فال روزانه 12 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 12 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 12 اسفند

??? سخنی با متولدین امروز ???

♦️دوست عزیزی که 12 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
?شما فرد مثبت اندیشی در مورد دیگران هستید اما وقتی بحث خودتان به میان می آید، اعتماد به نفس تان نیز کم می شود. سعی کنید امسال بیشتر روی شخصیت تان کار کنید. شما سال فوق العاده ای را پیش رو دارید طوری که خاطره خوش آن تا سالها بعد نیز لبخند را روی لبانتان خواهد نشاند پس بدون هیچ نگرانی، مطابق برنانه هایتان پیش روید. ماه اردیبهشت ماهی است که شما نتیجه ماهها یا حتی سال ها تلاش خود را به دست خواهید آورد و این موفقیت را مدیون اراده و سخت کوشی های خود هستید. در ارتباطات امسال تان، با فردی آشنا می شوید که تاثیر مثبت زیادی روی زندگی تان خواهد گذاشت. سعی کنید فرصت هایی که در مقابل تان قرار می گیرد را از دست ندهید.

فال روزانه 12 اسفند,فال ماه اسفند ,فال اسفند ,فال روزانه 97.12.12,فال 12.12.97,فال امروز 12 اسفند, فال تولد,امروز متولدین همه ماهها,فال حافظ,فال
?? نیمسال اول فال روزانه ??

? متولدین فروردین ?

هدفی در سر دارید اما برای رسیدن به آن عجله نکنید، قبل از برداشتن اولین قدم خوب به برنامه هایی که برای آینده خود در سر دارید فکر کنید و احساسات دیگران را نیز در آن دخیل کنید. بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل سریع، کمی عاقلانه و سنجیده تر برخورد کنید. اگر رابطه شما با یکی از دوستان تان بهم خورده، اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست. بهتر است که کمی به خود و او فرصت دهید تا در تنهایی بیشتر فکر کنید. نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به روال عادی خود بازخواهد گشت.

? متولدین اُردیبهشت ? فال روزانه 12 اسفند

نگرانی شما بی مورد است زیرا همه چیز آنطور که شما می خواهید سر جای خودش قرار خواهد گرفت. زمان برداشت محصول و موفقیت از راه رسیده است. اگر اصول اولیه را رعایت کنید و قدم اول را به درستی بردارید، قدم های بعدی نیز برایتان آسان خواهد شد به شرط آن که جزییات را نادیده نگیرید. شما در مورد شخصی ایده ها و خیالات زیادی را در سر داشتید اما احساس می کنید که اعتمادتان را به او از دست داده اید و تمام برنامه هایتان نقش بر آب شده است. اگر سعی کنید محتاطانه تر قدم بردارید، به مراد دلتان خواهید رسید.

? متولدین خرداد ? فال روزانه 12 اسفند

در مورد موضوعی دودل هستید. چند راه پیش روی شماست اما نمی دانید کدام را انتخاب کنید. برای انتخاب درست به جزییات بیشتر توجه کنید تا شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کنند. فردی قلب شما را تسخیر کرده است، امروز جرات صحبت کردن با او را پیدا می کنید. شاید در ابتدای صحبت هایتان کمی عصبی به نظر برسید اما نگران نباشید زیرا حرف های شما تاثیر مثبت خود را بر طرف مقابل خواهد گذاشت. به زودی اتفاقی شما را به زندگی امیدوار می کند. منتظر خبرهای خوب باشید.

? متولدین تیر ? فال روزانه 12 اسفند

شما فرد ایده آلیستی هستید که دوست دارید به همه خودتان را ثابت کنید. اما بدانید که هیچ کسی به اندازه شما مهم نیست. پس آنچه خودتان لذت می برید را انجام دهید. اطرافیان تان مدام در حال تغییر هستند و شما به دنبال علت آن هستید. شاید حتی رفتارهای آنها آنقدر رویتان تاثیر بگذارد که بخواهید شما هم مانند آنها عمل کنید اما مراقب باشید، دلیلی ندارد کاری را انجام دهید تنها بدین علت که دیگران هم آن را انجام می دهند. موفقیت شما در گرو قلب تان است پس به ندای آن گوش دهید.

? متولدین مرداد ? فال روزانه 12 اسفند

دیگران شما را توی منگنه گذاشته اند، با بیان نظرات و احساسات تان می توانید ایده های تازه ای برای رهایی از این وضعیت بیابید. فقط سطح توقع تان را کمی پایین بیاورید، شاید روحیه کمال گرایی تان است که شما را دچار این وضعیت کرده است. به زودی به مسافرتی کوتاه می روید. این سفر می تواند تغییرات بزرگی را به زندگی شما وارد آورد به شرط آنکه خوب از فرصت هایتان استفاده کنید. پیشنهادی در این سفر به شما می شود که به احتمال زیاد آینده روشنی را برایتان خواهد ساخت.

? متولدین شهریور ?

از صبح که از خواب بیدار می شوید، افکار مختلف رهایتان نمی کند. به احساسات تان اجازه بروز دهید اما نگذارید بر شما فرمانروایی کنند. رفتارهای خود را کنترل کنید و بر اساس آنچه جلو پایتان قرار می گیرد، عاقلانه عمل کنید. امروز تمام کارهایتان را زودتر به پایان برسانید و موانع پیش پایتان را برای یک قرار ملاقات عاشقانه بردارید. این کار نه تنها شما بلکه عشق زندگی تان را نیز غافلگیر خواهد کرد. گاهی بر هم زدن عادات روزانه و انجام فعالیتی غیرمنتظره و هیجان انگیز برای همه لازم است و موجب صمیمیت بیشتری میان افراد می شود. بنابراین کوتاهی نکنید.

?? نیمسال دوم فال روزانه ??

? متولدین مهر ?

منتظر نیرویی از سمت دیگران نباشید، خودتان قدم اول را بردارید. با هر قدمی که بر می دارید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت به شرط آن که دیگران و احساسات شان را در این راه نادیده نگیرید. صبور باشید و قدرت درک خود را نیز بالا ببرید. اگر چه عاشق نظم و هماهنگی هستید اما گاهی بهتر است که بی برنامه عمل کنید. کمی روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید تا پیشرفت را در زندگی تان مشاهده کنید. از دست محبوب تان کمی دلگیر هستید اما نمی توانید این احساس را پنهان کنید. اگر می خواهید حالتان بهبود یابد، همین بعدازظهر برای گفتگو با او قرار ملاقاتی بگذارید.

? متولدین آبان ? فال روزانه 12 اسفند

شما فرد درون گرایی هستید اما اگر برای خود احترام قائلید، جلوی اشک هایتان را نگیرید و از طریق آنها خودتان را تخلیه کنید وگرنه به مرور زمان آسیب خواهید دید. شما بیش از هر شخص دیگری به معجزه عشق ایمان دارید و خوب می دانید که عشق چگونه می تواند سختی ها را از میان ببرد و راه را هموار کند. بنابراین اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، بدون نگرانی و با جسارت، صداقت و اعتماد به نفس کافی در صدد ایجاد تغییرات لازم بر آیید. سرنوشت نیز به کمک تان آمده و شما را به مراد دلتان می رساند.

? متولدین آذر ?

پس از تلاش های مدام، احساس خستگی می کنید، حال بهتر است بر صندلی راحتی خود تکیه دهید و کمی استراحت کنید. شما به افکار و احساسات خود ایمان دارید و حتی اگر تا به حال به مراد دلتان به طور کامل نرسیده اید، ناامید نشوید زیرا تجربه های بسیاری کسب خواهید کرد که در آینده ای نزدیک در موفقیت شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. برای رسیدن به آرامش بد نیست امشب خود را در کنار خانواده تان بگذرانید. مدتی ست از آنها غافل شده اید. اکنون فرصت خوبی برای جبران است.

? متولدین دی ? فال روزانه 12 اسفند

شدیدا احساس می کنید که به حمایت اطرافیان تان محتاج اید. اگر چه ممکن است خانواده یا دوستان تان به طور پنهانی حامی شما باشند اما سعی کنید روی پاهای خودتان بایستید و به دیگران تکیه نکنید. شما قادرید حتی در سخت ترین شرایط هم راه خودتان را بیابید. تجربه هایتان می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد پس به آن گوش دهید. شاید این کار برایتان کمی سخت باشد اما در نهایت نتیجه مفیدی را برایتان به همراه خواهد داشت. مشکل مالی که مدت هاست ذهن تان را درگیر کرده، به زودی توسط یکی از دوستان تان حل خواهد شد

? متولدین بهمن ? فال روزانه 12 اسفند

مسئولیت بخشی از کارهایتان را به دیگری بسپارید تا باری که بر دوش دارید، کمی سبک تر شود. دلیلی ندارد تمام کارها را خود به تنهایی به عهده بگیرید شاید دیگران با تخصصی که دارند، بتوانند بهتر از شما از پس آنها برآیند. بنابراین اگر مهارت های لازم را در تمام زمینه ها ندارید، محدودیت خود را بپذیرید. در رابطه عاطفی خود بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید. یا باید رفتار خود را تغییر دهید یا با هر کار و حرفی که عشق تان می زند، خشمگین و عصبانی شوید. اگر می خواهید رابطه خود را بهبود بخشید، امروز بهترین زمان برای تغییر است. موفق باشید.

? متولدین اسفند ?

پر از انرژی مثبت هستید اما شرایط به گونه ایست که هر چه بیشتر ابراز احساسات می کنید، دیگران بیشتر شما را نقد می کنند و موجب ناراحتی تان می شوند. متاسفانه اکنون زمان خوبی برای بیان حالتان نیست زیرا اطرافیان تان آمادگی شنیدن آنها را ندارند پس اجازه ندهید هیچ چیز مانع انرژی مثبت شما شود. سعی کنید کارهای انفرادی برای تخلیه انرژی تان مانند ورزش انجام دهید. به فکر ایحاد یک تغییر هستید و حال که جسارت آن را دارید و قدرت درکتان نیز بالا رفته، بهترین زمان برای عمل است. منتظر یک معجزه در زندگی تان باشید.

ارسال شده در تاریخ 3 مارس 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,177
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.