ماسک گیاهی صورت ماسک های خانگی برای درخشندگی و شفافیت پوست صورت

ماسک گیاهی صورت ماسک های خانگی برای درخشندگی و شفافیت پوست صورت

ماسک گیاهی صورت , ماسک های خانگی برای  شفافیت پوست ,تهیه ماسک گیاهی صورت , ماسک های خانگی صورت, ماسک کیوی و لیمو , ماس درخشندگی صورت , سفید شدن پوست , روشن کردن پوست صورت

ماسک کیوی و لیمو

?روشن کننده
▫️کاهش منافذ پوست
?لکه بر،لایه بردار طبیعی

✍️له شده یک عدد کیوی 1ق آبلیموی تازه مخلوط،آنرا روی صورت بمدت 15دقیقه قراردهید سپس ا آب ولرم بشویید

ماسک گیاهی صورت , ماسک های خانگی برای شفافیت پوست ,تهیه ماسک گیاهی صورت , ماسک های خانگی صورت, ماسک کیوی و لیمو , ماس درخشندگی صورت , سفید شدن پوست , روشنکردن پوست صورت

شما فکر می‌کنید برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد؟ قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی‌های محیطی، بیماری، خشکی پوست، استرس، سبک زندگی نادرست و استفاده‌‌ی طولانی‌مدت از محصولات آرایشی شیمیایی می‌تواند پوست را تیره و کدر کند. خیلی از افراد تلاش می‌کنند تا پوستی روشن و بدون نقص داشته باشند. بازار، پُر از انواع کرم‌ها و لوسیون‌های روشن‌کننده‌‌ی پوست است. اما این محصولات، مواد شیمیایی مضری دارند که می‌تواند به پوست آسیب بزند و نیز اغلب گران‌قیمت هستند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای طبیعی که به شیوه‌ای مؤثر، پوست‌تان را روشن و درخشان می‌کنند در زمان و پول خود صرفه‌جویی کنید.

ماست ساده را به‌آرامی به پوست خود بمالید، اجازه بدهید چند دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید. این کار را روزی یک‌بار و تا چند هفته انجام بدهید تا متوجه تغییرات چشم‌گیری در رنگ پوست‌تان شوید.
می‌توانید یک قاشق غذاخوری ماست تازه را با نصف قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و آن را به پوست صورت و گردن خود بمالید. اجازه بدهید این ماسک ماست ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و سپس آب‌کشی کنید. این کار را هر روز انجام بدهید تا رنگ پوست‌تان روشن‌تر شود.

ماسک بادام مناسب برای روشن کردن پوست

برای تهیه این ماسک 2 عدد بادام را خرد کنید و داخل شیر بریزید و هنگام خواب به صورت خود بمالید.

ماسک لیمو گوجه فرنگی و خیار برای روشن کردن پوست

برای تهیه این ماسک ابتدا آبلیمو و آب گوجه فرنگی و آب خیار را با هم ترکیب کنید و آنقدر هم بزنید تا ماده چسبناک شود.

سپس این ماده چسبناک را به آرامی روی صورت و یا هر قسمت دیگری از پوستتان که می خواهید روشن شود بمالید و بگذارید تا کاملا خشک شود سپس آن را با آب بشویید و به صورت ضربه ای آن قسمت را خشک نمایید.

ارسال شده در تاریخ 12 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,557
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.