فواید شگفت انگیز طناب زدن برای سلامتی و لاغری ورزش سالم و کم هزینه

فواید شگفت انگیز طناب زدن برای سلامتی و لاغری

فواید شگفت انگیز طناب زدن , فواید شگفت انگیز طناب زدن برای سلامتی , فواید طناب زدن برای لاغری , طناب زدن واثر آن بر سلامتی , فواید طناب زدن , ورزش سلامت پا

فواید شگفت انگیز طناب زدن:

?کاهش استرس
?دفع سموم بدن
?تقویت عضلات
?تقویت قلبو عروق
?افزایش جریان خون
?افزایش ظرفیت ریه ها

?? طناب زدن فواید دویدن را دارد.

فواید شگفت انگیز طناب زدن , فواید شگفت انگیز طناب زدن برای سلامتی , فواید طناب زدن برای لاغری , طناب زدن واثر آن بر سلامتی , فواید طناب زدن , ورزش سلامت پا

فواید طناب زدن برای سلامتی

۱. بهترین تمرین هوازی است

طناب زدن یکی از بهترین تمرینات هوازی و HIIT  (تمرین متناوب با شدت بالا) است.

فواید طناب زدن ۲: کالری سوز سریع است

طناب زدن کمک‌تان می‌کند که در حدود ۱۳۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. بنابراین روش موثری برای آب کردن چرب‌های‌تان محسوب می‌شود، این‌طور نیست؟

۳. از دویدن برای کالری سوزی بهتر است

ورزش طناب زدن کالری بیش‌تری را در مقایسه با دویدن می‌سوزاند. علاوه بر این، شما مجبور نیستید از منزل خارج شوید، زیرا در هر مکانی می‌توانید آن را انجام دهید. دنبال فایده‌ی دیگری هستید؟ خوب آب و هوای بد نمی‌تواند برنامه‌ی تناسب اندام شما را مختل کند!

فواید طناب زدن ۴: بسیار ورزش ارزانی است

این ورزش یکی از ارزان‌ترین انواع ورزش است؛ شما می‌توانید با قیمت بسیار پایینی یک طناب را خریداری کنید.

۵. به شکل‌گیری عضلات کمک می‌کند

طناب زدن به شکل‌گیری عضلات کمک می‌کند چرا که یکی از تمرینات وزن بدن محسوب می‌شود.

فواید طناب زدن ۶:تعادل، هماهنگی و چابکی شما را بهبود می‌دهد.

این ورزش سلامت پا، تعادل، هماهنگی و چابکی شما را بهبود می‌دهد. بیش‌تر دونده‌ها و سایر ورزشکاران برای تمرین کردن طناب می‌زنند.

برنامه 15 هفته ای طناب زدن جهت لاغری به صورت زیر است:

  • هفته اول و دوم 15 ثانیه طناب بزنید و 8 بار تکرار کنید بین هر تکرار 45ثانیه استراحت کنید
  • هفته سوم و چهارم15 ثانیه طناب بزنید و 12بار تکرار کنید و بین هر تکرار 15ثانیه استراحت کنید
  • هفته پنجم وششم 30 ثانیه طناب بزنید و 8بار تکرار کنید و بین هر تکرار 15 ثانیه استراحت کنید
  • هفته هفتم و هشتم یک دقیقه طناب بزنید 7بار تکرار کنید و بین هر تکرار 30 ثانیه استراحت کنید
  • هفته نهم و دهم 5 دقیقه طناب بزنید و 2بار تکرار کنید و بین هر تکرار یک دقیقه استراحت کنید
  • هفته یازدهم و دوازدهم 3 دقیقه طناب بزنید و 5بار تکرار کنید و بین هر تکرار یک دقیقه استراحت کنید
  • هفته سیزدهم و چهاردهم 6 دقیقه طناب بزنید و 3بار تکرار کنید و بین هر تکرار دو دقیقه استراحت کنید
  • در هفته پانزدهم 8 دقیقه طناب بزنید و 3بار تکرار کنید و بین هر تکرار 3دقیقه استراحت کنید
این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از ما شارژ رایگان موبایل جایزه بگیرید
لینک کوتاه این مطلب: http://bit.ly/2PFksp2
نوشته شده توسط در تاریخ 4 شهریور 1397 با موضوع لاغری و چاقی | بازدید : 363
مطالب مرتبط
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *