به نام قیدار،در آن ده من خانمی را دیدم که نزدیک به 15 سال موتورسواری می کرد

من با دیدن موتورسواری این خانم ها هم بسیار تعجب کردم و هم انگیزه ای شد برای من که به موتور سواری روی بیاورم و یاد بگیرم و همان روز از آن خانم موتورسواری یاد گرفتم و دیگر به موتورسواری ادامه دادم

بهناز شفیعی با دوست پسرش
همسر بهناز شفیعی,زندگینامه بهناز شفیعی

عکس های بهناز شفیعی دختر موتور سوار ایرانی

عکس های بهناز شفیعی بی حجاب زیباترین دختر موتور سوار ایرانی

به عشق موتور

به عشق موتورسواری هفته ای یکبار به این روستا می رفتم

آنجا شبها را با موتور سر می کردم تا اینکه در سال 87  یک موتور 125 سی سی خریدم و سال 1390 یک موتور آپاچی، آن زمان نزدیک محل زندگی ما یک شهرک بود که به آنجا می رفتم و موتورسواری می کردم

بهناز شفیعی موتور سوار زن

حمایت مادر و پارکور  و …

مادرم خیلی تشویقم می کرد و جلوی کارم را نمی گرفتم به انتخابم افتخار می کرد و می گفت دختر باید زرنگ باشد و همه کاری بلد باشد، غیر موتور ورزش پارکور، نینجوتسو و فیتنس انجام می دهم

اینستاگرام بهناز شفیعی موتور سوار زن

بهناز شفیعی موتور سوار

بهناز شفیعی موتور سوار زن

بیشترین سرعتی که رفتید و Police

راستش 190 کیلومتر بر ساعت در اتوبان بابایی رفتم اما خب من این کار را تایید نمی کنم و به نظر من نباید اتفاق یبفتد، من چون کلاه ایمنی می گذاشتم و کاپشن می پوشم کسی متوجه نمی شد من دختر هستم

بهناز شفیعی نیمه لخت

غرور ندارم

عجیب ترین خصوصیت اخلاقی ام این است که غرور ندارم

هیچ وقت نمی گویم من زمین نمی خورم یا به طور مثال نمی گویم در موتورسواری شکست نمی خورم. حرفم این است که اگر 10 بار هم زمین بخورم باز هم بلند می شوم و این بار قوی تر و از شکست هایم درس می گیرم و هیچ انتهایی برای من وجود ندارد

 

بهناز شفیعی موتور سوار زن

عکس های بهناز شفیعی بی حجاب زیباترین دختر موتور سوار ایرانی

ریس و کراس

من در ابتدا «ریس» سوار بودم تا اینکه به مدت 6 الی 7 ماه توانستم با رشته «کراس» هم آشنا شوم. در حال حاضر من در رشته موتور «کراس» فعالیت می کنم

instagram behnaz shafei

بهناز شفیعی موتور سوار زن

بهناز شفیعی این روزها چه می کند؟

شب یلدا برای همه ایرانیان فقط بلندترین شب سال نیست. در این شب خانواده‌های ایرانی با دورهمی‌های صمیمی شبی خاطره‌انگیز برای هم رقم می‌زنند، اما شب یلدای بهناز شفیعی دختر موتورسوار ایرانی با همه سال‌ها تفاوت دارد، شب خاطره‌انگیزی که به جای نشستن بر موتور، گذاشتن کلاه کاسکت و گاز دادن در پیچ و خم‌های اتوبان‌ها، به خانه مادری رفت تا دردورهمی خانوادگی تولدش را جشن بگیرد.

بهناز تنها دختر موتورسوار ایرانی است که در دو رشته ریس و کراس به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، مدتی است با چراغ خاموش حرکت می‌کند و بدون اینکه با رسانه‌ای حرف بزند، فقط تمرین می‌کند. او همزمان با شب یلدا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی از خاطرات شب یلدا، دلایل سکوتش، حضورش در فیلم رالی ایرانی ۲، پیشنهاد کشور‌های اروپایی، آسیایی و آرزوهایش حرف زد.

بهناز شفیعی با باسن زیبایش

* شب یلدا از نگاه بهناز شفیعی چگونه است؟
یلدا جشن گردهمایی خانوادگی دانست. در شب یلدا خانواده‌ها در خانه بزرگ خانواده گردهم می‌آیند، دور کرسی نشتن و با خوردن تنقلات، انار دون شده و هندوانه به فال حافظ گوش دادن از ویژگی‌های شب یلدا است. به عبارتی می‌توان گفت شب یلدا دورهمی خویشاوندان و دوستان نزذیک است. شب یلدا یک سنت خوب باستانی است که تا به امروز در میان همه ایرانیان و حتی مردم بعضی از کشور‌ها مرسوم است.

بهناز شفیعی موتور سوار زن

* یلدای ۹۷ را کجا بودید؟
برخلاف سال گذشته که برای حمل مشعل المپیک زمستانی به کره‌جنوبی رفته بودم، همزمان با شب یلدا در راه بازگشت به ایران در هواپیما بودیم ولی امسال خانه مادری، در دورهمی خانوادگی همراه خواهران، برادران و جمعی دیگر از فامیل جشن تولد ۲۹ سالگی را گرفتم و تا صبح گفتیم و خندیدیم.

* فرزند چندم خانواده هستی؟
دو خواهر و دو برادر دارم که من آخری هستم.

* آن‌ها هم به موتورسواری علاقه دارند؟
فقط یکی از خواهرانم به موتور سواری علاقه شدیدی دارد و ترک موتور می‌نشیند ولی دوست ندارد خودش راکب باشد.

دوست پسر بهناز شفیعی

* به اتومبیلرانی هم علاقه دارید؟
بله، ولی هیجانی که موتورسواری دارد، برای من خیلی بیشتر از اتومبیلرانی است.

* مدتی است در سکوت خبری موتورسواری می‌کنید، دلیل خاصی دارد؟
معمولاً ترجیح می‌دهم وقتی کاری انجام می‌دهم، درباره آن حرف بزنم. در این مدت که سکوت کردم، کار خاصی انجام نداده بودم و تنها تمرین کردم. البته برنامه‌هایی برای آینده‌دارم که پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌کنم.

بهناز شفیعی موتور سوار زن

* در حال حاضر تمرین می‌کنید؟
بله، سخت تمرین می‌کنم تا برای مسابقات قهرمانی کشور آماده باشم. هنوز زمان دقیق این مسابقات معلوم نیست، اما فکر می‌کنم این مسابقات اواخر بهمن برگزار شود.

* برای دومین بار جلوی دوربین رفتید؟
بله، رالی ایرانی ۲ به کارگردانی آرش معیریان، تهیه کنندگی سعید ابوطالب بود. قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود. دراین فیلم جذاب چهره‌های سرشناس و بنام سینما از جمله کامبیز دیرباز، کامران تفتی، نیوشا ضیغمی، ترلان پروانه، سیاوش خیرابی، نیما شاهرخ‌شاهی، امیرعباس گلاب، متین ستوده، سمیرا حسینی، فردین ناجی، امیرحسین رستمی و سالی بسمه بازیگر و کارگردان جوان لبنانی حضور دارند.

* برای موتور سواری از کشور‌های خارجی پیشنهاد داشتید؟
برای ادامه فعالیت پیشنهاداتی از چند کشور اروپایی، آسیایی داشته‌ام، که هنوز به توافق نرسیده‌ایم، اما من خیلی علاقه‌مند هستم در ایران کارم را ادامه دهم و راه را برای دختر‌های موتور سوار همواره کنم.

* دنیای مربیگری را تجربه کرده‌اید؟
به احتمال فراوان اواخر دی یک دوره کلاس مربیگری و بازآموزی برای بانوان موتورسوار برگزار می‌شود تا به آن‌ها گواهینامه بدهند. من پیش از این دوره‌های عملی و تئوری را گذرانده‌ام و فقط در کلاس بازآموزی شرکت می‌کنم.

* موتورسواری جزو ورزش‌های خطرناک محسوب می‌شود، چطور این ریسک را پذیرفتید؟
نه تنها موتورسواری، بلکه همه رشته‌های ورزشی خطرات خودش را دارد، اما جلوگیری از این خطرات بستگی به خود ورزشکار دارد. به طور حتم با رعایت اصول ایمنی، استفاده از لباس ایمنی و توانایی‌های فردی خیلی از خطرات کاهش پیدا می‌کند. خود من یک‌بار هنگام پرش بی‌احتیاطی کردم، زمین خوردم و دستم شکست بعد از آن با رعایت اصول ایمنی دیگر آسیب‌دیدگی را تجربه نکرده‌ام.

* سقف آرزوی بهناز شفیعی در موتورسواری کجاست؟
دوست دارم، وارد رقابت‌های بین‌المللی شوم، اگر چه می‌شود با هزینه شخصی در بعضی تورنمنت‌ها شرکت کرد، اما معتقدم که روند کار به شکل حرفه‌ای انجام شود و اعزام‌ها از طریق فدراسیون انجام شود تا رسمیت داشته باشد.

بهناز شفیعی موتور سوار زن بهناز شفیعی موتور سوار زن بهناز شفیعی موتور سوار زن

آدرس پیج اینستاگرام بهناز شفیعی موتور سوار چیست؟

https://www.instagram.com/behnaz_shafiei

ارسال شده در تاریخ 18 مارس 2019 توسط مدیریت با موضوع عکس ورزشکاران
بازدید : 8,590
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • ایولل منم عاشق موتورم :)))

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.