لخت کردن زنان ایرانی ماجرای باور نکردنی در فرودگاه بلگراد صربستان

لخت کردن زنان ایرانی ماجرای باور نکردنی در فرودگاه بلگراد صربستان

لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه بلگراد صربستان که باعث شد دل هم میهنانمان به درد آید.ماموران فرودگاه اقدام به لخت مادرزاد و برهنه کردن زنان و مردان ایرانی کردند و تفتیش بدنی انجام دادند.

ماجرای لخت کردن خانمهای ایرانی

این روزها خبرهایی مبنی بر هتک حرمت مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد صربستان منتشر شده است که جنجال زیادی را به پا کرده است که در این بخش خبرهای جهان مشاهده میکنید.

چند ماهی است که خبر برداشته شدن ویزای سفر به کشور صربستان برای ایران برداشته شده است و در همین زمینه تورهای بسیار زیادی توسط شرکت های توریستی برای سفر به این کشور گذاشته شده اما به تازگی روزنامه کیهان خبری را منتشر کرده مبنی بر برهنه‌ کردن ایرانیان در فرودگاه بلگراد صربستان که متنش را در زیر می خوانید.

لخت کردن زنان ایرانی ماجرای باور نکردنی
لخت کردن زنان ایرانی ماجرای باور نکردنی

این روزنامه نوشت: «شاهدان عینی در تماس‌های مکرر اینترنتی و تلفنی با کیهان از برهنه‌کردن و بازداشت مسافران ایرانی توسط مأموران فرودگاه بلگراد صربستان خبر دادند.

براساس گزارش شاهدان عینی، مأموران فرودگاه بلگراد صربستان پس از ورود ایرانی ها به این فرودگاه، آنها را بازداشت کرده و زن و مرد را در حضور یکدیگر و سایر مسافران آن فرودگاه برهنه کردند و تحت بازرسی بدنی قرار دادند!

مسافران و شاهدان تصریح کردند که چند روز پیاپی آنها را در داخل یک فنس در مجاورت سرمای شدید هوا قرار داده‌ و هیچ‌گونه مواد غذایی در اختیار آنها نگذاشته‌اند. در این بین تنها عده‌ای که شرایط مهیای پرواز را داشته‌اند، موفق به بازگشت شده‌اند. مجموع این رفتارهای ناشایست هم تنها مختص ایرانی‌ها بوده است.

بی‌مسئولیتی سفارت ایران در صربستان به عنوان ذی‌صلاح‌ترین مرجع برای پیگیری چنین هتک حرمتی محل ابهام و سؤال است چراکه تماس این افراد با سفارت ایران در صربستان نیز متأسفانه نتیجه‌ای در پی نداشته است و با بی‌اعتنایی مواجه شده است.

بنابر اظهارات شاهدان، شخصی که تلفن سفارت را جواب داده، در ابتدا خود را مستخدم سپس منشی و کارمند و … معرفی و اعلام کرده که در این موضوع قادر به انجام اقدامی نیست!

این افراد با ‌اشاره به ادعای لغو ویزای سفر به این کشور، خاطرنشان کردند که چنین موضوعی واقعیت نداشته و هر ایرانی به این کشور سفر کند، بازداشت می‌شود.»

عکس زیر مربوط به خبر شهریور ماه 96 است که بیش از ۲۰ ایرانی با وجود ارائه رسید هتل و محل اقامت از ورودشان به صربستان جلوگیری شده بود.البته علت این بود که هنوز بخشنامه برداشته شدن ویزا برای ایرانی ها به پلیس صربستان اعلام نشده بود.
لخت کردن زنان ایرانی ماجرای باور نکردنی
لخت کردن زنان ایرانی ماجرای باور نکردنی

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اخبار منتشر شده درخصوص برخورد‌های ناشایست با مسافران ایرانی در بلگراد

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه:
اصل موضوع در حال بررسی است و با شناختی که از این نوع بازرسی‌ها در فرودگاه‌ها دارم به نظر می‌رسد برخی از تعابیری که در اخبار در این زمینه به کار برده شده اغراق‌آمیز است.

اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد با برخورد قاطع ایران مواجه می‌شود.

منبع کیهان

ارسال شده در تاریخ 19 دسامبر 2017 توسط مدیریت با موضوع اخبار حوادث , گوناگون
بازدید : 5,805
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.