فواید دمنوش آلبالو خواص دمنوش آلبالو به همراه نبات یا عسل

فواید دمنوش آلبالو خواص دمنوش آلبالو به همراه نبات یا عسل

فواید دمنوش آلبالو , خواص دمنوش آلبالو به همراه نبات یا عسل , بهترین فواید دمنوش آلبالو , خواص دمنوش آلبالو ,دمنوش آلبالو به همراه نبات  ,فواید و خواص دمنوش آلبالو , خواص آلبالو

?دمنوش آلبالو

✍️آلبالوی رسیده را به همراه نبات یا عسل درقوری ریخته،
بجوشانید و بنوشید

?آرامش بخش
?موثردر جوان سازی پوست
?رفع عطش

فواید دمنوش آلبالو , خواص دمنوش آلبالو به همراه نبات یا عسل , بهترین فواید دمنوش آلبالو , خواص دمنوش آلبالو ,دمنوش آلبالو به همراه نبات ,فواید و خواص دمنوش آلبالو , خواص آلبالو

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خواص چای آلبالو

نوعی آنتی اکسیدان موجود در رنگ دانه قرمز این میوه در کاهش میزان اسیداوریک نقش چشمگیری داشته و با علایم نقرس مبارزه می کند. این نوع آنتی اکسیدان ۱۰ برابر بیشتر از آسپرین با التهاب مقابله می کند.این ماده در مقایسه با ویتامین C و E در تشکیل جرم روی دیواره های رگ ها موثر است. ملاتونین موجود در این میوه در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد و با کاهش میزان چربی خون خطر سکته و بیماری را نیز کاهش می دهد. آلبالو سرشار از ۲ نوع فلاوانویدز مهم است.
این ۲ ماده با خنثی سازی اکسیدان مضر موجود در بدن به مقابله با مواد سرطان زا، آلرژی زا و ویروس ها می پردازد. این میوه میزان قند خون در بیماران دیابتی را کاهش می دهد. مصرف منظم این میوه، کلسترول خون را کاهش می دهد.
درد آرتروز و نقرس را تسکین می دهد و مانع بروز بیماری های مربوط به سالمندان مانند پیر چشمی و حتی پیری زودرس می شود. خوردن روزی یک لیوان آب آلبالو، آسیب های عضلانی بر اثر ورزش های بیش از حد را کاهش می دهد. پوست درخت این میوه در داروهای ضدسرفه به کار برده می شود. چای آلبالو برای بهبود عملکرد روده ها و تقویت سوخت و ساز بدن به کار برده می شود.
مصرف تقریبی ۲ قاشق غذاخوری آب غلیظ آلبالو یک ساعت قبل از خواب، در ایجاد آرامش و بهبود کیفیت خواب موثر است.

خواص درمانی دمنوش آلبالو :

* آلبالو، اشتها آور بسیار خوبی است.
* دمنوش آلبلو آلبالو برای باز شدن رنگ چهره بسیار مؤثر و مفید است.
* آلبالو دارای فواید گیلاس است و مصرف آن باعث آرامش اعصاب میشود.
* مصرف دمنوش آلبالو برای افراد گرم مزاج و اشخاصی که چربی زیادی در اطراف شکم خود دارند سودمند است.
* چای آلبالو ضد حالت تهوع، فشار خون می باشد
* دمنوش آلبالو برای بیماری‌های کلیه و مثانه موثر می باشد.

ارسال شده در تاریخ 21 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,287
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.