ماسک قهوه و شیر ماسک قهوه معجزه جوانی پوست مانند 18 سالگی

ماسک قهوه و شیر ماسک قهوه معجزه جوانی پوست مانند 18 سالگی

ماسک قهوه و شیر , روش استفاده ماسک قهوه و شیر,تهیه ماسک قهوه و شیر , آماده سازی ماسک قهوه و شیر ,

ماسک قهوه و شیر , روش استفاده ماسک قهوه و شیر,تهیه ماسک قهوه و شیر , آماده سازی ماسک قهوه و شیر ,

هرصبح این کار را انجام دهید تا مانند 18 سالگی،جوان بمانید❗️3 قاشق پودر قهوه+ 1 لیوان کوچک شیر را ترکیب و خمیر را 20 دقیقه روی پوست صورت بگذارید و باآب ولرم بشویید (اطراف چشم نزنید)

همه ماسک های قهوه برای جوانی و زیبایی پوست صورت

قهوه یکی از ترکیبات اصلی ماسک های جوانساز و ضدپیری پوست صورت محسوب می شود چرا که به دلیل داشتن کافئین برای رفع بسیاری از مشکلات پوست صورت و بدن قوی عمل می کند.

در این بخش ترکیبات فوق العاده گیاهی را که به همراه قهوه می توانند اثرات فوق العاده ای روی پوست داشته باشند به شما معرفی خواهیم کرد.ماسک قهوهماسک قهوه رفع کننده پف صورت ( با قهوه و عسل ) برای پوستهای معمولی عسل خاصیت ضد پیری پوست دارد و با ترکیب قهوه می تواند قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد به همین دلیل یک ضدپف طبیعی برای صورت محسوب می شود.

قهوه 4 قاشق غذاخوری

ماست 2 قاشق غذا خوری

عسل 1 قاشق غذاخوری

ابتدا کلیه مواد را مخلوط می کنیم و بر صورت مالیده و به مدت نیم ساعت می گذرایم بماند، سپس با آب ولرم می شوییم

پاک‌کننده پوست

آیا به خاطر حساسیت پوست‌تان در فکر این هستید که استفاده از پاک‌کننده‌های فومی قدیمی را متوقف کنید؟ متخصصان زیبایی توصیه می‌کنند از شیر به‌عنوان پاک‌کننده روزانه خود استفاده کنید. این پاک‌کننده خیلی ملایم و در عین حال موثر، روغن اضافی و مواد آرایشی را از روی پوست پاک می‌کند. می‌توانید از مزایای ضدآکنه و ضدقارچ عسل هم بهره ببرید و کمی از آن را به شیری که به‌صورت خود می‌زنید، اضافه کنید. این کار علاوه بر اینکه پوست شما را پاکسازی می‌کند، خاصیت لایه‌برداری هم دارد.

 

ارسال شده در تاریخ 9 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 5,181
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.