فال روزانه 18 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 18 اسفند فال تولد و فال امروز متولدین همه ماهها

فال روزانه 18 اسفند

??? سخنی با متولدین امروز ???

فال روزانه 18 اسفند

♦️دوست عزیزی که 18 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
?شما شخصی متواضع، راستگو، عمل گرا و واقع بین هستید و از استعدادی فوق العاده و قدرت تخیلی بی نظیر برخوردار هستید، اما باید به ویژگی های منفی شخصیت خود از جمله حسادت، بی نظمی و بی تفاتی نسبت به مسئولیت هایتان غلبه کنید. امسال از لحاظ مالی با توجه به میزان تلاش و کوششی که از خود نشان می دهید برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود. شمافرصت های بسیار خوبی برای به دست آوردن پول و ثروت بیشتر در اختیار خواهید داشت، اما موفقیتتان به داشتن قدرت تصمیم گیری درست وابسته خواهد بود. امسال قرض دادن و یا قرض گرفتن پول برای شما چیزی جز دردسر و درگیری به همراه نخواهد داشت. از لحاظ حرفه ای شما سال خوب و بی دردسری را پیش رو خواهید داشت. سخت کوشی و اراده ای که از خودتان نشان می دهید بدون شک از جانب مقامات بالاتر مورد تحسین و تأیید قرار خواهد گرفت و شانس گرفتن ترفیع برایتان بالا خواهد بود. اگر متأهل هستید زندگی زناشوییتان به خوبی پیش خواهد رفت. اگر عشقتان را یافته اید به احتمال زیاد تصمیم به ازدواج خواهید گرفت، اما اگر هنوز تنها هستید مجبور خواهید بود کمی بیشتر صبر کنید. فروردین، خرداد، شهریور و آبان بهترین ماه ها خواهند بود.

فال روزانه 18 اسفند,فال ماه اسفند ,فال اسفند ,فال روزانه 97.12.18 ,فال 18.12.97,فال امروز 18 اسفند, فال تولد,امروز متولدین همه ماهها,فال حافظ,فالَ
?? نیمسال اول فال روزانه ??

فال روزانه 18 اسفند

? متولدین فروردین ?

امروز شما بسیار رمانتیک شده اید و اگر هنوز مجرد باشید به طور ناخودآگاه حتی در میان غریبه ها به دنبال نیمه ی گمشده ی خود خواهید گشت. خوشبختانه شما هم امروز از نظر دیگران بسیار جذاب شده اید و می توانید خیلی راحت دل هرکسی که بخواهید را به دست بیاورید. اگر قصد خرید کردن را دارید امروز روز بسیار خوبی برای این کار می تواند باشد و با رضایت خاطر کامل از بازار به خانه باز خواهید گشت و از هیچ یک از خریدهایتان پشیمان نخواهید بود. اگر نیمه ی دیگر خود را یافته اید ساعات پایانی روزتان را در کنار او بگذرانید و سعی کنید با داشتن ظاهری فوق العاده او را بار دیگر عاشق خود کنید!

? متولدین اُردیبهشت ? فال روزانه 18 اسفند

امروز بعدازظهر شاید بهترین برنامه ای که به نظرتان می رسد ماندن در خانه و خلوت کردن با همسرتان باشد. اگر فرزندی دارید از والدینتان بخواهید حداقل چند ساعتی نگهداری از او را قبول کنند تا بتوانید چند ساعتی را فقط و فقط روی همسرتان تمرکز کنید. بد نیست یک فیلم عاشقانه با هم تماشا کنید و یا بدون سر و صدای بچه ها در مورد رابطه تان با هم صحبت کنید. مطمئن باشید که در پایان این قرار عاشقانه ی دو نفره در خانه ی خودتان به این نتیجه خواهید رسید که باید این کار را حداقل ماهی یک بار در برنامه ی خود قرار دهید. یادتان نرود که تا می توانید به خودتان و ظاهرتان رسیدگی کنید و خوشبوترین عطرهایتان را بزنید.

? متولدین خرداد ? فال روزانه 18 اسفند

امروز صحبت هایتان با شخصی که دوست دارید اصلا خوب پیش نخواهند رفت و احساس می کنید که یک دیوار بلند آجری بینتان قرار گرفته است که عبور از آن غیر ممکن است، پس سعی کنید تا جای ممکن از بحث راه انداختن خودداری کنید و هیچ تنشی به وجود نیاورید. شاید خبر دریافت پولی به شما برسد، اما به احتمال زیاد امروز این پول به دستتان نخواهد رسید و مجبور خواهید بود حداقل تا فردا منتظر بمانید. شاید تا بعدازظهر اوضاع کمی در هم و برهم به نظر برسد و به آن خوبی که انتظار داشته اید نباشد، اما تا غروب آفتاب همه چیز روبراه خواهد شد و حتی سوء تفاهم هایی که بین شما و عشقتان به وجود آمده بودند نیز برطرف خواهند شد.

? متولدین تیر ?

شما به طور ذاتی شخصی احساساتی هستید، اما قدرت و عمق احساساتتان امروز حتی خودتان را نیز به تعجب وا خواهد داشت. شما خیلی رمانتیک شده اید و شاید طرف مقابلتان شما را هرگز چنین احساساتی ندیده باشد. سعی کنید حتما ساعاتی را با هم گذرانده و احساسات خود را به بهترین شکل ممکن و البته بدون ایجاد بازخورد منفی در طرف مقابلتان، بیان کنید. امروز شما خیلی جذاب تر از همیشه به نظر می رسید، پس اگر سنگینی نگاه های دیگران را روی خود احساس کرده و مورد توجه آنها قرار گرفتید زیاد تعجب نکنید. خوشبختانه امروز در مورد هر چیزی و با هر شخصی که بخواهید صحبت کنید این مکالمه بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

? متولدین مرداد ? فال روزانه 18 اسفند

امروز مکالماتی که با اعضای خانواده، دوستان و اطرافیانتان دارید همراه با عشق و صداقت خواهد بود وهیچ یک از طرفین در درک آنها مشکلی نخواهد داشت. امروز شمادر ظاهر چندان احساساتی به نظر نمی رسید، اما در درون همان آدم احساساتی همیشگی هستید. شاید حتی بشود گفت که خیلی رمانتیک شده اید و دلتان می خواهد ساعات خوبی را در کنار عشقتان بگذرانید. اگر چنین امکانی برایتان فراهم نشد سر خودتان را با تماشای یک فیلم عاشقانه یا خواندن کتابی که درون مایه اش با عشق در ارتباط است گرم نگه دارید. امروز تا جایی که می توانید به ظاهر خودتان رسیدگی کنید و تا می توانید خوش بگذرانید!

? متولدین شهریور ? فال روزانه 18 اسفند

امروز یک تماس تلفنی از جانب عشقتا کافی است تا تمم وجودتان سرشار از احساسات عاشقانه و رمانتیک شود. با این حال به احتمال زیاد شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و حداقل تا بعدازظهر نخواهید توانست به دیدن او بروید. شاید تمرکز روی انجام کارهایی که علاقه ی چندانی به آنها ندارید به جای دیدن روی ماه عشقتان کار سختی باشد، اما همین که انتظار به پایان برسد خواهید دید که خستگی تمام این کارها را فراموش خواهید کرد و با انرژی تمام از این قرار عاشقانه لذت خواهید برد. اگر توانستید همراه با هم به خرید بروید و لباس های جدید برای هم انتخاب کنید. مطمئن باشید از انجام این کار لذت خواهید برد.

?? نیمسال دوم فال روزانه ??

فال روزانه 18 اسفند

? متولدین مهر ?

به عنوان شخصی که احساساا معمولا اولویت اصلی اش نیستند امروز خودتان هم از احساسات رمانتیکی که شما را در بر گرفته است تعجب خواهید کرد. از این فرصت استفاده کرده و با شخصی که دوست دارید دیدار کنید و تمام سعی خود را به کار بگیرید تا احساسات خود را به بهترین شکل ممکن نسبت به او نشان دهید. شاید حتی تصمیم بگیرید هدیه ای هر چند کوچک برای عشقتان بخرید و او را خوشحال کنید. امروز تا جای ممکن از درگیر کردن خودتان با مسائل خانوادگی که شخص شما را در بر نمی گیرند خودداری کنید و اجازه بدهید بقیه خودشان به مسائل خود رسیدگی کرده و مشکلاتشان را بین خودشان حل کنند.

? متولدین آبان ? فال روزانه 18 اسفند

شما به طور ذاتی آدم رمانتیکی هستید، اما امروز خیلی احساساتی تر از همیشه هستید و شدت نیازهای عاطفیتان نیز بیشتر از همیشه است. شاید تصمیم بگیرید برای جلب توجه بیشتر عشقتان کمی بیشتر از معمول به ظاهر خود برسید، یا حتی یک سر به آرایشگاه بزنید و یا لباس های جدید برای خودتان بخرید. امروز رنگ آبی می تواند مناسب ترین رنگ ممکن برای شما باشد و جذابیتتان را چند برابر کند، البته بد نیست کمی قرمز هم به این ترکیب اضافه کنید؛ فقط کمی! بعد از این که همه ی این کارها را به انجام رساندید به دیدار عشقتان بشتابید و مطمئن باشید که ساعات بسیار خوبی را در کنار او خواهید گذراند.

? متولدین آذر ?

اگر هنوز احساسات خود را نسبت به شخصی که دوست دارید بیان نکرده اید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار باشد. شما در حال حاضر بسیار احساساتی و رمانتیک شده اید و به شدت دوست دارید در کنار عشقتان باشید. کمی جسارت به خرج دهید و پا پیش گذاشته و احساسات خود را به زبان بیاورید. به احتمال بسیار زیاد این کار نتیجه ای که انتظار دارید را برایتان به همراه خواهد داشت و شاید حتی اگر کمی دست بجنبانید بتوانید برای یک شام عاشقانه برنامه ریزی کنید. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که باید صبور باشید و طرف مقابلتان را به یکباره با احساسات شدید خود خفه نکنید. این تازه اول راه است!

? متولدین دی ?

وقتی تقریبا متولدین همه ی ماه های سال احساساتی و رمانتیک شده اند، هیچ تعجبی ندارد اگر شمایی که به طور ذاتی فردی احساساتی هستید هم چنین حسی داشته باشید. اگر هنوز مجرد هستید به احتمال زیاد مجبور خواهید بود به تماشای فیلم های عاشقانه و یا مطالعه ی یک کتاب عشقی اکتفا کنید. اگر امروز یک نفر ناگهان به نظرتان خیلی جذاب شده است بهتر است زیاد به این حس خود اعتماد نکنید و تا فردا دست نگه دارید، به احتمال زیاد این احساستان زودگذر است. امروز می تواند روز فوق العاده ای برای خرید، به ویژه خرید پوشاک باشد، چون شما قدرت انتخاب بسیار خوبی دارید و بهترین چیزهای ممکن را برای خودتان خواهید خرید.

? متولدین بهمن ? فال روزانه 18 اسفند

امروز ذهنتان خیلی خوب کار نمی کند و اگر کار مهمی برای انجام دادن داشته باشید این موضوع می تواند برایتان دردسر ساز شود. دلیل این بی حواسی شما هم چیزی نیست جز درگیر بودن ذهنتان به وضعیت فعلی روابط عاطفیتان و یا احساسات عاشقانه ای که دارید. شاید بخواهید برای یک قرار عاشقانه با شخصی که دوست دارید برنامه ریزی کنید. به شما توصیه می کنیم که اگر چنین قصدی دارید پیش از رفتن به خانه کمی خرید کنید و با لباس های جدید سر قرار بروید. این کار هم از لحاظ روانی حال شما را بهتر خواهد کرد و هم باعث خواهد شد تا با این لباس های جدیدتان در چشم طرف مقابلتان جذاب تر به نظر برسید.

? متولدین اسفند ? فال روزانه 18 اسفند

امروز شما از لحاظ فیزیکی قدرت و انرژی قابل ملاحظه ای را در وجود خود احساس می کنید و با اراده ی تمام آماده اید تا هر کار و پروژه ای که به عهده تان است را به انجام برسانید. با این حال ذهنتان شما را در این مسیر آن طوری که انتظار دارید همراهی نخواهد کرد. در واقع مغزتان به شما دستور می دهد که به کارها و وظایف خود رسیدگی کنید، اما دلتان از شما می خواهد برای احساسات و علایق خود وقت گذاشته و روزتان را همان طوری که خودتان می خواهید بگذرانید. مسلما وقت گذراندن با عشقتان نیز بخشی از کارهای مورد علاقه تان خواهد بود. با این شور و نشاطی که شما امروز دارید حتما او را بار دیگر شیفته ی خود خواهید کرد.

ارسال شده در تاریخ 8 مارس 2019 توسط خدیجه ص با موضوع سرگرمی
بازدید : 1,352
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.